Hello.
Én a garázsban az autó előtt/mögött tárolom, attól függően, melyik volt kint utoljára. Jellemzően ahol a kocsi elfér, ott a motor is. Kb 1.5 m szélességet számolj, mert ugye mellé kell állni, meg ilyenek.
A motor hossza hasonló az autó szélességéhez.
Hamarosan lesz egy 650-es Banditom.
Emiatt át kell alakítanunk a garázst, és arra lennék kíváncsi, hogy mekkora hely kell a mocinak, hogy kényelmesen elférjen és még bőven maradjon hely mellette is. Nem szeretném véletlenül se neki tolni se a falnak, se másnak. Tehát ténylegesen milyen széles, ill. hosszú helyet igényel ?
Köszönöm válaszaitokat.
Elméletem van, mint a rabbinak a döglött kacsákra
Szóval a ló úgy döglik meg üzemszerűen, hogy marad egy rubrikád, ami már elkezd villogni, majd megdöglik kb 20-40km múlva, átteszed PRI-re, onnantól amikor elkezd villogni a kis kút is, akkor kell skerázni a kútra, mert 2.5 litered van
Szóval, feltéve hogy jól működik a tankműszered, lehet hogy tényleg retkes a szűrőd a tankban.
Na ok! De akkor már gyorsításkor is problémának kéne jelentkeznie. Itt pedig csak 20-30 másodperc után jelentkezik csak. Mintha nem töltene utána az úszóháznak.
Jól mondja csomy! A vákuum dolog, hááááttt, végülis nem lehetetlen, de nem is az a legvalószínűbb, de igazad van a PRI megmondja ezt a részét, de a dugulás vagy az alacsony benzinszint inkább valószinű. Sőt! ahogy most jobban belegondolok, inkább az alacsony benzinszint lehet a felelős
Félő, hogy nem ott lesz a gond de megcsinálom. Olyan szép így ránézésre.
No és még egy gyakorlati kérdés!
A műszeregység mit jelez nektek, amikor át kell állítanontok tartalékra?
Nekem ma a két rublikánál kellett, mert normál állásban már megdöglött a ló.
Pali. Az a tankban vagy a csapban van? Azt gondoltam, hogy szétszedem és kipuccintok mindent. Még az is lehet, hogy a vákum kevés és elzár a csap? Mert a fojtók ott teljesen nyitva vannak és szinte a szívócsőből eltűnik a vákum...?
Az simán lehet, hogy eltűnik a benya a karbiból ha valami szutyok eltömíti a tűszelep környékét, volt már ilyen. A fogyasztásod teljesen normális. Egyébként az jutott eszembe, hogy a benzincsap szűrője is eldugulhat, mert sztem azt senki nem pucolgatja.
Nagy valószínűséggel emelkedni fog. Ahogy öregszenek azok az összekötő elemek a hegerf és a karbik között egyre nagyobb erre az esély.
sajnos én sem kaptam anyuéktól egy vadi új FJR-t
Ha most volt a karbi kipucolva, akkor én is arra tippelék, hogy az falsot szív. Állítólag ha miközbe jár a motor féktisztítóval körbefújod a karbit és ha falsot szív akkor az alapjárat változni fog.
Én már április óta szivok már volt gyertyacsere, gyertyaégetés szakszerviz látogatás Full-Gas/ na oda senkit nem küldenék/, és a mai napig nem tőkéletes a gép.
Én meg ezzel a magas teljesítmény kivételkor való fulladással szívok. Mintha eltűnne a benya amikor mutatnia kéne a gépnek valamit. Viszont az asszonnyal való 100-120asutazásnál csak 5-5,2-t eszik.
Hány motort próbáltál ki?
Ebédnél az Akadémiások beszélgették, hogy eddig ez volt a legjobb helyszín.