Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.
Pedig nem regina lánc van a Tuanon,hanem.....
Az, hogy eltörik egy láncszem?
Az, hogy elszakad a lánc, azért a tulajon is múlik.
Én egyet láttam már, mikor GSX talin azt szereltük 2 éve, mert nem indult. Aztán Motoros Atya "ráolvasott", meg elmentünk a templomba, és lőn csoda, mise után elindult, még azelőtt, mielőtt a tréler elindult volna érte.

Két ismerősnek szakadt el a lánca a közelmúltban. Mindkettőben kb. 15e km volt. Az egyik Aprilia (nem Tuanó), a másik Ducati volt.
Soha nem vennék olasz motort (kocsit se).
Na, nekem ilyen motor nem való. Meg autó sem. Múltkor kipróbáltam egy 530d-t, valahogy egyfolytában kívánta a padlózást
Ajánlottak neki már filmszerepet is, állítólag nagyon fejlődőképes a srác.
Ami hiányzik azt vedd ki.
Amúgymeg nem szabad 180-al menni sehol zárt versenypályát kivéve.
Ahogy nézem a ZX9R 143ló, nyomaték adatot nem találok. Attól ne is várj sokat, elhiszem hogy nincs akkora különbség a Bandithoz képest.
Na de próbálj ki pl. egy K7-es gixert (185ló), ott már nem fogod azt mondani, hogy nincs különbség.
Szombaton mentem két ismerőssel egy CBF600 és egy 1100XX. Az XX szintén 140 ló körüli, de 200-tól indulva állva hagytam simán A legaljasabb az volt, amikor a CBF600-as ismerős 180-nal száguldott, majd letépte a szél, kraft már sehol én meg mellé érve mutatom, hogy kettesben vagyok. Ezután húzok egy nyél gázt és eltűnök a színről. Na ez az állat. Ez nagyon hiányozna a gixerből...
Sziasztok!
Szerintem arra gondol, amit én éreztem, mikor a bandi után felültem egy ZX9R -re. Teljesen más volt a gyorsulás meg a gázreakció. Az tényleg olyan mint egy Ninja, gyors pörgős, fürge. DE! Ha az egy Ninja, akkor a bandit megy egy Szamuráj.Ami ugyan lassúnak tűnő reakcióval kezd, de utána kettészel.
Ezen érzések után a hétvégén kicsit siettünk hazafelé, előttem ment a Ninja, én meg utána a bandival. Elég legyen annyi, hogy nem maradtam le. A kanyarokban valóban könnyebb volt a Ninjával, de a gyorsulás meg a sebesség az előző érzésekkel szemben semmivel nem volt rosszabb. Én azt tapasztaltam, hogy a Ninjával szinte mindenütt magas fordulaton mentem, akarva akaratlanul, amíg a Bandival ez sokkal alacsonyabb volt, így ott a gázra valóban kissé lassabban reagál, azonban ha pörgeted, akkor megvan ugyanaz a brutál reakció, meg az egykerekezés. :)
Dehogy b@sznak ki!
Háát nem rossz ,de kiba.nak innen minket mindjárt.
Az tuti és nem csak EGYENESBEN..
Akkor tuti!
jaja, annal igen. adatlapomon egyebkent szerintem latszik a bandi elso feke, onnet mertem azt mondani hogy u.a., fejbol nem vagom.
Hát..ahhoz biztos lomhának érezném!
Hát az nekem is.....
Az meglehet...............van az SV féle kétdugós meg ez,meg a radiálisok..............egyik sem brembo monoblokk de a kétdugósnál minden jobb.
mondjuk egy z1000sx-re. jajjdenagyontetszik.
Há ráborul a lábadra.
Igen igen.
Miről is?
Egyszer ülj fel egy sportgépre.
Sportosabb,de kényelmetlenebb,meg ki tudja mennyire megbízható.