Nem tudom, hogy az említett szakadt láncos milyen Ducati volt, de valami hasonló, vagy olyasmi sportos verzió. Lehet, hogy az öregnek is tőle van, ha Dunaföldváron vette. Ott árul a srác a Ducatit, meg KTM-et, meg asszem autókat is. A múltkor el is loptak tőle vagy tizet.
Vadi új Bridgestone BT016 Pro-kat raktam fel, most van bennük 3800km. A hátsó közepe már láthatóan kopott, de szerintem még kultúrált közlekedéssel van benne 2-3000km. De! Ez a 3800km 95%-ban lájtos túrázás volt és 5%-ban állatkodás. A véleményem az, hogy 1000km alatt is le lehet amortizálni, mert elvetemült erők vannak. Ha minden sebességet kipörgetek végig és úgy váltok, akkor minden váltásnál egy réteg gumi mögöttem marad. Szombaton (persze versenypályán) felmentem 290-ig de csak max 10-15sec erejéig. Ezután megálltam és megnéztem hátul mi újság: szó szerint mállott szét a gumi közepe és iszonyat szaga volt. Elképesztő.
Szerintem 600-as sportgének tényleg csak és kizárólag versenypályán van értelme, pont a nyomaték hiány miatt. Pörgetni kell nagyon. Az 1000-sel viszont közúton lehet nyomatékból, alacsony fordulaton is gurulgatni.
Szép Estét Banditák!
Én a hétvégén cseréltem kb. 20 kilóméteren keresztül egy CBR600-as haverral. Az igaz, hogy olyan könnyű volt a lovamhoz képest, mint egy bicigli, de amikor be értünk a városba, alig vártam, hogy visszakapjam a drágámat. Öt kilóméter alatt kikészült a csuklóm. Öreg vok Én már ehhez. A cimbi meg el volt ájulva a brutális nyomatéktól.
Gábor! Azért az öreg Ducati 1098 R-jét elfogadnád szerintem! Nem hiszem,hogy jelenleg az országban sok ellenfele lenne!
200 paci 165kg-ra! Azért nem rossz arány! És gondja még nem volt vele!
Azt nem tudom, lehet, hogy a gyári volt még. Nem olyan csóró fajta egyik sem, hogy ilyenen spórolna. Ha volt kétféle, akkor biztosan a drágábbat vették.
Esztergányoló.
Mi annó a tanműhelyben kaptunk a pofánkra ilyenekért, hogy gömbvas (köracél), meg fúró"szár" (fúró), fúró"hegy" (fúró), lyuk (furat). Lyuk a sajtban van, meg a zoknin.
Aztán subler (tolómérő), collstok (mérőszalag), de még a "kockás" füzet is morcos tekintetet váltott ki. Végén már poénból azért is ezeket használtuk: tömör cső, illetve lyukas gömbvas.
Nem a rávalót tették rá hanem azt amit még a katalógus épphogy megenged mondván az is elég lesz, de kiderül, hogy kerózás és állatkodás van ami miatt szakadás lesz....nem egyedi mert az erősségek között 10 rugó is lehet a különbség és sokan úgy gondolják elég a gyengébb is...
Én a hétvégén cseréltem kb. 20 kilóméteren keresztül egy CBR600-as haverral. Az igaz, hogy olyan könnyű volt a lovamhoz képest, mint egy bicigli, de amikor be értünk a városba, alig vártam, hogy visszakapjam a drágámat. Öt kilóméter alatt kikészült a csuklóm. Öreg vok Én már ehhez. A cimbi meg el volt ájulva a brutális nyomatéktól.
Gábor! Azért az öreg Ducati 1098 R-jét elfogadnád szerintem! Nem hiszem,hogy jelenleg az országban sok ellenfele lenne!
200 paci 165kg-ra! Azért nem rossz arány! És gondja még nem volt vele!
Jó volt a tipp! Habár én magam is ezt a megoldást agyaltam!
Mi annó a tanműhelyben kaptunk a pofánkra ilyenekért, hogy gömbvas (köracél), meg fúró"szár" (fúró), fúró"hegy" (fúró), lyuk (furat). Lyuk a sajtban van, meg a zoknin.
Aztán subler (tolómérő), collstok (mérőszalag), de még a "kockás" füzet is morcos tekintetet váltott ki. Végén már poénból azért is ezeket használtuk: tömör cső, illetve lyukas gömbvas.