Az a szerencse, hogy mindenkinek más tetszik, és ez így van jól. Szar is volna a világ, ha mindenki egyforma autóval, motorral, ruhában járna. Azért vagyunk ebben a topicban, mert abban egyet értünk, hogy a bandit egy fasza motor. De Én is befejezem az Off.-olást.
Sziasztok!
Szia Piti úr!
Fiat az űber jó,de a BMW még jobb
beklímázták végre két év után sikerült a Tarka barátomnak köszönhetően,,,mindenhol csak a hülye duma meg a mellé beszélés volt,,,,,r22es gázt már nehéz szerezni,,,,,de ma végre sikerült,,,most már kezdek kiolvadni
sziasztok! bocs , hogy belekotnyeleskedek, de nekem mindig is dizel autóm volt, tavaly októberben vettem egy 1.8 benzines alfát és meglepően vettem tudomásul, hogy nem sok különbség van teljesítmények között, a fogyasztásból származó különbség 1-1.5 l 100 km. a dizel olcsóbb üzemanyagra, de a fenntartási költsége viszont egy kicsit magasabb mint a benzinesé. Az Alfaamorén elég sokat panaszkodnak a magasnyomású dizelekre, kormlódik, eltömődik, mindig van valami gon. mig a benzinessel nekem, eddig kellemes csalódás.
Az enyém inkáb a 6.-hoz közelít. A szervízben azt mondták, hogy tízből kilenc eszi az olajat a túrbónál. Neked lehet hogy mázlid volt. Amikor levettük alul a motorvédőt a túrbónál olajos is volt. Én is imádom a Seat.-ot, csak azt akartam kidomborítani, hogy a fiat sokkal jobb autó annál, mint azt sokan hiszik.
Huhh szerintem egy kicsit már offolunk itten. Le fognak cseszni az tuti.Úgyhogy kár ennyire belefolyni.
Hál istennek egységnyi kőolajból x gázolaj és y benzin nyerhető tehát jut mindenkinek.
Bár a gazdaságossággal egy évi 10-12e-ret szaladozó embernek tök felesleges példálózni az csak pénz átcsoportosítás.Pici ráfizetés apránként vagy egy összegű nagyban elején.Gyakorlatilag tökmindegy.30-40e évesnél még ok.Megéri.
Azt jobban elhiszem hogy jobb mert nagyot tol az elején és 2-3e nél már elváltom mer banditot ugyanígy kedveli és hajtja.
Tehát felesleges offolás.
Nekem meg Seat Alteám van 1.9 PDTDI,most van benne 68e,és nekem abszolut nem eszi az olajat! És nagyon meg vagyok elégedve vele! A fogyasztása 5-5.5,attól függ hogy nyomom neki!
Mondom új nagy nyomású 2-3e báros csúcson dolgozó mai modern csodákról beszélek.
Láttam félmilliót futó zetort igaz a 6 hengeresen majd beledöglöttem míg megemeltem az üres hengerfejet míg elvittem mosni de láttam.
Azért kocsiba nem tenném.
Pláne a hulladék Fastráét.
Ami a 20 évig zaporozseccel járó nagybátyám szerint is lassú volt mint az öreganyám.
Pedig ő is megfontoltan járkáló ember.
F asztra TD opel motorost, amikor megvettem zörgött a vátója. A szerelő cimbi azt mondta, hogy 300 után kezdenek zörögni. Később találkoztam egy autó nepper cimbivel aki sajnált, hogy ponmt ezt vettem meg, mert Ők húzták vissza az óráját 460-ról. beletettem 100.-at amikor eladtam. Cseréltem rajta bordás szíjat, izzító gyertyát, meg egy hűtőt. Szerintem még mindíg megy. Szal Én szerintem a diesel rengeteget kibír, ha időben cserélik az olajat és nem nyélen használják.
"A vételárkülönbséget nem hozza vissza az alacsonyabb fogyasztás."
Hát ezzel azért vitába szállnék az alábbi számolás alapján: édesapám nemrég vett új autót és matekoztunk rajta, hogy megéri-e a dízel. A válasz igen, de nagyon!
Az 1,5D és az 1,6 benzines vételára között 500e különbség van. A "D" fogyasztása 5l/100km a "B"-nél 8l/100km. Jelenleg a gázolaj ára 358 Ft/l, a benziné 370 Ft/l. A fogysztási adatokból és az árakból számolva a benzinessel 2960 Ft-ba kerül 100km, a dízellel 1790 Ft-ba. Tehát az 500.000 Ft picivel több mint 42.000 km alatt megtérül. Persze ez csak jelen árkülönbözet mellett igaz, mert ugye láttunk már olyat, hogy a gázolaj volt a drágább, de nem ez a jellemző.
Daty-ék esetében 4 év körül van a megtérülés, ha 10 évre vette az autót akkor bőven vissza jön az árkülönbözet.
Válság jól jött.H-astra lett belőle.Szigorúan benyás és szívó 1,6.Már van benne 33e.
Asszem 2 olajcsere és egy bontott tempomat kapcsoló.Mivel nem volt benne és nem volt kedvem venni gyári extraként.Így bontva programozással egy 20e volt.
Szerencsére én a válság legjobb időszakában vettem.
Ugyan annyi volt, mint az 1,4-es benyás.
Választhattunk, a dízelest választottuk.
Mindkettő full extrás volt.
De a dízel győzött, eddig nem bántuk meg.
Hazudtam! a Fiaton az egyik izzító gyertya rossz már harmadik éve. A szerelő azt mondta, hogy majd ősszel cseréljük ki, hátha elromlik benne másik is, mert rossz kiszedni. Azóta 3 tél elmúlt és pöcre indult a legnagyobb hidegben.
Na akkor Én is elmondom. Seat Toledo 1.9 Pdtdi újkora óta eszi az olajat, pedig csak kirándulásra használjuk. Garanciában beszart a belső világítás kapcsolója, korrektül cserélték a komplett lámpát. most újból beszart. Szerintem összesen 3.-szor kapcsoltuk fel. Most van benne 82000 km. A fostos Fiatot (1,9 JTD)garantáltan 96000.-rel vettem, csak éppen a szervízkönyvet nem találták. Olaszból jött, az előző tulaj a Coca Cola volt. Na ők arról híresek, hogy 96000.-nél leadják az autókat. Eddig mentem vele 150.000.-ret, ütöm-vágom árkon-bokron keresztűl. A kopó alkatrészeken kívül cseréltem egy gömbcsuklót 4500.-ért (a többi még erdeti szegecselt), meg egy főtengely jeladót 12500.-ért. Ha holnap el kellene vinni műszakira, lehet, hogy le sem mosnám. Ha valaki azt mondaná, hogy most azonnal induljak el vele Dél Dakotába, nem húznám ki a nívó pálcát, csak elfordítanám a kulcsot oszt gyia. Ja a Fiaton kuplungot is cseréltem, de az már akkor rosz volt amikor megvettem.
Ettől a futásteljesítménytől nem megy falnak.A vételárkülönbséget nem hozza vissza az alacsonyabb fogyasztás.
Egyre több hozzánk járó üzletkötőnek cserélik le a cégei a dizel kocsikat jellemzően benzines H astrákra.
És a sima szervízszámlák miatt.
Pl avensis dízelt.Amikor cserélni kellett a lámpát az 3 kiló volt.
helyzet?hogy vagy?