Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól is függ hogy mekkora bódéba szerelik és milyen nehéz a lába.

Viszont nem fekszik meg a nagynyomású befecskendezőrendszer 200e km alatt.
1,4 T-jet a hivatalos neve.Van 120,150,185,200 lovas verzió.
Haverom is épp ilyet vett.
Ha kicsit rálép a gázra, vagy bemegy vele egy nagyobb városba, lenyeli a 8-9-et simán azt mondta.
Na akkor inkább a turbólyuk, és a füst, a kerregését meg kifejezetten szeretem!
Ez vmi kisebb autó?1,2 TSi esetleg?
Édesapám most vett egy benzines turbóst, na az zsír. 120-130-as tempnál iszik 7 alatt valamivel, cserébe nem kerreg, nincs turbólyuk, nincs füst, csak tol, mint az állat, kapcsolgatás nélkül lehet vele előzni, mi kellhet még?
1250-es Fiat Linea dízelem van.
Nyáron, klímával beéri a 4,5-5 tel, télen 5-5,5.
Igaz, nem is megy csak 190-et.
Én imádom.
Felhívtam a "KPM"-et ott 4,5e Ft de be kell előre jelentkezni nekem + vasárnap lejár úgy hogy marad az Autóklub.
Én annyira, hogy már a tiszta felülete jöjjön ki, meg a másik peremfeltétel, hogy vissza is tudjam nyomni :D
Nem vagyok én Kykee.
Én teljesen kiszedem. Alkatrészeire szedem az egészet. Félmunkát nem végzek. Az elvem az, hogy vagy rendesen megcsinálni valamit, vagy sehogy.
Én a paksi AD autószervizben műszakiztattam 1 hónapja, 7500 pénzért.
100 körül. Hidegbe kímélő tempónál nem nagyon megy 80-nál feljebb, de nyáron dugóba vagy hajtáskor 110 is szokott lenni.
És még valami,h a témához kapcsolódjak. Tisztításkor mennyire nyomjátok ki a munkahengereket?
Az se vészes, de mégis a hatósági ár duplája
Banditák!
Hány fokos a hengerfej és az olaj,ha üzemmeleg a nagy vas?
+ kérdeztem 9510 Ft
Sajna 40 már régen volt. Már csak 16 maradt, amiből lejön még 2 jövő héten.
Ha valami nem jön össze jöhetsz végig egykeréken
Én csak betétcserekor szoktam, WD 40, női harisnya féktisztító segédeszközökkel
Akinek 40 napja van....
Én minden télen megcsinálom. Féktiszító, Fogkefe, cipőfűző :)
Ja. Szar a pucolás, a Banditán már csináltam. Lehet hogy mégis megcsinálom még a guriga előtt, ha péntekre ideér a betét. De akkor már a csöveket is felteszem, meg az első telókat is meg kéne csinálni.
Lehet, hogy ebből szabi lesz holnapra.
Az az AP tényleg nagyon jó!
És ha cserélsz betétet, nem árt a dugattyúkat alaposan megpucolni. Szar egy meló, de megéri.
nyomtam mélt :D
Szívemből szóltál Eddig két kályhának tetszett a hangja, a Volvo D5-é, meg a 30d is elég szépen megy, utóbbi ráadásul egyáltalán nem rezeg.