Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kis dízelek 180-200 körül nagyok 250-300 körül már döglődnek.
Nem véletlen hogy ilyenkor szokás eladni őket.3-4 évesen
Na, akkor a Suzuki a Te autód!
Meg még sok más autóban is az van, és valóban király!
Ha rendesen karban van tartva, a dízel sem fexik meg.
Egyik Pesti rokonom taxizik vele.
164.000 km van benne, minden befecskendező hiba nélkül!
Én azért szoktam nézegetni, mert lehet egy rámpával 4 személlyel beférne a bandit hátra
Ha a 7 személy miatt kell, akkor jó választás, mert az enyémben is simán elül 5 benga együtt. Abban meg teljes értékű hátsó ülések is vannak, nem ilyen nyomi kínzópadok.
Az MCV-t két motorral érdemes venni. A piros i-betűs 90 lovas Dci-vel(előzött már meg kb 150-nel az M1 legdurvább emelkedőjén) vagy a 100lovas 1.6 16V-vel.
Tehát nem gáz a gép.......mivel ebből van a legolcsóbb 7 személyes(igaz az már kínzás ) így továbbra is borzongat...
Igen, a rohadéknak a múlt héten romlott el az ablakmosó szivattyúja MEg akksi cellazárlat 5 évesen. Ennyi. 2004-es, 30 ezerrel vettem 2006-ban, most van benne 78e. Ebből kb 20-25 ment bele Bp-n belül. Após egy szakszervízben nyomja, minden évben tökig átnézzük, de eddig nem fáradt el semmi a futóműben sem, az 5w30-as ELf-ből egy decit nem eszik meg két csere között. Igazából az alacsony futás miatt még minimum 10 évre számolok vele, de őszintén szólva én vennék újra. Nagyobb motorral és automatával
Amúgy volt már vele bajod?....mi is agyaltunk rajta, az mpv-n...
Muszáj, fölötte a többi fokozatban nem megy :D
Nem Világos piros
De 1.-ben végig!....



ez kva jó..coming out..haha..jo sokat zabál...azt hittem kevesebb...
Legalább szivárvány színű?
Akkor jöjjön a "coming out": Dacia Logan 1.4 75LE. Országúton 90-100-zal 5.5-6L, város 8,5-11, autópályán 140+ 9L.
Na látom nem csak én járok kis autóval 206HDi

Nem kell ide nagy ccm-s pénisz hosszabbító
akkor bszáok meg, hűtlen kutyák: egy suzuki lianával járok 1.3, benzin,6.3-7.8 között, az anyunak, az apósnak, az anyósnak is suzukija van..az egész család suzukis...
kutyák, jöttö itt fiattal, fordal meg dizelel...
Nekem 1.6os diesel új Fiestám van. Az enyém azért 150nél már eszeget, de hosszú átlagban, napi vidék+pálya+belváros szinten 5.1-el elmegy.
A hangja azért diesel, és kicsit erősebb is lehetne! Vagy csak az a baj, hogy a bandithoz viszonyítom?
Én 1,5-ös diesel Clioval járok. 150-es folyamatos tempónál pörög 3000-et és cserébe 5,5l/100km és megy is ahhoz képest rendesen. Turbólyuknak nyoma sincs és a hangjáról nem mondod meg, hogy nem benzinnel megy. A múltkor a kutas jött szólni, hogy nem tévesztettem el a kutat?
Csak puntoban néztem.A 120-as az sima rendelhető.A 150 lovas csak bravoban van.
A 185 lovas az itthon nincs forgalomban,abarth punto nagyobb turbó meg még pár cucc.200 körül talán a novitech félék vannak.De szerintem ahhoz már nitro kéne.
Kell oda még egy nagyobb turbó is... szerintem
200? Tehát vezérlőcsere és az erő velem van?
Az 1.4 Tjet névre hallgat, 120hp
Ha jól tudom, a Fiat 1,3 Jtd motorját szerelik a Suzuki Swiftekbe is. Állítólag kimegy a világból és alig fogyaszt.
Off: Hát erről beszéltem Nyuszó-Muszó a két autóval (Fiat Dobló 1,9 Jtd, Seat Toledo 1,9 Pdtdi) évente megyünk 75.000 ret. Amennyit spórolunk a nyálon a benzinhez képest, (cca. 650.000 Ft.) abból elmegyünk nyaralani. Engem az sem érdekel, ha csattog, csak vigyen el nyaralni. Egyébként nálunk is állandóan megy a harc, mert mindenki a Fiattal akar autózni. Pedig mindenki azt mondja rá, hogy olasz szemét. Főleg akinek még nem volt.