nem, nem más
majd azért még megyek vele, ha picit az idő is kegyes lenne, meg a meló is...hátha pár 10 km után még csendesebbé válik
szerintem, ahogy kivette a csavarokat (hármasával), akkor ott elmozdulhattak egymástól a dolgok, s még nem állt vissza, de nem értek hozzá
na, ez jó hír....bár idő híjján csak 50 km már belement azóta, de még így is fenn áll a probléma. mondjuk, minden sebességet bevesz.
Amúgy előtte olyan volt mint az álom, el se akartam hinni, a Bandita után, hogy ilyen csendes is létezik (persze az is jó volt, csak hangos, szorulós) :)
Én is tapasztaltam hasonlót, sőt! Szerviz után nem tudtam betenni másodikba... sose tapasztaltam hasonlót. Elindulok, egyes szurnám a kettest, mintha lebetonozták volna a váltókart. Megálltam aztán álló helyzetben üres, kuplung ki-be ezután minden fokozat kicsit hangosan volt kapcsolható, de ez pár kilométer után elmúlt... passz... Most olyan amilyennek lennie kell.
sziasztok!
megvolt a kötelező szervízen a kuplungcsavaros probléma kezelése...nem nagy ügy, egy kis ragasztó alá, aztán mehet vissza... a gyárban vki elfelejtette a ragacsot alóla, remek. na, de nem is ez a lényeg, hanem hogy utána és azóta elég erős kattanással veszi be az 1-est, de még a 2-est is, mint régen az 1,2es Banditom. Egy picit finomodott ez a jelenség mióta elhoztam a szervízből, de még fennáll, s nem múlik. Szerintetek ez normális? Mi a teendő?
üdv
A gyári matricákat (ha a sárga figyelmeztető izékre gondolsz), az úgy kell levenni, hogy hajszárítóval (ha nincs rendes meleg levegő fújód) elkezded melegíteni és kézzel simán le lehet húzni.
A ragacsot én Berner Wunderclean-el csináltam máskor. Nekem az tök jól leszedte.
Ez biztos nem normális....van most nálam egy 85-ös 1100-es GS és a telója épphogy kicsit van fényesre kopva.........25 év, 1 tulaj, de azért van pár km benne.......az enyém ennél sokkal több km-rel semmi ilyesmit nem mutatott....
Ezt nem értem, mitől számítana kopó alkatrésznek? Ennyi erővel az egész motor az! Kopó alkatrész a kuplung lamella, olaj, fékbetét, stb... És szerintem egy első gátló fő elemnek is nevezhető... Nem arról van szó hogy eresztené az olajat, vagy kotyogna ami esetleges "nem rendeltetés szerü használatból adódna"! Egyszerüen valami miatt elszineződött a króm rész! Ez ahogy mondta sanyi is lehet hogy a króm hibája, de ugy vélem ha tényleg kopás akkor se normális dolog hogy 6e km alatt elkopik a króm! Tehát gyártási hibából adódik! Nemde?
dollar, a garanciád csak korlátozott, egyrészt ez kopó alkatrész, másrészt ha elolvasod a szervízfüzeted leírja, hogy a magyar Suzuki Rt. csak korlátozott, egyes fődarabokra vonatkozó garanciát ad.
majd azért még megyek vele, ha picit az idő is kegyes lenne, meg a meló is...hátha pár 10 km után még csendesebbé válik
szerintem, ahogy kivette a csavarokat (hármasával), akkor ott elmozdulhattak egymástól a dolgok, s még nem állt vissza, de nem értek hozzá
Amúgy előtte olyan volt mint az álom, el se akartam hinni, a Bandita után, hogy ilyen csendes is létezik (persze az is jó volt, csak hangos, szorulós) :)
megvolt a kötelező szervízen a kuplungcsavaros probléma kezelése...nem nagy ügy, egy kis ragasztó alá, aztán mehet vissza... a gyárban vki elfelejtette a ragacsot alóla, remek. na, de nem is ez a lényeg, hanem hogy utána és azóta elég erős kattanással veszi be az 1-est, de még a 2-est is, mint régen az 1,2es Banditom. Egy picit finomodott ez a jelenség mióta elhoztam a szervízből, de még fennáll, s nem múlik. Szerintetek ez normális? Mi a teendő?
üdv
A ragacsot én Berner Wunderclean-el csináltam máskor. Nekem az tök jól leszedte.
230 paci
Eladó egy a Királyra való Two Brothers kipuf száztíz forintért, keveset volt fent. Üdv.
De ha felsül megy át a megbízás hozzád.
Amúgy meg Te sosem kerülhetsz az Ő státuszába.
Nem vagyunk egymástól túl messze és én szívesen belekukknék...
Előre is köszönöm
Keresek Usermanualt, Felhasználói kézikönyvet, vagy bármi olyat ami egyszerűbb mint a full-servicemanual....De nem találok
Létezik hozzá egyébként?
Mlado, gratula
Blue. Volt bnő? Biztos hogy jó lesz az?