Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én bementem, kinyitották a beérkezett emaileket amik között szerepelt a visszahívás, és csinálták, ingyen, a tömítésért sem kértek pénzt.
ugyanaz a blokk....a tömítés 2500huf.......ha elszakad akkor az ő saruk hisz ez elvileg garis dolog.....
nekem a kuplungcsavaros dolgot nem akarták megcsinálni a Hosubánál. azt mondták, h a Busánál ismerik a problémát, de BKingnél nem.. és ha leszedik a kuplungfedelet és elszakad a tömítés, akkor b@szhatom, ezért inkább nem kértem....
De nem vagyok benne biztos hogy le van csiszolódva.. olyan mintha egy vékony réteg olaj lenne... de nem tudom...
nem tudok a kuplung csavarokon kívül hibáról és azt már többnyire az 1000-es szerviznél megoldják a szervizekben....
Attól nem csiszolódik le.....egyszerűen ennyit bírt..... ......bár nekem nem volt ilyen gondom vele és bizony szaladt bele km....
Nem lehet véletlenül az utánfutós szállítástól? hogy idézőjelbe sokáig volt nyomás alatt a gátló? Majdnem fullra le volt húzva (kb 1-1,5 cm volt még a krómból ha jól rémlik)
Körbe mind a 2! Ha jól emléxem! Pedig nem volt vele soha 1kerekezve (előző tulaj se volt egy versenyző tipus) ... Szóval nem igazán értem mitől lehet...
Sziasztok
Valószinűleg beszálok én is a B-kingesek táborába.
Tanács kellene hogy használt B-king-nél mit kell megnézni,arra gondolok van e esetleg valamilyen tipus hiba,vagy valami amit feltétlenül nézzek át?
A motorba 9000Km van.
Ilyen kevés km-rel ez akkor szokott előfordulni ha van benne egy kis görbület .....avagy körkörösen kopik?
Akkor inkább igy hagyom és beviszem.. még talán 2hétig garis
Inkább épp az a gond, hogy a króm kopik le szép lassan és előtűnik alatta a hordozó réteg.....
próbálj ki egy krómtiszítót is, ha finoman polírozva nem jön le akkor vidd be gariba, nézzenek rá.
Normális dolog az első villán (króm részen) barna elszineződés? Most vettem észre mosásnál, lehet eddig nem tünt fel, vagy csak most jelent meg? nem nagyon akart lejönni autósamponnal, mással nem próbáltam!
nekem a 180as kymco robeszem 2000 volt:)csak egy robesz, de akkor is...
Nemá, 3000? Épp csak ráülsz...
attól függ melyik motort nézed. A Hondáknál is a sportosabb, nagyobb igénybevételnek kitett modellek 6000km szervíz-intervallumosak.
De pl. a Ducatik 3000.....
Én a budai alsó ralparton szoktam látni egy szürkét Bodis dobbal...
Tegnap f4kor meg egy feketét láttam gyári csővel a Petőfi hídon Budáról Pest felé ment ezerrel
Visegrádnál is láttam egyet 2hete, meg egyet a 24es úton is...
Szóval elég sok van már

Azt magyarázzátok meg hogy miért 6000 km a Suzukik szervizintervalluma. A Hondáknak 12000, a Yamaháknak 10000. Azon kívül, hogy fizess a szervízért.
Akkor az egyik rejtély megoldódott .Mögöttem is a párom jött,csak ő egy gixxerrel.
Kerepestarcsán lehettem én, ha volt a Békán asszony is
ez már nagyon titokzatos....
Tegnap késő délután Kerepestarcsán szintén ezüst Béka?
én tegnap délután láttam egy ezüst Békát doboztartóval valahol még Pest előtt a 7-es felől érkezve. Egy fekete motor mögött jött kifelé a városból.
238 végű rdszú barátunk kicsoda? ma volt rómain...
jól van, megegyeztünk, este itthon vagyok hozhatod