Én egyet láttam már, mikor GSX talin azt szereltük 2 éve, mert nem indult. Aztán Motoros Atya "ráolvasott", meg elmentünk a templomba, és lőn csoda, mise után elindult, még azelőtt, mielőtt a tréler elindult volna érte.
Két ismerősnek szakadt el a lánca a közelmúltban. Mindkettőben kb. 15e km volt. Az egyik Aprilia (nem Tuanó), a másik Ducati volt.
Soha nem vennék olasz motort (kocsit se).
Ahogy nézem a ZX9R 143ló, nyomaték adatot nem találok. Attól ne is várj sokat, elhiszem hogy nincs akkora különbség a Bandithoz képest.
Na de próbálj ki pl. egy K7-es gixert (185ló), ott már nem fogod azt mondani, hogy nincs különbség.
Szombaton mentem két ismerőssel egy CBF600 és egy 1100XX. Az XX szintén 140 ló körüli, de 200-tól indulva állva hagytam simán A legaljasabb az volt, amikor a CBF600-as ismerős 180-nal száguldott, majd letépte a szél, kraft már sehol én meg mellé érve mutatom, hogy kettesben vagyok. Ezután húzok egy nyél gázt és eltűnök a színről. Na ez az állat. Ez nagyon hiányozna a gixerből...
Sziasztok!
Szerintem arra gondol, amit én éreztem, mikor a bandi után felültem egy ZX9R -re. Teljesen más volt a gyorsulás meg a gázreakció. Az tényleg olyan mint egy Ninja, gyors pörgős, fürge. DE! Ha az egy Ninja, akkor a bandit megy egy Szamuráj.Ami ugyan lassúnak tűnő reakcióval kezd, de utána kettészel.
Ezen érzések után a hétvégén kicsit siettünk hazafelé, előttem ment a Ninja, én meg utána a bandival. Elég legyen annyi, hogy nem maradtam le. A kanyarokban valóban könnyebb volt a Ninjával, de a gyorsulás meg a sebesség az előző érzésekkel szemben semmivel nem volt rosszabb. Én azt tapasztaltam, hogy a Ninjával szinte mindenütt magas fordulaton mentem, akarva akaratlanul, amíg a Bandival ez sokkal alacsonyabb volt, így ott a gázra valóban kissé lassabban reagál, azonban ha pörgeted, akkor megvan ugyanaz a brutál reakció, meg az egykerekezés. :)
Két ismerősnek szakadt el a lánca a közelmúltban. Mindkettőben kb. 15e km volt. Az egyik Aprilia (nem Tuanó), a másik Ducati volt.
Soha nem vennék olasz motort (kocsit se).
Amúgymeg nem szabad 180-al menni sehol zárt versenypályát kivéve.
Na de próbálj ki pl. egy K7-es gixert (185ló), ott már nem fogod azt mondani, hogy nincs különbség.
Szombaton mentem két ismerőssel egy CBF600 és egy 1100XX. Az XX szintén 140 ló körüli, de 200-tól indulva állva hagytam simán A legaljasabb az volt, amikor a CBF600-as ismerős 180-nal száguldott, majd letépte a szél, kraft már sehol én meg mellé érve mutatom, hogy kettesben vagyok. Ezután húzok egy nyél gázt és eltűnök a színről. Na ez az állat. Ez nagyon hiányozna a gixerből...
Szerintem arra gondol, amit én éreztem, mikor a bandi után felültem egy ZX9R -re. Teljesen más volt a gyorsulás meg a gázreakció. Az tényleg olyan mint egy Ninja, gyors pörgős, fürge. DE! Ha az egy Ninja, akkor a bandit megy egy Szamuráj.Ami ugyan lassúnak tűnő reakcióval kezd, de utána kettészel.
Ezen érzések után a hétvégén kicsit siettünk hazafelé, előttem ment a Ninja, én meg utána a bandival. Elég legyen annyi, hogy nem maradtam le. A kanyarokban valóban könnyebb volt a Ninjával, de a gyorsulás meg a sebesség az előző érzésekkel szemben semmivel nem volt rosszabb. Én azt tapasztaltam, hogy a Ninjával szinte mindenütt magas fordulaton mentem, akarva akaratlanul, amíg a Bandival ez sokkal alacsonyabb volt, így ott a gázra valóban kissé lassabban reagál, azonban ha pörgeted, akkor megvan ugyanaz a brutál reakció, meg az egykerekezés. :)