Gondolkodtam az 1,3-as m-jetben.Ki is próbáltam........még 3-as puntóban.
Jól fogyasztott,még viszonylag jól is ment a maga módján.De azt a zörgést amit művel gyorsításkor nem tudnám elviselni csak tehergépben.
Aztán visszaszálltam a saját benyásomba.Jó hogy lassan szakad össze de megy és vígan pörög.
Naná, hogy jól tettem!
4,4-ről 3,3-ra volt leakciózva a két készleten lévő autó, (mint írtam, a dízel is, és a benzines is, és ugyan olyan felszereltséggel) és ráadásul a benyás Fiat Albeámat qrva jó árban számították be!
Na, öröm. Majd kíváncsi vagyok, hogy hirtelen mi lesz a különbség a szinter betét+ a fém fékcső együttes hatására :D
Az olajok speckójára az van írva, hogy szabadon keverhetőek.
A különbségről: Motul scooter 2T-t használtam a sáskába, semmi füstje, semleges szag. Most beletettem repsol szintetikust, hidegen láthatóan füstöl, és olyan orrfacsaró szaga van, hogy hihetetlen. Remélem gyorsan kifogy...
Megjött a betét, köszi! Mindjárt utalok.
A telóolaj éppenhogy elég lett, de nem tudom, hogy jó ötlet volt-e összekeverni a kettőt. Teljesen más jellegű volt a kettő. Eltérő színű szagú. A motulnak olyan szaga volt, mint a 2T olajnak, a repsolnak meg kb mint a fékfolyadéknak.
Kb. maradt 5 ccm.
Az még istenes. Amiket én használok a városban, azok 1800 alatt kávészünetet tartanak, 3000-től meg fuldokolnak. Egy kivétel a Pug Hdim az 1300-tól megy és bele lehet erőltetni a 4500-ba is. Én annyira megutáltam a folyamatos habverőzést ezekkel a szarokkal, hogy kértem a főnököt, had járjak a robogómmal, ha felszerelés nélkül kell kimenni. És az Úr mondá, jó
Nem húzol fel.Sosem lesz dizeles kocsim.
Sajnos idegrágást kapok ha 1200 nál kezd valami tolni majd kipunnyad 3e nél és fel kell raknom,szeretem a pörgetést.
Őőőő van egy adagolós ismerősöm.Azokat újítja fel.Érdekes mód benyás az autója.
Leírom még 1x.
Két autó volt készleten ugyan olyan full extrás felszereléssel.
Egy grafit szürke 1,4-es benyás és egy fekete 1250-es dízel.
FORINTRA UGYAN ANNYI VOLT AZ ÁRA!
A dízel mellett döntöttünk, így már null kilométertől beszélhetünk "haszonról"
Nem beszélve arról, hogy eladáskor mindenképpen többért tudom majd eladni, mint a benyásat!
Mondjuk a Suzuki kezd ott tartani, hogy ha háromnál több dolog kell egy karbisorba, akkor venni kell egy bontottat. 1 karbifűtés 7000 felett van, az u.gy. felújítókészlet is karcolja a 8 ezret karbinként(5 o-gyűrű, egy ülék, egy tűszelep, egy úszóháztmítés...)
Lecseréltem a kormányt,meg markolatot,Lsl-re.
Gyári markolatcsőre nem tudom rátenni az új markolatot.
Nem tud valaki valami helyet,oldalt,ahol találok egy használtat?
Most miért nem használtad a motoros füldugót?
Jól fogyasztott,még viszonylag jól is ment a maga módján.De azt a zörgést amit művel gyorsításkor nem tudnám elviselni csak tehergépben.
Aztán visszaszálltam a saját benyásomba.Jó hogy lassan szakad össze de megy és vígan pörög.
4,4-ről 3,3-ra volt leakciózva a két készleten lévő autó, (mint írtam, a dízel is, és a benzines is, és ugyan olyan felszereltséggel) és ráadásul a benyás Fiat Albeámat qrva jó árban számították be!
Az olajok speckójára az van írva, hogy szabadon keverhetőek.
A különbségről: Motul scooter 2T-t használtam a sáskába, semmi füstje, semleges szag. Most beletettem repsol szintetikust, hidegen láthatóan füstöl, és olyan orrfacsaró szaga van, hogy hihetetlen. Remélem gyorsan kifogy...
A Fiatban egyébként is csak 1.700-nál indul be a turbó!
A telóolaj éppenhogy elég lett, de nem tudom, hogy jó ötlet volt-e összekeverni a kettőt. Teljesen más jellegű volt a kettő. Eltérő színű szagú. A motulnak olyan szaga volt, mint a 2T olajnak, a repsolnak meg kb mint a fékfolyadéknak.
Kb. maradt 5 ccm.
Sajnos idegrágást kapok ha 1200 nál kezd valami tolni majd kipunnyad 3e nél és fel kell raknom,szeretem a pörgetést.
Őőőő van egy adagolós ismerősöm.Azokat újítja fel.Érdekes mód benyás az autója.
Tehát kb 10-11-körül!
De legkésőbb 12.
Én ezt hajtom szaladgálni!
Leírom még 1x.
Két autó volt készleten ugyan olyan full extrás felszereléssel.
Egy grafit szürke 1,4-es benyás és egy fekete 1250-es dízel.
FORINTRA UGYAN ANNYI VOLT AZ ÁRA!
A dízel mellett döntöttünk, így már null kilométertől beszélhetünk "haszonról"
Nem beszélve arról, hogy eladáskor mindenképpen többért tudom majd eladni, mint a benyásat!
Lecseréltem a kormányt,meg markolatot,Lsl-re.
Gyári markolatcsőre nem tudom rátenni az új markolatot.
Nem tud valaki valami helyet,oldalt,ahol találok egy használtat?
Szerintem annyiert marahat nalad...