Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Szombaton Citadella! KGB, ugye jöttök? Mi 2 mocival 3man megyünk!
Sziasztok!

Tud valaki eladó bontott B-king vázat?

Üdv
grat!
Sziasztok!
Erősen úgy tűnik, hogy még a héten boldog tulajdonosa leszek
egy békának!
Alig várom már, az elejétől végigböngészem ezt a fórumot, szinte minden este :)
Szeretném felvenni a motor korábbi tulajdonosával a kapcsolatot, hátha eladná nekem a motor hiányzó tartozékait.
Ismeri valaki az UJH-201 -es rendszámot?
Előre is kösz!
üdv.
R
Köszi
Igen, pl. bembo motor.....gugli..
Aha!
Van nálunk luis?
A hozzá adott gumianyás csavarokkal...és kifúrva....gumianyát ha nincs lehet kapni a louis-ban...
Tsanyi!
Mivel rögzítetted a plekszit?
na ja... nem is cserélném el másra
És ez is csak 1 a sok pici apró hibából...
Suzuki......ami nem egy ronda precizitásával lett összepakolgatva...
I.J.
Ezekkel azért még együtt lehet Élni!
igen, köszi, ez van a könyvében is, de mint kiderült az 1000es szervíz után, azaz az első átállításnál a lényeg, hogy a set nyomva legyen a gyújtás ráadásakor.. utána később már megy...
persze az elég béna, hogy ha 2327 km-nél állítod be a 6000-es szervízt, akkor nem követi pontosan a kmórát, hanem 500 as szakaszokban próbálhatod megközelítőleg beállítani... vagy ha 1120nál akarod, mert pont 1000nél elfelejtetted, vagy úton voltál és nem áltál meg, akkor már nem tudod pontosan összehangolni...nem túl japános a precizitás :)
dobhatod mailben is: MladoNiczKiPontJozsefKukacgmailPontCom

Várom
igen ez nagy butaság, hogy nem jegyzi meg...meg tudja tréfálni az embert...

a manualt be tudom szkennelni, de nem ígérem egy héten belül, elég sűrűek a napok, de azért megpróbálom...
Akkor hiába is próbálkozom mindenfélével
(gyújtás le-fel akkor hogyha...blabla)
már szinte az összes lehetséges kombót eljátszottam...
Ezek szerint nem én vagyok a béna...
Ettől függetlenül bárkitől várom a manualt....előre is köszi
A barátom már látta tegnap délután...véleménye: "mese-szép"
Hamarosan megskubiznám én is egy nyálcsorgatás erejéig
Gratula!
nem lehet...mindig visszaáll..
Én még mindig keresek magyar felhasználói kézikönyvet.
(akár szkennelve is)
Például nem jövök rá, hogy hogy lehet folyamatos "B"- üzemmódba állítani...
Szakadó esőben nagyon jól jött volna a hágók közt, mert megállás után mindig elfelejtettem visszaállítani és utána meg pakolgathattam, hogy jó legyen...
1. /Mode/="Mainte"
2. /Mode+Set/=Interval
3. /Mode/=500-al növel
4. /Set/=500-al csökkent
5. /Mode+Set/=visszaállítva

Remélem sikerül!
Valaki be tudná írni, hogy kell a karbantartási intervallumot állítani a műszerfalon - a könyvben leírt módon nekem nem ment, de a szerelőnek sem... :)
előre is kösz
Amúgy meg egyénre szabják, szóval nem kell mindenkinek ekkora. Ahol a vezető szélesebb, ott az utasülés is lehet rövidebb/kisebb...
Bumszlinak kicsit tényleg bumszli, de meg kellett tartani az eredeti forma előrefelé szélesedő fazonját, s mivel ez jóval hosszabb, ezért elöl jóval szélesebb is, magasabb is. De a bumszli nem látszik, ha rajta az utas , s tényleg jó kis háttámla amúgy.

A magasságán sajna többet nem lehetett csökkenteni, a gyárin is nagy a szinteltolás, csak nem olyan feltünő, mert nem érintkezik a két ülés, itt meg ez szembeötlő, hisz közvetlenül egymás felett vannak.

De lényeg a lényeg, a tegnap esti és a ma reggeli első 2 rövid kör tapasztalata az, hogy kényelmes, főleg a zselé, ami belül van, plusz nem esik a nyakamba... asszem ennél többet ebből nem lehetett kihozni. Persze még le lehetne ültetni az egész motor hátulját, de az nyilván változtatna a menettulajdonságokon is, azt meg inkább elkerülném.
Hát ez nagyon komoly kis forma lett.Kíváncsian várom a tapasztalatokat.
húh...
elég bumszli lett a hátsó...viszont jó kis háttámlád lett az utasnak valszeg kényelmesebb, de nekem még így is magasnak tűnik...
a kidolgozás viszont pipa.

kíváncsi vagyok a tapasztalatokra!