Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinálok róla képet és este felteszem.Nagyon be vagyok sózva már.
ez suzuki.. alkatrész olcsón bárhol bármikor.
Köszi srácok a gyors választ.Ezek voltak a nagy félelmeim.Mennyire szerviz igényes és lehet-e hozzá mindent kapni vagy heteket kell várni egy egy alkatrészre.Amit vennék egyébként már tuningolt moci és 200 paci.Én biztos,hogy csak B módban fogom használni mert óvatos duhaj vagyok.Ma megyek megnézni a kicsikét.Egy hibája van,hogy a tankon a tulaj 2 lánya van felfestve,de ez nem tart vissza.Szoktatok B-king találkozókat csinálni?
Ja és az új BT-10 est hátúl csúnyán megette ilyen feltételekkor is 3000 alatt ....indulok cseréltetni valami használtra
Másképp ezt nem lehet bírni!
sziasztok! tegnap osztrák túra végén megadta magát a király!a hiba valami injektor probléma lehet FI KIJELZÉS. elindítani utána nem tudtuk,nadrágszíjjal huztak haza.az asszisztencia autóklubbos sárga angyalt akart küldeni,miután a full gass közölte ne piszkáljuk vigyék oda ingyenesen,a klub közölte csak 25000ft fizet,a 70km -es szállittás 43000ft így megoldom magam.a motor tavalyi 5000km. a full gass reménykedik!hogy ne felhasználó hiba legyen. hát így jártam 20éves z1000 vontatott haza!
Én most értem haza egy komolyabb túráról.
Az agyamat eldobtam, mikor számoltam a fogyasztást:
5,2-5,3 l/100 km
Ehhez persze hozzá tartozik, hogy nem egy esze-veszett száguldásról szólt, 2-4000-es fordulat, esett az eső, legtöbbször B-mód volt, hágók-szerpentinek + nézelődős tempó.
Egy-két kanyarvadászgatás beiktatásával az átlag is felment 6,2-re
DE ez nem semmi :)
Egyetlen szépséghiba a tankolás gyakorisága ... elmehetne 300-at biztonságosan! (a 250 is necces nem ilyen körülmények között)
nekem 8000-et ment el a gyári hátsó. Az első még bírná, de lecseréltem.
A motor 180-ig kényelmes, a felett erős a szél rajta. A fogyasztása nekem 7 körül van túrán, a ringen evett 9-et, autópáláyn sietve 10 liter, de ebben több 250-es rész van.
A Power Commander berakása és a sportlégszűrővel kb. 0,5-1 literrel kevesebbet eszik.
Szia a plexiről a többieket kérdezd nekem nincs fent csak linkeltem érdességképpen. Én többnyire B fokozatban közlekedem, a gumikban 11000 van, még gyáriak, talán még ezt a szezont kihúzzák. Erdélyi túrán volt már 5,6 is igaz a román benzin annyival jobb hogy min 50 km-rel többet megyek vele, itthon a 7 a mérvadó sztem. 1 tankra 250 km szokott kijönni nekem, persze ha nem ütöd, ha ütve van volt hogy 60 km alatt közel 10 l-t elfogyasztott. Én nagyon szeretem, nem bánod meg ha megveszed, sztem az egyetlen negatívum benne az hogy kevés az üzemanyag tank kapacitása.
Néhány link plexikröl:
spare
motostyling
Szia!Hol sikerült venned és mennyibe fájt.Én most készülök venni egyet vagyis átvállalni és ez az egyik ok hogy nincsen rajta plexi amiért tartok tőle.Mennyit tudd felfogni a menetszélből élvezhetően?A másik kérdésem,hogy mennyit bír a hátsó kerék.Én azt halottam,hogy a nyomaték miatt max. 3000 km
Ja és egy túránál mennyire szereti a hasát.7l/100 km olvastam,de ez nagyon kevésnek tűnik.
Rendben, nekem nem sürgős. Mikorra várhatom a levelet?
mondjuk új beszerzési forrás van kilátásban és amíg oda nem megyek nem szívesen mondanék árat hátha onnan olcsóbban tudok hozni....
au...igaz....
Szia Sanyi!
Hétfőre ígértél egy levelet, és még nem érkezett meg...
Ezen túlléptek.....a magyar bíróság az általunk benyújtott elismert tartozás ellenére egyfolytában hiánypótlásra adja vissza, most épp azért mert a cégnél az új ügyvezető olyat írt nekik, hogy ő nem látja a tartozást a rendszerében és a levelét egy kérdőjellel visszaküldték nekem, hogy mit szólok hozzá!.....de vazze már benyújtottuk a számlamásolatokat, szerződéseket, egy iratot amiben tételesen elismerik, hogy tartoznak és ahogy az új ügyvezető ír egy ilyet tovább halogatják.......de könyörgöm mit tudok még adni az iratokon kívül?......a fószer ezek után röhögve nem ismeri el a tartozást és kész.....a magyar bírónak elég az ő szava az én bizonyítékaimmal szemben....persze egyre többet tudok meg a tulaj kapcsolatairól így nem csoda, hogy békén hagyják...nemsokára felszámolás lesz ahogy sikerül eltüntetni az eddigi években elkövetett dolgok bizonyítékait.....most tudtam meg azt is, hogy njem csak párszázmilla hanem több 10mrd volt az államtól kapott elsíbolt lé.....ebben én nagyon kis szelet vagyok....
tudomásom szerint a követelésedet elismerték és bejegyezték, végelszámolás van nem felszámolás, és a vagyonkimentés ha megy is, de támadható lesz. Nem?
anyagilag igen....legfeljebb "erkölcsileg" vehetek elégtételt.......ha rászánom magam......
én
Sanyi, azért ezt nem mondanám, a te ügyed sincs még veszve.
neked ez tetszik?
Azért egy állami cégnek nem kéne ezen röhögni. Tudom, naiv vagyok.
Na ennek látom az értelmét....jó cuccnak tűnik.
Sziasztok!

Csináltattam a Békára karbon védőket.
Azt mondta az ember aki csinálta, hogy ha legalább 5 garnitúrát megrendelünk töle, akkor kb. 50eFt lenne egy garnitúra.
5-5.5 mm vastag karbon-kevlár.

Érdekel valakit esetleg?

Üdv

Az utóbbi időben történő ügyeimben arra jöttem rá, hogy az ügyvédi levél egy olyan dolog amin jókat lehet röhögni és a gyereknek odaadni repülőt hajtogatni belőle.....a magyar jog nem hisz a bizonyítéknak.....csak az ismerősöknek és a pénznek....
Az ügyvédi "levélre" az én ügyemben még nem is válaszoltak, de az ügyvédem szerint már az is valami hogy a tértivevény visszajött, h átvették. Szörnyű h 2010-ben ennek így kell lennie, még szörnyűbb h most is ott van még az a "kád" amiben elestem, pedig a környéken már kátyúztak.
Az FG volt?....ők korrektek, ha el tuják intézni biztos elintézik....
ilyen szempontbòl a fullgassal semmi gond nem volt, megirták a szakvèlemènyt hogy mi a baja, cserèlni kell... a suzuki hungària dönti el hogy mit csinàl, ott is egy ember... tehàt mindenhogy oda jutok vissza.. De azèrt csak màskèpp néz ki a ügyvédi levèl megy, esetleg megemlìtve a fogyasztò védelmet, médiát...