Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint írtam, én is olajozom, minden egyes kanyar után, ami 200-és 400 km közé szokott esni általában.
És minden láncszemet külön olajozok le.
használtam vallvolint,szárazon 4-500km-ként kérte a lánc,esőben meg szinte 50km-ént,pikk-pakk lejött
mol.-os 1000-1200km száraz időben,nagyon jól ragad vagy tapad, esőben 80-100km-ént

szvsz mol-os jobb

de az olajnál nincs jobb
Én meg 4 kiló-méterenként!
Fogd meg a láncsprét, és fújj ki egy keveset egy felületre. Nézd meg egy óra múlva, hogy olajra, vagy inkább zsírra hasonlít!

Én olajozom a láncot. 8kmenként :D
Mit fújkáltok ti? Zsír, a láncot olajozni kel nem zsírozni.
hja, a gyári láncon lévő anyag bírja a legtovább...tényleg nem szabad bántani addig, amíg nem fénylik...nekem is ez a tapasztalatom
Na jó, nem annyira, de ez még nem a vége volt!
Igazság szerint csak a felnit kente eddig össze mindíg.
A 220 nekem elég!
Ott van neki a doboz, hátul.
Mennyél még gyorsabban!
Nem megy fel a hátamra, kipróbáltam!
aha....bocs
Dehogy a láncról akartam a zsírt letakarítani!
Én a lánckerék fellületére szórodott zsír takarításárol írtam!
A láncnál nem annyira a hőállósság hanem inkább az lenne a lényeg, hogy minél jobban "ragadjon" rá és ne dobja le.....az, hogy egy zsír mennyire marad rajta főleg esőben a franc tudja, ki kell próbálni....legfeljebb sokat takarítod a hátadról a zsírt....
Ez a kék hőálló zsír nem jó hozzá?
Mondjuk én most vettem hozzá 80W - mittoménmennyi olajat, a DID gyártója ajánlja.
Miért akartad letakarítani a gyári zsírt a láncról?....az a legjobb cucc, kár hogy nem lehet kapni....
Persze.ment minden simán,csak az első lánckerék anyával küzdöttem egy keveset (( nem volt légkulcs)) de sikerült levenni.A hátsó kereket néztem több helyen is de mindenhol csak a körben lyukas volt,a gyári könnyített sehol. Ez is JT! Amúgy a takarítás végett jobb mint az előző,mert ez szép simafelületü horganyzott a gyári kicsit érdesebb festett volt, a lánczsírt lehetetlen volt letakarítani róla.
Itt a kettő melyik a szebb?
Nem nagyon van gyári könnyítés.....gyárilag az van amit épp a beszállítótól kapnak ami vagy sunstar vagy jt......itt is többnyire ezt a kettőt lehet kapni és tök mindegy melyiket tennéd fel... ...illetve van még pár, de ezek a megbízhatóak...
Szuper. Sikerült problémamentesen? Minden egyértelmű volt az alaktrészeknél?

Nem tudom ki hogy van vele, de én ilyen kör-lyukacsos hátsó lánckereket biztosan nem rakok majd, ha eljön az ideje. Nekem sokkal jobban tetszik a gyári könnyítés, ott ugye ilyen virsli alakú karcsú lyukak vannak.
Heló!
Tudtommal 530 ml, de én vettem 1 liter és megfeleztem és annyival is tökéletesen műkszik :)
Végeztem a lánckerekek cseréjével,a próba is megvolt. Valami olyan lett mint amire számítottam,az eréjéből kicsit vesztett,de 120-nál ami nekem az utazóm 1000-el csökkent a motorfordulat. Ennél a sebességnél (120) 5100-et forog,és ez tetszik . Sajnos a Kmóra csal de majd megszokom,később még a fogyasztásra leszek kiváncsi.
Itt a két fotó mindkét kerék JT márkáju,az elsö 17 a hátsó 46 fogu.
köszi a tanácsokat...:D :)
üdv ! keresek suzuki gsf 600 bandit , 2000 évjárathoz spotdobot összekötőcsővel! 0620/397-1139 vagy e-mail.