Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyorsabban perecelek... ha rámarkolok idegben...
Zörög?
Most miért nem használtad a motoros füldugót?
Gondolkodtam az 1,3-as m-jetben.Ki is próbáltam........még 3-as puntóban.
Jól fogyasztott,még viszonylag jól is ment a maga módján.De azt a zörgést amit művel gyorsításkor nem tudnám elviselni csak tehergépben.
Aztán visszaszálltam a saját benyásomba.Jó hogy lassan szakad össze de megy és vígan pörög.
Oké, vettem!
Nem b*ogatás, de turbó folyamatosan megy. Csak legfeljebb ott épül fel a turbónyomás
Naná, hogy jól tettem!
4,4-ről 3,3-ra volt leakciózva a két készleten lévő autó, (mint írtam, a dízel is, és a benzines is, és ugyan olyan felszereltséggel) és ráadásul a benyás Fiat Albeámat qrva jó árban számították be!
Na, öröm. Majd kíváncsi vagyok, hogy hirtelen mi lesz a különbség a szinter betét+ a fém fékcső együttes hatására :D
Az olajok speckójára az van írva, hogy szabadon keverhetőek.

A különbségről: Motul scooter 2T-t használtam a sáskába, semmi füstje, semleges szag. Most beletettem repsol szintetikust, hidegen láthatóan füstöl, és olyan orrfacsaró szaga van, hogy hihetetlen. Remélem gyorsan kifogy...
Nem is akartalak felhúzni!
A Fiatban egyébként is csak 1.700-nál indul be a turbó!
Megjött a betét, köszi! Mindjárt utalok.
A telóolaj éppenhogy elég lett, de nem tudom, hogy jó ötlet volt-e összekeverni a kettőt. Teljesen más jellegű volt a kettő. Eltérő színű szagú. A motulnak olyan szaga volt, mint a 2T olajnak, a repsolnak meg kb mint a fékfolyadéknak.
Kb. maradt 5 ccm.
Az még istenes. Amiket én használok a városban, azok 1800 alatt kávészünetet tartanak, 3000-től meg fuldokolnak. Egy kivétel a Pug Hdim az 1300-tól megy és bele lehet erőltetni a 4500-ba is. Én annyira megutáltam a folyamatos habverőzést ezekkel a szarokkal, hogy kértem a főnököt, had járjak a robogómmal, ha felszerelés nélkül kell kimenni. És az Úr mondá, jó
Értem én! Én előbb kezdtem el írni azt a hsz-t csak közbe félbe hagytam és mire elment addigra írtad, hogy akciósan vetted. Szerintem is jól tetted!
Nem húzol fel.Sosem lesz dizeles kocsim.
Sajnos idegrágást kapok ha 1200 nál kezd valami tolni majd kipunnyad 3e nél és fel kell raknom,szeretem a pörgetést.
Őőőő van egy adagolós ismerősöm.Azokat újítja fel.Érdekes mód benyás az autója.
Csak húzlak!
Felkelünk, öltözünk, és indulunk.
Tehát kb 10-11-körül!
De legkésőbb 12.
Aprila DiTech!
Én ezt hajtom szaladgálni!
Grat!
Én 2 olajcsere között sosem töltök utána, mert nem kell!
Ez nem pesszimizmus...............tapasztalat.
Ámen!
Nem kell pesszimistának lenni!
"Daty-ék esetében 4 év körül van a megtérülés..."

Leírom még 1x.
Két autó volt készleten ugyan olyan full extrás felszereléssel.
Egy grafit szürke 1,4-es benyás és egy fekete 1250-es dízel.

FORINTRA UGYAN ANNYI VOLT AZ ÁRA!

A dízel mellett döntöttünk, így már null kilométertől beszélhetünk "haszonról"
Nem beszélve arról, hogy eladáskor mindenképpen többért tudom majd eladni, mint a benyásat!
Mondjuk a Suzuki kezd ott tartani, hogy ha háromnál több dolog kell egy karbisorba, akkor venni kell egy bontottat. 1 karbifűtés 7000 felett van, az u.gy. felújítókészlet is karcolja a 8 ezret karbinként(5 o-gyűrű, egy ülék, egy tűszelep, egy úszóháztmítés...)
Igazából magamnak vettem, csak gondoltam segítek. SGA, ennek ennyi az ára.
Sziasztok!

Lecseréltem a kormányt,meg markolatot,Lsl-re.
Gyári markolatcsőre nem tudom rátenni az új markolatot.
Nem tud valaki valami helyet,oldalt,ahol találok egy használtat?
Akkor inkabb kigittelem , ha elhagyom!
Szerintem annyiert marahat nalad...