Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia csibewer! Nagyon köszi, tegnap végül megoldottam, de nem volt egyszerű. A küldött infot meg elteszem későbbi időkre, remélem, kelleni fog még :)
kösz még egyszer
A PSZÁF hogyan kerül ide?
Szia gabesz666 !

Itt a válasz a kérdésedre: http://www.azauto.hu/print.php...
Én is várom az ügyvédem véleményét (volt barátnő ).
Sziasztok!
Ezennel szeretném Nektek is bejelenteni, hogy Sikerült
MEEEGGG VVAAAANNN!
Bocsi mége mindig ennyire happy van

De alig van nálam 2 napja és már összetörtek...
Képzelhetitek....
Egy nyuszit fogtam és az dolgozott, de hála a jó futóműnek olcsón megúsztam...


Dollar mééég mindig összefuthatnánk...sőőőt most mááár :)
Én beszéltem a full gasosokkal, azt mondják futóműre nem szoktak garanciát adni... Ha egyértelmű hogy nem volt megütve, és hasonlók akkor miért? Hallottam valami olyasmit hogy ha garancia időn belül felvetődik vita helyzet, akkor elsőként a szerviznek kell bizonyítania hogy nem gyártási hibáról van szó... Bár ez nem motornál volt, de gondolom garancia kötelezettség mindenkire egyformán vonatkozik... Rosszul tudom?
a biztosítási törvény ír elő 30 napot nekik.
de a pszáf igen
mivel nem is engem bíztál meg, és nem is vagy a cégem ügyfele ezért nem dolgozok az ügyvéded helyett
De amúgy 30 napon belül kötelesek válaszolni. Onnantól kamatozik a követelésed.
Elkezdtem "jogi útra" terelni a kátyúkáromat.
Eltelt 38 nap és semmi sem történik.
Ha felhívom őket, akkor "folyamatban van az ügy". Tényleg, mint 1976-ban.
Így az ügyvédemnek átküldtem a papírokat, talán ha ő kérdez rá (természetesen hivatalos levélben), akkor válaszolnak. Ilyen tapasztalata van vkinek? Az a baj, hogy ez egy Zrt,így a 30 napos közig eljárás nem vonatkozik rájuk.
Részvétem! Mihamarabbi felgyógyulást.
sziasztok!
A tankon lévő gyári matricákat mivel lehet leszedni? Plusz míg az egyedi tankpad elkészült raktam rá vmi átlátszó ragasztót, de a ragacs ott marad, ha lehúzom...mivel lehetne nekimenni úgy, hogy acsak a ragacs jöjjön le? előre köszi
hááát, részvétem, Sólyomszárny!
Szerencse, hogy ennyivel megúsztad!
köszönöm az együttérzést. szerencsém volt.. viszonylag olcsón megúsztam a hülyeséget. Bandito, akkor ott a dekli és a vázvédő polírozását-fényezését is meg tudják oldani? netán a vázét is?
Azt kihagytam, hogy az első sárvédő szerintem simán javítható. Nekem ennél nagyobb lyukakat is tüntettek már el. Műanyagos melő 10-15e, fényezés is kb 10-15e lesz.
Sajnálom, hogy lezúztad a vasat.
Úgy látom, hogy a deklit felesleges kicserélni. Kis polírozással és fényezéssel simán megoldható. Aztán még pár borulást kibír :-)
Én a Müheg-et ajánlottam: www.muheg.hu
Bár szerintem ezzel az oldal idommal már ők se tudnak mit csinálni.
A bal oldali generátorfedél gyári ára egyébként nekem egy éve 9700+áfa volt. Bal első oldalidom: 32e+áfa, bal első index: 18e+áfa. A hűtő védője nem tudom milyen állapotban van, lehet, hogy azt érdemes polírozni meg fújni.
Igen
akkor jó, na mindegy......miért adják drágábban a békához?....mert a madár úgyis megveszi?
Ugyan az mint az első generáció!
Az új busáé megegyezik a régivel cikkszám alapján... ebay-en 50 dolcsi körül van, angliából kb 50 euroért lenne cnc mart utángyártott, de még keresgélek eredeti után is...
Ez inkább az új busáéval egyezik....elvileg azzal ugyanaz a blokk....nekem van sértetlen mindkét oldali, de 10-ért nem adnám őket....
Vagy ez nem ugyanaz, mint az 1. gen Hayabusáé?
Keresel nekem E-bay-on?
huh....lehet, hogy ebay?........én az itthoni suzukinál néztem és a bontós árakat....
Az egyik barátom rendelt mostanában elvileg, én onnan vettem ezt az árat, én olyan 15-re emlékeztem...