Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg te tévedsz abban Mester, hogy sok esetben nincs tartalom/tapasztalat a véleményem/tapasztalataim mögött.
1976 óta motorozok, úgy gondolom némi tapasztalatot azért begyűjtöttem.
Egy szóval sem mondtam, hogy annyit mint te, hisz ahogy írásaidat olvasom, te ezekben jobban otthon vagy.
Ettől még nem kellene lenézni más kisebb "kiterjedésű" tapasztalatait, és azt, hogy ezt meg akarja osztani másokkal!

Szerintem.
Minden motor álló helyzetben dől fel a sérülés mértékétől függetlenül.
Akkor hívjuk csúszásnak. De az meg nagyon csúnyán hangzik
lehet, én csak az uccsó hsz.-t olvastam, miben eldőlés volt....
120-ért vehetnék rá vadi új oldalidomot, de nem fogok, mert nem hozza vissza az árát inkább annyival olcsóbban adom. Aki ért hozzá és élőben látja úgy is látja, hogy nem volt komoly esés.
Írtam már, hogy a dugóban araszoltam és megakadt az első kerék a villamos sínben így elnyaltam. Kb 30cm-t csúszhatott az odalán. Bukógomba nem volt. Ez az eredmény.
Dehonnem........a gsxr dinamikus formaterve olyan hogy álló helyzetben is úgy tűnik mintha 200-al hasítana.
mondjuk eldőlésnél nem keletkezik csúszásnyom....de attól még lehet jó
előre is!
Ok!
Teljesen árában adod, ahogy néztem, elmegy az.
Hát, nemtom, ő mondta, hogy RK volt.
Ma már nem, de itt vagyok fenn Pesten, holnap, ha jó neked, megkeresnélek.
vízmű. Itt van nálam. Adatlapon telefon
Konkrétan DID VM-et préseltünk, RK-t nem szívesen adok senkinek, ráadásul Dawntezé rövid is lett, így kétszer is fogtam a láncot :D
Mert eldőltem vele (írtam korábban) és a jobb oldali idom, kipufogó kapott, így esztétikailag nem tökéletes. Emiatt kapásból mínusz 100-150. Illetve annyira hallott a piac, hogy semmit nem lehet árában eladni. Én be voltam pörögve, azért vettem meg. Bár szerintem árában vettem, de ez nem azt jelenti hogy el is lehet adni annyiért...
Ez az: link
Dawnteznek tavaly préseltetek vele, konkrétan RK-t.
Az a sarok minimum 4 db sarok. Valami közelebbi infó?
Te, nem tudom, RK-hoz jó-e, DID 520-530 között biztosan az. Váci-Dózsa sarkon megtlaálsz napközben, elviheted.
Ez nekem is megvan, a "combszétnyomás". Én sem tudom, mitől, de 160 felett mintha a csajok belsőcombozó gépével kéne folyamatosan küzdeni, mert fújja szét a szél. De a sisak ott sem zajos. Plexit le, éjljenek a nékidek
Maestro!

Ha jól értesültem, Neked van RK lánchoz prés. Valós-e az infóm, és hogyan tudnám megközelíteni a szerkezetet?
Úgyis megtalálom De hogy-hogy bukta lesz? Idén vetted nem? Le van szervizelve, fullos olajjal, 10e alatti kilométerrel, mitől érne kevesebbet?
Két lehetőség van:
1. Már halláskárosulásod van.
2. Közel se mégy annyit mint mi.

A sisakunk Laser Fiber pro. Szerintem kellemes középkategória.
Hinni a templomban kell de ott se mindent. Fedélzeti utas kommunikációt(starcom1) használok GPS-el. 140-ig tisztán értem a GPSt a füldugómmal. Igaz nem szivacsdarabot tömködök a fülembe. Az ára ott jön be hogy többet tudsz kanyarogni kisebb fáradság mellett.
Mester tevedsz!
Nem ugyanazt irom. Te ugy irkalsz hogy sok esetben nincs mögötte "tartalom". Erre kinek van szüksege? Mit er egy olyan velemeny aminek ellenkezöjeröl nem gyözödtel meg?
Vagy mit er egy furomokon "összeolvasgatott tapasztalat"? Amit szinten sokan csinalnak, hogy ebböl "okositjak" a zöldfülüket...
En nem a masik oldalrol irok, hanem probalok altalanossagban beszelni, hogy minel nagyobb mertekben celba talaljon... Jo legyen a munkabajaroknak, a hetvegi motorosoknak, hetköznapi motorosoknak. Es igyekszem nam sarkositani, csak minel szelessebb körü megoldasokkal elörukkolni, meg te sajat "velemenyed" irod.
Szerintem azert ez nagy különbseg...
Es hidd el annyira nem vagyok rossz emberismerö..., szamitogep mögül eleg nehez megismerni a vilagot.
A legnagyobb gondom a nyitott és felnyitható sisakkal hogy max a fix rész széléig van párnázás ami KB a fülig vagy picit elé ér.
Amitől a szélnyomás tényleg felpaszírozza a plexit az orromig és tovább.Ha zárt ott van kényelmes arcpárna és meg sem mozdul a fejemen még 170-el sem.
Ezért veszek fel kendőt az államra húzva!