Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Super Tenere drága. A VFR eleve kiesett, mert sport-túra nem kell, azon is előre kell görnyedni. A legfontosabb, hogy az utasnak (is) rohadt kényelmes legyen, ezért elérhető áron a Varadero az egyetlen jelölt. Ki is próbálok egyet (2007), aztán eldől hogy felejtős-e vagy felkelti az érdeklődésemet.
nekem is nagyon bejovos, de a ket szemellyel es dobozzal valo turazas nem az o asztala. pedig technikailag meg mindig nagyon rendben van.
Nekem 1 moci kell amivel lehet kicsit túrázni és kicsit sportoskodni.Erre jó a Tuano,ezzel akár még pályázni is lehet egész keményen-próbáltam.Nekem porckorong sérvem volt-kiszakadt..mostanra nagyjából helyre jött.
Igen a Német precizitás! Én is dolgoztam kint egy évet és sokat láttam tapasztaltam, bár én az építőiparban. Most milyen területen dolgozol?
Aprilia Tuono?
Nem voltam tőle elájulva! Komolyan mondom hogy ezres SV-vel kellemesebb volt menni.
Véleményem nem vitaindító, csak szubjektív véleményalkotás.

Ui.: Érdekes hogy az RSV mille szinte ugyanaz a motor, mégis ég és föld a kettő! A Mille a legjobb dolgok egyike volt amin ültem. (R Factory)
Ne varaderot hanem super tenere-t Vagy VFR 1200-at.
...egy nagy különbseg van, itt minden nap be kell bizonyitanod, hogy ratermett vagy, es nem hiszik el ha ugy beszelsz mintha tudnad...Es rohadtul nem eredekli öket az MAGYARazat hogy miert nem lehet valamit megcsinalni. Nem csak az a 600km valasztja el a ket "birodalmat".
De sokkal jobban örülnek ha a sajat orszagaban lehetne mindenki "profeta".
Aztan lehet hogy csak "elszalltam" valamelyik projektemmel.
Ez tök érdekes, nekem teljesen el van meszesedve a derekam, brutális kopások...stb és a gixeren pint azzal nincs baj. A csuklómmal, könyökömmel annál inkább Viszont én is nagy dilemmában vagyok, jövőre akarok egy Varadero-t túrázni. De a gixer mellé Félek, hogy nagyon hiányozna, ha rámjön az ötperc...
Van akit meg a könyvtárba kéne bezárni!
"ötvözött acelokat hasznalunk mint az epitöiparban, mint a gepeszetben."
Nem vagyok egy nyelvész zseni, de szerintem a "mint" helyett "mind" kellet volna.
Bocs:igaz NEM Gixxer...
Én már visszafelé váltogatok .Volt ezredesem,igaz gixxer ,de úgy tünik nagyon visszaváltottam.Viszont a hasalós üléshelyzet nem jön be a gerincem miatt a Tuonó meg nekem való üléshelyzet.
Kisebb baromsagnak tarom : rectangular tube-szögletes cső
Na mindegy , nem szolok bele a nagyok dolgaba, mert meg felreertik itt egymast az rossz helyre kerül a szappantarto.
Na, hát ilyenkor kell váltani ezres gixerre Azzal nem lesz gond....egy ideig, amíg meg nem szokod
Szia Daty.
Semmi különös,csak nekem lomha ,nem csak egyenesekben,sőt főleg nem egyenesben...de azért ott is,de lehet,hogy marad.
Ez viszont k.rva jó
Szia István egy régi jó barát, jobb oda kint mit itthon?
Egy ügyvéd haver mondta egyszer, hogy szögletes csőből hegesztettek neki valamit. Azóta ha villantani akar, elsüti a zártszerlvény kifejezlést
Igazad van,ez már csak kötözködés!Nekem egyik szakmám esztergácsolóóóó mégse zavart a gömbvas!Mindenki tudja miről van szó.
Legközelebb majd beillesztem a HSZ-be az egyszavas pongyola megfogalmazás helyett a szabatos

"vasbeton szerkezetekhez vasbetétként használatos, hengerelt, kör-keresztmetszetű rúdvas"

megnevezést csak miattad.
Nem kötözködök, csak szerintem egy idetlen kifejezes a melyet a "vikkendhaz epitkezök " hasznalnak a tüzeptelepen...
Gömb mertani formaja egy kicsit elter a kör keresztmetszettü -hengertöl. Akkor nekem gondolom gömbdugattyus motorom volna?

Meg a vas mint anyagmegnevezes talan a "vaskorban" elment. A felvilagosult ember, akit csak egyszer is bezartak a kemiaszertarba alt isi 6-ikban , tudja hogy ötvözött acelokat hasznalunk mint az epitöiparban, mint a gepeszetben.
Vas mint olyan a max a periodusos rendszerben letezik, de mar ott is oxidalodva. :)
De ahogy tetszik keremszepen...
Látom, sikerült!
Kűttem mégegyett heee.
Mos meg meek a purgyéé az oviba.
Hát azért, az Aprilia egy kicsit más tészta. A fékei és az első futóműve biztos klasszisokkal jobb.
ok, kepet megkoszonom, kivancsi vagyok ra!