Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meló volt
helyzet?hogy vagy?
Nekem lehet, hogy a következő banditom is diesel lesz.
Szeva kykee! Hol voltál eddig?
Az a szerencse, hogy mindenkinek más tetszik, és ez így van jól. Szar is volna a világ, ha mindenki egyforma autóval, motorral, ruhában járna. Azért vagyunk ebben a topicban, mert abban egyet értünk, hogy a bandit egy fasza motor. De Én is befejezem az Off.-olást.
csak a benzin,az a tutitutituti
Sziasztok!
Szia Piti úr!
Fiat az űber jó,de a BMW még jobb
beklímázták végre két év után sikerült a Tarka barátomnak köszönhetően,,,mindenhol csak a hülye duma meg a mellé beszélés volt,,,,,r22es gázt már nehéz szerezni,,,,,de ma végre sikerült,,,most már kezdek kiolvadni
sziasztok! bocs , hogy belekotnyeleskedek, de nekem mindig is dizel autóm volt, tavaly októberben vettem egy 1.8 benzines alfát és meglepően vettem tudomásul, hogy nem sok különbség van teljesítmények között, a fogyasztásból származó különbség 1-1.5 l 100 km. a dizel olcsóbb üzemanyagra, de a fenntartási költsége viszont egy kicsit magasabb mint a benzinesé. Az Alfaamorén elég sokat panaszkodnak a magasnyomású dizelekre, kormlódik, eltömődik, mindig van valami gon. mig a benzinessel nekem, eddig kellemes csalódás.
Az enyém inkáb a 6.-hoz közelít. A szervízben azt mondták, hogy tízből kilenc eszi az olajat a túrbónál. Neked lehet hogy mázlid volt. Amikor levettük alul a motorvédőt a túrbónál olajos is volt. Én is imádom a Seat.-ot, csak azt akartam kidomborítani, hogy a fiat sokkal jobb autó annál, mint azt sokan hiszik.
Huhh szerintem egy kicsit már offolunk itten. Le fognak cseszni az tuti.Úgyhogy kár ennyire belefolyni.
Hál istennek egységnyi kőolajból x gázolaj és y benzin nyerhető tehát jut mindenkinek.
Bár a gazdaságossággal egy évi 10-12e-ret szaladozó embernek tök felesleges példálózni az csak pénz átcsoportosítás.Pici ráfizetés apránként vagy egy összegű nagyban elején.Gyakorlatilag tökmindegy.30-40e évesnél még ok.Megéri.
Azt jobban elhiszem hogy jobb mert nagyot tol az elején és 2-3e nél már elváltom mer banditot ugyanígy kedveli és hajtja.
Tehát felesleges offolás.
Ez igaz, de az F astra a 90.-es években szerintem nem volt olyan hulladék, vagy legalább is semmivel sem volt rosszabb mint a konkurencia.
piti1!

Nekem meg Seat Alteám van 1.9 PDTDI,most van benne 68e,és nekem abszolut nem eszi az olajat! És nagyon meg vagyok elégedve vele! A fogyasztása 5-5.5,attól függ hogy nyomom neki!
Mondom új nagy nyomású 2-3e báros csúcson dolgozó mai modern csodákról beszélek.
Láttam félmilliót futó zetort igaz a 6 hengeresen majd beledöglöttem míg megemeltem az üres hengerfejet míg elvittem mosni de láttam.
Azért kocsiba nem tenném.
Pláne a hulladék Fastráét.
Ami a 20 évig zaporozseccel járó nagybátyám szerint is lassú volt mint az öreganyám.
Pedig ő is megfontoltan járkáló ember.
F asztra TD opel motorost, amikor megvettem zörgött a vátója. A szerelő cimbi azt mondta, hogy 300 után kezdenek zörögni. Később találkoztam egy autó nepper cimbivel aki sajnált, hogy ponmt ezt vettem meg, mert Ők húzták vissza az óráját 460-ról. beletettem 100.-at amikor eladtam. Cseréltem rajta bordás szíjat, izzító gyertyát, meg egy hűtőt. Szerintem még mindíg megy. Szal Én szerintem a diesel rengeteget kibír, ha időben cserélik az olajat és nem nyélen használják.
Szervízszámlák és a benzines 30e-es szevízintervalluma közt is van különbség.
És egy döglött turbó igencsak meg tudja keverni a számításokat.
"A vételárkülönbséget nem hozza vissza az alacsonyabb fogyasztás."

