Gondolnék a 4-es karbi tömítettségeire. Ha falsot szív akkor is lehet ez a jelenség. csak arra vigyázz, hogy a nagyon kitekert állapot miatt nehogy elhagyd a csavart. ott már alig van előfeszítése a rugónak.
Itt semmi sem tuti, az biztos, hogy idáig az elsö 3 henger gyertyaszine világosbarna volt a 4-es majdnem fehér. Arra is gondoltam alacsony lehet a szint? De viszont 3000 felett idáig is ment, alatta dadogott.
És így tuti, hogy a többi jó lett? Gondolom akkor a 4. henger gyertyája is megegyező színű a többivel...
Gondolom ahengerenként a depresszió is eltérő lehet a szinkron ellenére is. ezen túl a karbik viselkedése is más lehet. Gondolom okozhatja ezt eltérő kopottság is.
Az 1 2 3 hengernél nem járt amotor 2.5 fordulat kifelé a 4- nél járt a motor melegen a legmagasabb alapjárati fordulaton hagytam igy lett 4.5. Idáig a 4-es hengerem olyan volt mint ami nem megy mindig a csonk is jóval hüvösebb volt a többinél, most nem.
Sziasztok! tsanyi,Pali79,HitMan elsősorban tőletek kérdezem, Banditon az alapjárati keverékcsavar amiről beszéltünk, irtátok 2.5-3 fordulat kifelé tekerve. Nekem a 4-gyes hengernél most 4.5-len van a többi 2.5 és most szerintem jó lessz. Most türhetően jár csak az alapjárat vándorol egy kicsit. Mi lehet az oka, hogy a 4-es nél ilyen nagyon ki kellett tekerni? A karburátorsor 300kn-rel ezelőtt lett tisztitva és szinkronizálva. Köszönöm.
nem mentem vissza Egerig,elötte 25-ös majd 23-as úton Bátonytenyere felé vettem az irányt,az is szép volt,majd vissza Hatvan,szivem szerint Szécsény,Rétság lett volna az irány,de nem akartam megutáltatni a motort a nejemmel
Első körre valamilyen üzemanyag ellátási problémára gondolnék. Benzin szűrő/cső lerakódás, vagy dugulás. Nekem még a 250es csinált ilyet, mikor beraktam egy benzinszűrőt.
Második körben lehet úszó-szint probléma a karbiban, de ahhoz nem értek.
Banditák!
Éreztetek már olyat, hogy ha igazán nyúzzátok a gépet felső fordulat tartományban, akkor elfogy.
Ma az asszonnyal ketten kínoztuk egy kicsit a vasat! PÁLYÁN!
Nem pesti utakon. Ha 3.-4. fokozatban letiltásig forgatom, nám, 8000 től elmegy az erő és befullad. Mintha elfogyna az üzi utánpótlása a karbikból. Ha lassítok vagy elengedem a gázt pár másodpercre, utána megint húz pár másodpercig. Ha ilyenkor kikuplungolok, akkor az alapjárat is 800 körül van..
?
Szerintetek? esetleg az üziellátás? Szűrő?
Gondolom ahengerenként a depresszió is eltérő lehet a szinkron ellenére is. ezen túl a karbik viselkedése is más lehet. Gondolom okozhatja ezt eltérő kopottság is.
jut eszembe,ne itt lógjál,készülj,Box?
Beszéltem vele.
De mire visszértem a 11:00 órás körről, ami kb 11:25-kor indult, már nem volt ott.
Most biztos nem mentem volna a Tátrába, csak gondoltam Nyíregyen hátha össze tudunk futni esetleg! Na majd legközelebb!
Második körben lehet úszó-szint probléma a karbiban, de ahhoz nem értek.
Éreztetek már olyat, hogy ha igazán nyúzzátok a gépet felső fordulat tartományban, akkor elfogy.
Ma az asszonnyal ketten kínoztuk egy kicsit a vasat! PÁLYÁN!
Nem pesti utakon. Ha 3.-4. fokozatban letiltásig forgatom, nám, 8000 től elmegy az erő és befullad. Mintha elfogyna az üzi utánpótlása a karbikból. Ha lassítok vagy elengedem a gázt pár másodpercre, utána megint húz pár másodpercig. Ha ilyenkor kikuplungolok, akkor az alapjárat is 800 körül van..
?
Szerintetek? esetleg az üziellátás? Szűrő?