Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt nyitottam is.Nagyon utáltam pl esőkor.A pofám alsó részét szétszurkálta a sok esőcsepp.
Akkor vigyázz, hogy nyitott bukóban ne pofára essél!
M5? LOL, az fika, meg minden más verda Számításaim szerint kb egy 7-800 lovas verda tudhat olyat gyorsulni, mint a gixxer. Hidd el A múltkor jött egy nagyon komoly 911-es Carrera. 130-nál jobbról beesett mellém. Höhö, jött a gyermeki huncodkodás, vissza 2-be go... Esélye sem volt. Ezek a komoly autók max végsebességben meg kanyarban tudhatnak többet, de egyenesben bármilyen sebességről indulva sehol nincsenek. Tényleg ki kéne próbálnod egy ilyet gixert!

Visszatérve az eredeti témához, én arra írtam hogy a csupasz banditon milyen problémám volt. A gixeren a teljes idomzat full eltereli a szelet a lábamról, egyáltalán nem kell a tankhoz szorítanom még 260-nál sem.
Viszont a nyitott áll nélküli sisak sem olyan mint egy zárt.Főleg hogy ha eltaknyolok attól még szükségem van alsó állkapocsra.
Nálunk is a gépházban kötelező a fültok, vagy füldugó. Rá is b@sznánk, ha a munkavédelmis meglátna valakit nélküle. Asszem büntetést kell fizetni, vagy mehet az illető rendkívüli munkavédelmi vizsgára, vagy mindkettő.
Én meg hiába figyelem, 200 felett sem nyomja a combomat a szél.
Nincs szél,nem nyom,fütyül,nem kell öltözni nem zajos,ha kellően erős PL BMW M5 akkor még tol is akkorát mint a gixxer.


Azé hogy a combomat nyomná a szél..................háááááát sosem figyeltem.
Bocs, ezt nem írtam, de néha alváshoz én is használom, ha az átlagosnál nagyobb a zaj a környékünkön, mint pl építkezés stb...
Mire célzol?
Ugyan azt írod, mint én!
Csak te a "másik" oldalról sarkasítod ki!
Én a hétvégi motorost veszem "átlagnak", te meg a "munkaeszközként" használt motort és a hosszú túrázásokra használtat.

