használtam vallvolint,szárazon 4-500km-ként kérte a lánc,esőben meg szinte 50km-ént,pikk-pakk lejött
mol.-os 1000-1200km száraz időben,nagyon jól ragad vagy tapad, esőben 80-100km-ént
A láncnál nem annyira a hőállósság hanem inkább az lenne a lényeg, hogy minél jobban "ragadjon" rá és ne dobja le.....az, hogy egy zsír mennyire marad rajta főleg esőben a franc tudja, ki kell próbálni....legfeljebb sokat takarítod a hátadról a zsírt....
Persze.ment minden simán,csak az első lánckerék anyával küzdöttem egy keveset (( nem volt légkulcs)) de sikerült levenni.A hátsó kereket néztem több helyen is de mindenhol csak a körben lyukas volt,a gyári könnyített sehol. Ez is JT! Amúgy a takarítás végett jobb mint az előző,mert ez szép simafelületü horganyzott a gyári kicsit érdesebb festett volt, a lánczsírt lehetetlen volt letakarítani róla.
Itt a kettő melyik a szebb?
Nem nagyon van gyári könnyítés.....gyárilag az van amit épp a beszállítótól kapnak ami vagy sunstar vagy jt......itt is többnyire ezt a kettőt lehet kapni és tök mindegy melyiket tennéd fel... ...illetve van még pár, de ezek a megbízhatóak...
Szuper. Sikerült problémamentesen? Minden egyértelmű volt az alaktrészeknél?
Nem tudom ki hogy van vele, de én ilyen kör-lyukacsos hátsó lánckereket biztosan nem rakok majd, ha eljön az ideje. Nekem sokkal jobban tetszik a gyári könnyítés, ott ugye ilyen virsli alakú karcsú lyukak vannak.
Végeztem a lánckerekek cseréjével,a próba is megvolt. Valami olyan lett mint amire számítottam,az eréjéből kicsit vesztett,de 120-nál ami nekem az utazóm 1000-el csökkent a motorfordulat. Ennél a sebességnél (120) 5100-et forog,és ez tetszik . Sajnos a Kmóra csal de majd megszokom,később még a fogyasztásra leszek kiváncsi.
Itt a két fotó mindkét kerék JT márkáju,az elsö 17 a hátsó 46 fogu.
És minden láncszemet külön olajozok le.