Hát ezzel azért vitába szállnék az alábbi számolás alapján: édesapám nemrég vett új autót és matekoztunk rajta, hogy megéri-e a dízel. A válasz igen, de nagyon!

Az 1,5D és az 1,6 benzines vételára között 500e különbség van. A "D" fogyasztása 5l/100km a "B"-nél 8l/100km. Jelenleg a gázolaj ára 358 Ft/l, a benziné 370 Ft/l. A fogysztási adatokból és az árakból számolva a benzinessel 2960 Ft-ba kerül 100km, a dízellel 1790 Ft-ba. Tehát az 500.000 Ft picivel több mint 42.000 km alatt megtérül. Persze ez csak jelen árkülönbözet mellett igaz, mert ugye láttunk már olyat, hogy a gázolaj volt a drágább, de nem ez a jellemző.

Daty-ék esetében 4 év körül van a megtérülés, ha 10 évre vette az autót akkor bőven vissza jön az árkülönbözet.
Válság jól jött.H-astra lett belőle.Szigorúan benyás és szívó 1,6.Már van benne 33e.
Asszem 2 olajcsere és egy bontott tempomat kapcsoló.Mivel nem volt benne és nem volt kedvem venni gyári extraként.Így bontva programozással egy 20e volt.
Fiat for ever!
Szerencsére én a válság legjobb időszakában vettem.
Ugyan annyi volt, mint az 1,4-es benyás.
Választhattunk, a dízelest választottuk.
Mindkettő full extrás volt.
De a dízel győzött, eddig nem bántuk meg.
Hazudtam! a Fiaton az egyik izzító gyertya rossz már harmadik éve. A szerelő azt mondta, hogy majd ősszel cseréljük ki, hátha elromlik benne másik is, mert rossz kiszedni. Azóta 3 tél elmúlt és pöcre indult a legnagyobb hidegben.
Na akkor Én is elmondom. Seat Toledo 1.9 Pdtdi újkora óta eszi az olajat, pedig csak kirándulásra használjuk. Garanciában beszart a belső világítás kapcsolója, korrektül cserélték a komplett lámpát. most újból beszart. Szerintem összesen 3.-szor kapcsoltuk fel. Most van benne 82000 km. A fostos Fiatot (1,9 JTD)garantáltan 96000.-rel vettem, csak éppen a szervízkönyvet nem találták. Olaszból jött, az előző tulaj a Coca Cola volt. Na ők arról híresek, hogy 96000.-nél leadják az autókat. Eddig mentem vele 150.000.-ret, ütöm-vágom árkon-bokron keresztűl. A kopó alkatrészeken kívül cseréltem egy gömbcsuklót 4500.-ért (a többi még erdeti szegecselt), meg egy főtengely jeladót 12500.-ért. Ha holnap el kellene vinni műszakira, lehet, hogy le sem mosnám. Ha valaki azt mondaná, hogy most azonnal induljak el vele Dél Dakotába, nem húznám ki a nívó pálcát, csak elfordítanám a kulcsot oszt gyia. Ja a Fiaton kuplungot is cseréltem, de az már akkor rosz volt amikor megvettem.
Ettől a futásteljesítménytől nem megy falnak.A vételárkülönbséget nem hozza vissza az alacsonyabb fogyasztás.
Egyre több hozzánk járó üzletkötőnek cserélik le a cégei a dizel kocsikat jellemzően benzines H astrákra.
És a sima szervízszámlák miatt.
Pl avensis dízelt.Amikor cserélni kellett a lámpát az 3 kiló volt.
Én nem.
"az enyémben is simán elül 5 benga együtt"

Csak akkor már elindulni nem tud csóri
Na akkor ki is jön hozzám vasárnap?
Mert szabaddá tettem magam!
Évi 10-12.000 km-t megyünk, így majd csak 10 évesen fogjuk eladni.
Akkor is csak max. 120.000 lesz benne.