Ennyire hülyének jöttem le a szemedben a beírásaim alapján, hogy nekiindulnék az Alpoknak jó cuccok nélkül?
Mert ha igen, akkor még kicsit tanulj emberismeretből!
Van rajta evek ota egy 20 euros, de inkabb csak azert , hogy a GPS -em ne azzon be szakado esöben, meg vedi a müszerfalat a felverödesektöl, amugy szerntem nelküle hallkabb lenne a sisakom is. Az orrszelözöt pl ki sem tudom nyitni,mert olyan turbulenciat kellt mint egy zaporozsec motor lenne a bukomban, ami par percig elvezetes, de utana szivesen megszüntetenem, meg jo hogy subertnek a plexi is elörepattinthato, igy annalkül jön be levegö, hogy alul megnyitnad.
ehh, akkor hosszu tavon megiscsak valami fejidomos turagep lesz a nyero. lehet, hogy cb1.3.
Egy jó autó tuti megoldaná a gondok nagy részét.
Szvsz ezek a kis plexik csak nagyon kis részmegoldások. Pl. a lábadról nem terel semmit, márpedig nekem az is bajom volt, hogy nagyobb tempónál a combjaimat csavarta kifelé a szellő.
Otthon az uccso gyartocella amit terveztem, azert került meg par ezer euroval többe, mert fuvokabol kiaramlo plazma nyalab megütötte a 80DB-t, igy burkolni kellett a gepet , pluszz konvejor, stb...
Ha cegen belül ez nem törteneik meg akkor droidok jogosan perehetnek hallaskarosodasert a ceget, föleg ha nem kapnak füldugot mint min vedelmi eszközt.
De ha ugyan azon droid motorzik es ezert karosodik a hallasa az nem izgatja...
Es igy volt ez a dohanyzassal is...siman befertek egy szobaba 50-en pöfékelni, hogy majd meg döglöttek, de milyen jo is az, de ha gyartasban lett volna hasonlo "karos anyag", milyen hisztit vagtak volna le...
Persze sajat magad tökre teheted az egeszseged, de minek ha van ra ellenszer.
Istvan! Igaz te alacsonyabb vagy de azert megkerdem, hasznalsz-e plexit a gsx-en? Csak mert latom hosszabb tavokat teszel meg palyan (is)...
Egyébként fuldugóval kapcsolatban: '97-ben 2 évig dolgoztam elektrotechnikusként egy amerikai cég álltal üzemeltetett gyárban. Ott a gépsorok 0-24 órában a hét minden napján mentek és a csarnokban kb 120dB-es állandó zúgás volt. Ilyen körülmények közt csak fuldugóban lehetett dolgozni. Lehet ezért is szoktam meg és használom mai napig néha még éjszaka alvásra is. De visszatérve a zélzajra a bukóban az is simán van 120dB 130-140-es tempónál, ami borzalmasan magas érték.
Nem arrol szol hogy hova jarok, es mit csinaok, hanem hogy ugy irkalsz velemenyt hogy nem gyözödtel meg az arrol hogy milyen, csak gondolsz valamit...
Itt meg sokan masok "hosszú turazok", ami nem csak a hetvegi kikapcsolodo motorzasra van leszükitve az elcsippentett konyhapenzböl megtankolva. Es megint nem a gazdasagi es anyagi helyzeteket kivanom elemezni, es sarkositani...
De tök mindegy mennyi bankot raboltal ki hogy eljuss egy szep helyre, masnap is szeretnel fajfajas nelkül motorozni, vagy nem aggodni a kopott hasznalt gumi, vagy az akcios olaj, hazilag hegesztett szappantarto, es egyeb mas marhasagok miatt, akkor mas szemszögböl nezed a dolgokat, nem ugy hogy ez a lanccal, vagy gumival meg ketszer legurulok sörert...
Es baromsag szelsöseges esetekkel vagdalozni, mert sokan tudjuk, hogy talan egyszer fordul elö, es kurvara örülünk hogy mi akkor tuleltük. De ne adjuk mar elö ugy mint hetköznapi szokast, mert jopar emebert ezzel siman megvezetünk...
Lehet kamikazezni egy szal faszban a strandon, de azert az alpokba, vagy ejjel szerbiaba jo ha van nalad par jo cucc...
Dehogyis!

Hanem, mint nemrég írtam:

"olyan vélemények vannak ütköztetve amelyek mögött teljesen más "tapasztalatok" vannak"

Én ezért nem tartom fontosnak!

Ezért!

Ha kikapok Hamburgban egy jó zsíros állást, és oda motorral fogok kijárni nyáron, tutira használni fogok én is füldugót!
Eleve elkönyvelted magadban, hogy a füldugónak semmi értelme miközben sosem próbáltad és el sem akarsz fogadni mástól ellenvéleményt.
Szerencsére én nem a wikipédián okosodtam e téren!
Teljesen igazad van!
Biztos, hogy minden dolog mögött van egy kis tudomány!
A füldugó mögött is!
De mint előző hozzászólásomban is olvas6tad, nem egyformák a motorozási szokásaink, én ezért nem tartom fontosnak!
Sajnálom, hogy ennyire érzékeny a füled!
Szerencsére az enyém nem.
Tudod, azért fura ez a dugó nekem, mert 1 évig orr/fül/gégén is dolgoztam, és egyetlen egyszer sem találkoztam motorossal aki azért jött volna rendelésre, mert motorozáskor/után fáj/zúg a füle.
Nem, mert megköpködöd ezt is, hogy milyen drága Így is súlyos bukta lesz, ha elmegy. Ez van...
Na most erre mit mondjak?
Én is értelmes embernek tartok itt mindenkit, csak mindenkinek más a véleménye.
Attól még nem biztos, hogy hülyeséget ír.
Inkább arra saccolok, amit írtam, mindenki a saját irányából közelíti meg a kérdést, és a saját érzéseit, tapasztalatait írja le!
Én is.
Nem írhatok több száz/ezer kilométeres motorozásról tapasztalatot, mint István, ha ennyit még sosem motoroztam egyhuzamban!

Ha azt írnám, van ebben tapasztalatom, hazudnék!