Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

12-ért?......42 rugó az új ára, én 22-ért tudok.....12-ért ajándék....
Nekem kellene 12.-ért!
12 körül van egy új dekli, de ezt elég csak megcsiszolni és lefestetni, az meg házilag is megoldható
részvétem. Tanulság még: Ha jön a kanyar és azt érzed, nem tudod bevenni, féket kiengedni, és belemenni. A motor mindig többet tud mint a sofőr.
a Bükkben.. nem jellemző módon belementem egy teljesen indokolatlan szituációba, és nem tudtam megoldani.. cimborával mentünk már pár órája, mikor megelőzött egy autót, én meg kicsivel később értelmetlen módon mentem utána. rakéták be, majd satufék, amit túl sokáig húztam és mire elkezdtem dönteni, már az út szélén voltam.. murva, első kerék kifelé, majd csatt. kevés voltam a szituhoz, de szerencsésen megúsztam. tanulság a türelem és az ész mindig felül kell bíráljon mindent a motoron, nem csak az esetek 99,9%-ban.
sajnálom...mielőbbi felépülést!
képek az esetről. deklit hol/mennyiért lehet helyrepofozni? mintha Bandito írt volna róla?


vateran van meg par levetett gonc, meg itt is van "apron" egy arc aki hirdet b-king alkatreszeket 1000 HUF-tol.
Amugy elfogahato aron hasznalt cucc (gyari ar fele/harmada) az angol ebay a befuto.Neha a nemet.
Amugy nem sok lehetoseg akad, nem nagyon valogass, mert kevesen vannak akik nem ezeket verik foldhoz. Es keves a donor is a keves eladott motorbol.
Szerintem erdemes azonnal ajanlatott kerni a suzukitol, csak a miheztartas vegett, meg hogy ne kelljen az egesz szezot vegig breakolod egylabon. Meg lehet hogy kenytelen leszel elfogadni a gyari ajanlatot mert nem lesz alternativa.
Nagyon sajnálom...
Hol/hogy történt az eset?
no, a hétvégén sikeresen felavattam a paripát, de szerencsére nekem is csak zúzódás lett és a motor is egész jól megúszta. írhatnám, hogy rossz szögben sütött a nap, meg ilyesmit, de egyszerűen fasz voltam. Tsanyi féle gomba fogott sokat, de ilyen kövecses földréteg volt az út mellett, ami megigazított ezt azt.

ami kuka:
- bal oldali tükör a konzol tükörtartó részével együtt
- bal oldali lábtartó
- első sárhányó
- bal oldali idom az index-szel

A dekli is kapott, de sztem nem komoly, felületi sérülés, azt kell polírozni-fényezni, ezen kívül a bal vázvédő és a váz fényezése sérült. Lábon hazajött, teljesen rendben van minden, csak 170km-t brékeltem a motoron, mire hazaértem lábtartó nélkül.

hol érdemes szétnézni alkatrész ügyben?
...nekem ellenkező a problémám...175cm vagyok, ami ideális is lenne a békához, de az utassal motorozáshoz már nem annyira...túl elöl vagyok, meg ő is kicsit magasan.... ülésátépítés most következik remélem megoldható, illetve javítható valamelyest
Van gyárilag szerelt Dunlop Qali. gumipár feleslegbe nem tudom érdekel-e valakit. 1000 km-t futott (bejáratás alatt)
Köszi srácok.
De felváltásnál meg különösen zavar,szinte az élen van rajta a lábam,vagy simán beszorul.. igazábol kb 2-3 cm kéne, hogy jo legyen,vitessem lejjebb a lábtartot valahogy?
Ha nem találok megoldást nem tudom mi lesz,lemondok rola,
Nekem már agyon karistolta a bőrruhán lévő műanyag izé. Ha teljesen előre ülök akkor nem ér hozzá. Engem mondjuk nem zavar, mert amúgy is széles terpeszben ülök. 192cm vagyok.
Én is aggódtam (191 cm) a hely miatt, de simán elfértem.
én 194 vagyok, engem nem zavar. Egy kicsit ülj előbbre, nem tudom min ültél korábban, ha előbb vagy akkor nem ér bele a térded.
Az ebayen nézz szét, gyártanak másféle idomot, hivatalosan azonban nem létezik.
Hali
Kiprobáltam ma a Békát tényleg nagyon jo.
Viszont a következö gondom volt velemi mivel elég magas vagyok (198) rohadtul zavart a tankon lévö müanyag nyomja a térdem,nem nagyod ,de még is,állitolag lehet kapni rá valami magasabbat vagy kissebet .
Tud erröl valaki valamit
Aprópó nem tudja valaki kinek van Kóka környékén egy ezüst Békája?
Nekem amikor vettem saját maguktól megcsinálták, kérdeztem a sráctól hogy szokott e valami tipus hiba lenni amire érdemes odafigyelni, erre mondta hogy a kuplung kosár, de mindjárt szól is hogy ha már itt van akkor csinálják meg, igy is lett...
Kösz srácok az együttérzést.
Tényleg nem ma kezdtem motorozni, de most elbizonytalanodtam. Védek amit tudok (hülye autósok, motorosok... stb.) de ez megdöbbentett.
Persze a "hivatalból" még semmi. Ma fel sem tudtam hívni őket, mert "átmeneti túlterheltség" volt a vonalon....
én is megnéztem már...hááát durva :(
Tegnap láttam a "kátyút", amiben Blueye elakadt. A képeken nem látszott, az egy árok
elő. A hiba, hogy a rezonancia lerázza az anyát a kuplungszerkezetben, ami belemar a fémrészekbe, illetve az anya pusztít odabent.
az a baj, h én a motor műszaki részéhez vajmi keveset konyítok.. 4000km van benne, előjöhet még a baj?
Mert nem is kérhetnek........azt a suzuki állja ha ez visszahívás.....amúgy marha nagy költség, hogy erre hivatkozva utasítják el.....