Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hívtalak egy 30-as számról, és most is hívlak
Nem, nem csörgött.
Igen,közös cimboránkról van szó,de ez jó hír,hogy beszéltél vele a mentők érkezéséig! Köszi
Nálad csörög a hirdetés telószáma? Lehet megnézném a motorodat.
Pedig a 100-110 az igen pihentető egy csupaszon.
mi lehet a probléma a fejidommal?
csak véd valamit a széltől nem?
Egy ideig motoroztam egy chopperrel amin nem volt plexi és 90 fölött nem volt kellemes
Akkor az nagyjából renden lesz, de a fejidom dolgot gondold át.
Lehet, hogy igazad van, de valahogy fura lenne, ha így lenne!
Háááát ezt nem mondanám...............nézz meg egy ifát...............nála lassabb kevesebbet pörgő cuccot nem nagyon ismerek..............szar is de nagyon.
Sajnos én nem értek hozzá, laikus vagyok és nem tudom eldönteni, mert a motor szép, viszont hosszútávra vennék motort. szeretném sokáig megtartani
Na ennek utánanézek!
De valahogy fura lenne, hogy arra bíztatnak, hogy pörgessük!
Nem azért jobbak a lasabb fordulatú akármik, mert jobban kímélik a motort?
Azt nem tom....................viszont ezért is jó az én sv-m.Az újjal nagyságrendel kevesebb a gond mint a régivel.
A régi bandit
10 év alatt 11.500 km?
Régebbi mi?
Bandit vagy SV?
Volt aki azt mondta: a régivel kevesebb a gond
Igen, erre gondoltam, és magasabb vagyok 180cm :(
Kipróbáltuk egy barátommal, Ő pályamotorozott (GSXR-rel) szte rendben van a gép. amúgy ténylegesen jól néz ki és nem látszik rajta semmi le strapáltság.
Na jó ettől a jóllakott bálnapofától énnekem elmegy az életkedvem.
A 600-as régi és az enyém közt?
Semmi.
Szinte.
Szerintem karakteresebb,karcosabb,karakteresebb a blokk viszont fiatalabb is egy jópár évvel.
Teljesítmény,fékek,kényelem szinte ugyanaz.
Én tuti ezt venném kezdésnek bár a bandit szerintem könnyebb vezetni de egy sportdobbal frenetikusan élvezetes hangot lehet belőle kicsalni.
Vizes a blokk szebb forma és lényegesen keskenyebb.
A Banditnak kétszer annyi hengere van, tehát kétszer jobb mint az SV!
Sehogy!
A használt motor mindig lutri. A bandit ilyen szempotból elég jó döntés, mert jól bírja a strapát. Általában elég kívülről jól körbeszemlélni az általános kopó dolgokat, féktárcsák, lánc, telók, kormánycsapágy stb. Meghallgatni a hangját, hidegen is pöccre kell indulnia.

Ha jól erre gondoltál

A képről hirtelen azt látom ha jól látom, hogy a lánc és a gumi nem a gyári rajta, márpedig egy 600-on ennyi km-nél ez nem normális. Persze ettől még lehet kifogástalan motor csak ne dőlj be ennek a km dolognak. Ja és egy jótanács: ha magasabb vagy mint 170 cm akkor ne akarj fejidomost venni!
Mi a külömbbség a Tiéd és egy bandit között?
Hogyan lehet meggyőzödni a valós km-ről?
Vedd az enyémet........................őszinte a gép is meg én is.
Igaz drágább de nem lesz vele gondod sokáig.
És nem bandit.
Ami előny bár morcosak lesznek az itteniek.