ma voltam Egerben onnan Lillafüredre,pisztrángot enni, finom volt
A két település között nagyon jó volt az út,leszámítva 4-5km.-ert,de a maradék 45km szvsz faxa ,igaz nem hajtottam gyorsan,inkább élménymotorozás volt, mivel utasom is volt.
aztán Lillafüredről Szilvásváradra,na az aztán nagyon szép látnivalót rejt,de az út az nagyon ramaty ,de ha nem siet az utazó ,ki lehet bírni
Bandit.hu --s tapasztalat alapján ma én is kipróbáltam a "rozsdaátalakítóval fényesítsünk rozsdamentes kipufogót" c. műveletet. Tényleg ezüstfényű lesz Nem kell dörgölni, meg semmi, csak rákened, úgyhagyod. ÉS 600ft/liter, ami kb 10 évre elég
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, mi a különbség vezethetőségi szempontból a /60 vagy a per 70 gumik között?
600 banditra javasolták a 120 60 17 gumi helyett a 120 70 17-est, mondván hogy stabilabb lesz így a motor.
az airboxból jövő dugóra gondolsz? az a víz leengedője az airboxnak.. arra hivatott hogy az airboxban leült vizet, olajat ,benzint és egyéb anyagokat azon keresztül tudod leengedni
Eldőlt a kérdés!
Fél 9-kor indulunk Kazincbarcikáról, tehát legkésőbb 10-re ott leszünk.
Már ha az idő engedi, és a csapat úgy szavazza meg, hogy oda megyünk, mert utána mi ki akarunk menni a Szlovákokhoz pár 100 km-re!
Tehát vagyonnét, vagy oda sem megyünk, hanem egyből irány a Tátra!
lecseréltem az olajat a motorban Repsol került bele 10W40 es,eddig Actevo 20W50 volt kiváncsi leszek a külömbségre
olvastam vagy hallottam valahol,hogy ajánlott olajcserénél elvégezni a lentebb írtakat
multkori és a mostani cserénél kivettem azt a bizonyos dugót ami a cső végén van,ami talán a levegőszűrőből ered( nem látom tisztán),hát elsőre sok-sok trutyi jött ki,a mostaninál már jóval kevesebb (remélem sejtitek miről ),biztos van valami szakneve
Hát mondjuk az 1,3 m-jet elég szar is. Nekünk dobloba van ilyen és 2000 alatt úgy gyorsul mint egy babetta, fölötte már egész türhető, de meg kell szokni, hogy pörgetni kell.
Hát tévedtem.Ha fogsz egy kehes varjúcsapatot és egyszerre kezded tekerni 10-15 nek a lábait jobbra..................na ilyen hang jön ki szerencsétlennek a motorháza alól.
Az ETZ meg egész jó bírta a tempót ( 2 személlyel )
A két település között nagyon jó volt az út,leszámítva 4-5km.-ert,de a maradék 45km szvsz faxa ,igaz nem hajtottam gyorsan,inkább élménymotorozás volt, mivel utasom is volt.
aztán Lillafüredről Szilvásváradra,na az aztán nagyon szép látnivalót rejt,de az út az nagyon ramaty ,de ha nem siet az utazó ,ki lehet bírni
Tudna valaki segíteni, mi a különbség vezethetőségi szempontból a /60 vagy a per 70 gumik között?
600 banditra javasolták a 120 60 17 gumi helyett a 120 70 17-est, mondván hogy stabilabb lesz így a motor.
Eldőlt a kérdés!
Fél 9-kor indulunk Kazincbarcikáról, tehát legkésőbb 10-re ott leszünk.
Már ha az idő engedi, és a csapat úgy szavazza meg, hogy oda megyünk, mert utána mi ki akarunk menni a Szlovákokhoz pár 100 km-re!
Tehát vagyonnét, vagy oda sem megyünk, hanem egyből irány a Tátra!
Miért kérdezed, jönnél?
lecseréltem az olajat a motorban Repsol került bele 10W40 es,eddig Actevo 20W50 volt kiváncsi leszek a külömbségre
olvastam vagy hallottam valahol,hogy ajánlott olajcserénél elvégezni a lentebb írtakat
multkori és a mostani cserénél kivettem azt a bizonyos dugót ami a cső végén van,ami talán a levegőszűrőből ered( nem látom tisztán),hát elsőre sok-sok trutyi jött ki,a mostaninál már jóval kevesebb (remélem sejtitek miről ),biztos van valami szakneve
10.068 kilométerrel tettem be a garázsba tegnap!
Aki ilyet vesz, tudja, hogy nem versenyautót vesz, hanem családi autót!
Ki az aki megcsináltam magának az SW motech féle aluminium hátsó tartó másolatát otthon? Kérem keressen meg!
Ha valaki tudja a usernevét, dobhatja!
Kösz!