Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg, most hogy említed, volt ott valami protekciós is, valamilyen György!

Hány motort próbáltál ki?



Ebédnél az Akadémiások beszélgették, hogy eddig ez volt a legjobb helyszín.
Hello.
Én a garázsban az autó előtt/mögött tárolom, attól függően, melyik volt kint utoljára. Jellemzően ahol a kocsi elfér, ott a motor is. Kb 1.5 m szélességet számolj, mert ugye mellé kell állni, meg ilyenek.
A motor hossza hasonló az autó szélességéhez.

A motor névleges
szélessége: 790mm
hossza: 2130mm

Remélem segítettem.
Sziasztok.

Hamarosan lesz egy 650-es Banditom.
Emiatt át kell alakítanunk a garázst, és arra lennék kíváncsi, hogy mekkora hely kell a mocinak, hogy kényelmesen elférjen és még bőven maradjon hely mellette is. Nem szeretném véletlenül se neki tolni se a falnak, se másnak. Tehát ténylegesen milyen széles, ill. hosszú helyet igényel ?
Köszönöm válaszaitokat.
válaszoltam
Méleztem
Elméletem van, mint a rabbinak a döglött kacsákra
Szóval a ló úgy döglik meg üzemszerűen, hogy marad egy rubrikád, ami már elkezd villogni, majd megdöglik kb 20-40km múlva, átteszed PRI-re, onnantól amikor elkezd villogni a kis kút is, akkor kell skerázni a kútra, mert 2.5 litered van
Szóval, feltéve hogy jól működik a tankműszered, lehet hogy tényleg retkes a szűrőd a tankban.
Zöldi!
Szükségem lenne a héten négy liter motul 5100 10W40 olajra, és egy HFA3615-ös szűrőre. K61200S.
Mondj árat légyszíves.
thx
Az alapjárati csavarra visszatérve. Most olvastam a szervíz manuált. Van ott egy alapjárati levegő fúvóka. Na az is lehet bűnös...

Pali. Én még kezdő karbis vagyok. eddig kényeztetett az SDTV.
Semmi neházség nincs benne. A manulba benne van az érték. Csak az úszó nyelvét kell finoman hajlítani, hogy jó méreten álljon az úszó.
Az úszószint beállítást szakemberre bíznám. Én csak egy lelkes autószerelő vagyok
Hát nem tudom, lehet. Viszont ha szétszeded, végigpucolod, beállítod akkor talán okosabb leszel.
Tudom! 130! Biztonságos és dinamikus!
Na ok! De akkor már gyorsításkor is problémának kéne jelentkeznie. Itt pedig csak 20-30 másodperc után jelentkezik csak. Mintha nem töltene utána az úszóháznak.
Jól mondja csomy! A vákuum dolog, hááááttt, végülis nem lehetetlen, de nem is az a legvalószínűbb, de igazad van a PRI megmondja ezt a részét, de a dugulás vagy az alacsony benzinszint inkább valószinű. Sőt! ahogy most jobban belegondolok, inkább az alacsony benzinszint lehet a felelős
Félő, hogy nem ott lesz a gond de megcsinálom. Olyan szép így ránézésre.
No és még egy gyakorlati kérdés!
A műszeregység mit jelez nektek, amikor át kell állítanontok tartalékra?
Nekem ma a két rublikánál kellett, mert normál állásban már megdöglött a ló.
Na ja!
A benzincsapot ha kiszereled a tankból, akkor annak a tetjén van egy szűrőkosár. Szóval a tankban, de a benzincsapot kell kiszerelned hozzá.
Persze err lehet, hogy meg kell kínozni PRI állásban és akkor a vákuum kizárva...
Pali. Az a tankban vagy a csapban van? Azt gondoltam, hogy szétszedem és kipuccintok mindent. Még az is lehet, hogy a vákum kevés és elzár a csap? Mert a fojtók ott teljesen nyitva vannak és szinte a szívócsőből eltűnik a vákum...?
Ha valaki tudna segíteni.. :-(
Ki tudja tutira megmondani, hogy ha megveszem a 92-es Gixer válltót, akkor az jó lesz e a Bandiba... :-(
Az simán lehet, hogy eltűnik a benya a karbiból ha valami szutyok eltömíti a tűszelep környékét, volt már ilyen. A fogyasztásod teljesen normális. Egyébként az jutott eszembe, hogy a benzincsap szűrője is eldugulhat, mert sztem azt senki nem pucolgatja.
Nagy valószínűséggel emelkedni fog. Ahogy öregszenek azok az összekötő elemek a hegerf és a karbik között egyre nagyobb erre az esély.
sajnos én sem kaptam anyuéktól egy vadi új FJR-t
Ha most volt a karbi kipucolva, akkor én is arra tippelék, hogy az falsot szív. Állítólag ha miközbe jár a motor féktisztítóval körbefújod a karbit és ha falsot szív akkor az alapjárat változni fog.
Én már április óta szivok már volt gyertyacsere, gyertyaégetés szakszerviz látogatás Full-Gas/ na oda senkit nem küldenék/, és a mai napig nem tőkéletes a gép.
Én meg ezzel a magas teljesítmény kivételkor való fulladással szívok. Mintha eltűnne a benya amikor mutatnia kéne a gépnek valamit. Viszont az asszonnyal való 100-120asutazásnál csak 5-5,2-t eszik.