Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe, Kreischbergben leszünk mi is
Nem, nyugis szájtátós, fotózós, kajálós, nézelődős napokat szeretnék, 3-350 km. Az pont jó.
Ma gyere, vagy holnap!
Csak az 1200/50 é- olajos
Micsoda, bowdenes kuplung a 650-en nemááá ?
A dekni az nem téma,3 csavar oszt letudva.
Ahhoz,hogy a lánckerékhez hozzáférj LEKELL szerelni egy egységet ami a váltókarhoz kapcsolódik gömbfejjel és egy rövid rudazattal.
jut eszembe, lőhetnél egy képet a dologról hátha okosabb leszek én is, hogy pontosan mire gondolsz
A váltókar? vagy mire gondolsz pontosan ami a blokkhoz van fogatva? Ha bowdenes a kuplungod, akkor nem hiszem hogy bármi is volna a blokkhoz fogatva.. még ha hidraulikus volna akkor se nagyon van ami a blokkhoz van fogatva, csak maga a dekni
Ez így nem tiszta.én úgy emlékszem nem csak a tengelyröl kell levenni. Az az egység nincs a blokkhoz is hozzáfogatva?Nekem úgy rémlik,de lehet tévedek már régen néztem.
Szeva!

Nos, elvileg ugyanolyan mint az enyémen.. Tehát annyi hogy leszeded a váltókart a váltó tengelyen levő 6os csavar kiszedésével, utánna lehúzod a deknit és félre húzod. Megkérsz valakit hogy nyomja a hátsó féket és légkulccsal leszeded az anyát. vissza rakáskor menetrögzítőt teszel rá keveset, légkulccsal felhúzatod. ha biztos akarsz lenni a dolgodban akkor le is lehet biztosítani : biztosító alátéttel amit rá kell hajtani, vagy megpontozod az anya és a tengely találkozásánál.
Helló!
Egy-két kérdésem lenne:::
Első lánckereket szeretnék cserélni a 650-n. Levettem a külső deknit és én naív azt gondoltam ott már látni fogom a kereket,de mint azt ti tudjátok ott van egy egység ami a sebváltó karral van egy rudazattal összekötve,na annak a leszerelése érdekelne.Azt hiszem 3 vagy 4 csavar fogja.Azt ha kiveszem a csavarokat simán lejön? Aki csinálta már légyszi segítsen!
A lánckerék anyának a nyomatékát tudja valaki? Menet rögzítőt kell rá tenni? Előre is kösz.
Viszont megvolt a transzfogaras 2X napsütésben!
Ja, elég rövidre sikeredett, 2320km volt!
Román túra megvolt? És már másikra készülsz!
Én is oda megyek, Kreischberg-Murau aug 27.-én egy hétre!
Hát konkrétan azt nem mértem meg mindegyikneka lábát, de tényleg eszméletlen meredekségeken tudnak legelészni. Nem stresszes az életük az tuti.
A tehenek tényleg lilák és a birkáknak tényleg az egyik oldalon rövidebbek a lábaik?
A Glocknert direkt nem is tervezted? Mondjuk nekem már a sima főutak és mellékutak is annyira tetszettek, hogy legszivesebben kinnt ragadtam volna egy életre. Hosszú völgyek, havas hegyek, zöd' gyep, tehenek, kristálytiszta patakok, szép kanyargós utak... Karintia ich liebe dich!
Nem ott voltunk, hanem a Relaxban. Magyar tulajjal és alkalmazottakkal. A Bandit a mezőben pedig egy sima kép, csak jött a zuhi. :) A 7en pedig mennék már a légszűrőmért! Csak össze hozzuk valahogy a találkozót.
megint egy jól megválasztott 250-es bandit
Jájjjj.Klasszikus kopott motor.Bár lehet más is.Én vinném szerelőhöz mérni.Bár vétel előtt kellett volna.
Üdv!
Nemrég vettem egy '94-es 250-es banditot. Az a problémám vele, hogy nem akar beindulni csak 6-7. indításra, akármilyen szivatós kombinációval; meleg motorral persze pöccre indul. Gyertyákat kicseréltem, de így se változott a helyzet... Tudna valaki segíteni?
Ha ilyen helygondod van akkor ajánlatos egy szakival csináltatni egy nagy fém tálcát és 4db forgós kereket rátenni. Így a motort feltolod a tálcára, és oda tolod-pörgeted be ahova akarod, és semmi más helyet nem foglal.

De lehet venni is:
http://auto-motor.teszvesz.hu/...


Vagy csinálni:
http://www.ezermester.hu/artic...
Ja a bandit a mezőben az HDR kép?
Gondolom az alpinban Mi nem ott leszünk, mert adódott egy nagyon kedvező lehetőség kicsivel arrébb. Összes látványutat beterveztem, lesz Nockalm, Maltatal, Turracher Höhe....De bármilyen javaslatot szívesen veszek
Murau klassz, tavaly voltunk ott mi is egy Magyar szállodában. Közelben sok látványútvonal, hmm de jó is volt.