Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

reméljük tényleg kéynelmesre sikerül a végén!

a szerelgetést ne is mondd..

a hátsó doboztartó felszereléséhez a zárat is ki kellett szerelni...
igen, a 72 nem kevés, de ha így nem tud felülni a párom, akkor nincs min gondolkodni, sokat mennénk együtt :)
Mielőtt bőrözik, menni kell próbálni, s alakítják, ha nem kényelmes...pnt tegnap voltam a próbán, jó lesz....de mondom, elsősorban nem csak a kényelemről van szó, hanem hogy túl hátul ül mögöttem, így a hátsó ülés kicsit előre felé lesz megnagyítva... lehet hogy nem olyan szép mint a gyári, de nekem most nem ez a fő szempont. ha egyedül megyek, akkor úgyis üléspúp. Az egyetlen gond, hogy át kell bowdenezni az ülésnyitást, mert ugye nagy okosan kulccsal gyárilag az első ülés nyílik először, de mivel most fölé nyúlik majd az utasülés, ezért előbb azt kell, hogy nyissa, mert a vezetőülést nem lehet elsőként alóla kivenni...amúgyse értettem, hogy miért így csinálták meg a japó zsenik, ilyen motorülésnyitást még sose láttam, mindenhol előbb a "csomagtér" :) nyílik, ne de mindegy
nagyszerű, köszönöm az infókat, akkor 190.. nekem is volt már birkózásom döntésügyileg, jó lesz ha könnyebb lesz
a 200-as gumival probléma, hogy a szűk kanyarokban hajlamos a motor felegyenesedni, nagyobb erő kell hozzá, hogy lent tartsd. Ez a 190-es hátsóval sokkal kezesebbé válik, könnyebben veszi a kanyarokat. Amikor felrakták olyan nagy volt érzetre a különbség, hogy csak gondolnom kellett és le tudtam dönteni.
jobban (sokkal) jobban dönthető és jobban kanyarodik lasú tempónál is érzésm szerint
nekem el sem pörög indulásnál jobban mint a gyári, igaz én óvatos vagyok...általában.
most ppower2ct van fent.
köszönöm! milyen érvek szólnak a 190-es mellett? gondolom jobban dönthető, ilyesmi, csak érdekelnének a szubjektív tapasztalatok.

Icewolf: sztem jó az elképzelés, nekem tetszik!
nem arra gondoltam, hanem attól jobbra! egy fém lappal van összekötve 2 csavar, és azon van egy fekete gomba ha nem tévedek...
az érdekelne...
Már a készületeket is nyomon követtük!
Hamarosan látogatunk
valamit félreértesz, nem muszáj eladnom, ennyiért elhasználom. Vettem egy garnitúra új Power 2CT-t, és ezért ez plusszban van De ennyiért elhasználom, kösz.
eszpeti Arra az arany szinu "gombara" kerdeztel ra ?...mert ha igen az egy gyari fekete plasztik darab amely csak le van festve arany festekkel.
A motoros park honlapját megnéztétek már?Kíváncsi vagyok a véleményetekre,hogy amit megálmodtunk az a motorosoknak is úgy jön-e le mint ahogy szerettük volna.
15,5 és még el is megyek érte
190...
gumikérdés: hátra 200-ast vagy 190-est javasoltok?
Hogy alakitják át az ülést?Egybe rakják mint a cbr f szériánál vagy csak kiszélesitik és felpúpozzák?
őszintén drukkolok neked, hogy sikerüljön eladni 20 ért!

az ilyneket 3-4 ért dobálják az ecserin...

egyébként legalább levehető ajtaja van?
20 alatt nem adom, úgy szereltetsz ahogy akarsz De ha gondolod felrakom neked csavarhúzóval, annyi szerszámom van hozzá
azért az a 72 kibott sok!

ott se munkát fizeti meg az ember ezek szerint...
és ugye nem tudod, hogy tényleg kényelmes lesz-e....lutri ez nem?
mi egy kicsit vagyunk súlyban és centinben alattatok... átépítéssel remélem oké lesz a gép, mert így, ezekkel az adottságokkal hosszútávon hátul kínszenvedés volt a páromnak... átépítés 72k + felár, ha zselét akarsz az ülése + ha a tied alá :)
15 ?
Én 78 kg és 178 cm vagyok a párom ugyan ennyi csak 68 kg.Nekem is csak az a bajom,hogy ha az asszonykámnak kényelmetlen akkor le is lesz szavazva.Mennyiért alakítják át az ülést?
Köszi a választ.Nagyon szép neked is a mocid és köszi a fotókat.Én is teszek akkor rá.
Icewolf, nálam pl. pont az utas miatt gond egy kicsit a jószág, a méreteinkhez rossz a pozíció (se túl nagyok, se túl vastagok nem vagyunk - ez a baj :), kényelmetlen a hátsó ülés - az nem túrázásra van kitalálva. DE épp most van - és épp ezért - ülésátépítésen. Elvileg hétvégére készen lesz, majd teszek fel képet