Az viszont kevés.Mi 4-et mentünk és kevés.És az augusztusi hétvégéken népvándorlás indul meg lakóautókkal.
Elmebeteg népek ezek.Megy 2 biciklis mögöttük meg 30 autó 20 lakóautó és 3 helyi busz megy.Mind vígan 25-30-al.
Főleg az olasz részen.
Fentebb írják, hogy a 650esé is olajos kuplung.
Ez esetben amit látsz, az a kuplung kinyomó munkahenger.
Azt le kell szerelni. Ellenben semmilyen kapcsolatban nincs a váltóval, és a rudazattal.
A leszedés után figyelj, hogy ne húzd be a kuplungot, mert széteshet a munkahenger.
Már késő ahogy Zoli is írta.......valamit biztos lehet javítani rajta, de belenyúlni szerelőnek semmi értelme mert többe kerül a javíttatás mint gép.......ha magad megcsinálod úgy talán van értelme egy felújításnak...
hát....légkulcs legfeljbb levételnél.......fel csak nyomatékkulcs....... ......láttam pár szétszakított menetet főleg hátsó keréknél ha olyan gumis teszi fel aki autózni szokott többnyire.....vazz, összeszopja egy jó légkulcs a villát....
"vissza rakáskor menetrögzítőt teszel rá keveset, légkulccsal felhúzatod."
Így csak akkor csináld, ha soha többet nem akarod leszedni, vagy nem gond, hogy esetleg kijön a menet az anyából (jó esetben), vagy a kihajtó tengelyről.
Amúgy pedig nyomatékkulcsal húzd meg, az előírt nyomatékkal.
Az 1200-n 100Nm, és oldahtó rögzítőt szeret. A leszedésnél legyen veled valaki, bár egyedül is megoldható: Motor nagysztenderen, 1-ben, ráülsu, nyomod a hátsó féket mint állat, közben meg lazítod bal kézzel.
Gyula/Mikir ez a gumi, hm?
kellene egy első nekem...