az új Michelin Power 2ct mélysége 5,5mm gyárilag., Megmértem
Az új gumik 5-6mm mintával jönnek ki. Amúgy érdemes odafigyelni a qualikra is, nekem az első kopottan elcsúszott, majdnem eldobtam a motort. Egyszer csak eltűnt a tapadásom.......és a rendőr is basztat ha 1,6 mm alatt van bárhol a felület.
tedd el tartaléknak, ha defekted lesz legalább lesz mihez nyúlni ideiglenesen. 10.000-ért 5 mm mintával vettem Metzeler M1 elsőt, a használt árak itt mozognak, a hátsód meg már kuka.
persze, szólok, de igazából itt reméltem némi infót...brutál konzol, ami elcsúnyítaná a gyönyörűséget, olyat én se szeretnék. Lehet, hogy a "tankbőr, s arra a nagy tanktáska" lehetőséggel fogok élni...nálam a hátsó doboz nem játszik.
Valaki esetleg tud olyan táskajavítót, aki a motoros tatyók megerősítését, javítását is vállalja?
Helló!
Eladó néhány új Teknic motoros kesztyűk!
Magyarországon nem kapható, amerikai márka.
A Superbike tavalyi kesztyűtesztjén megverte az Alpin és Dainese felsőkategóriás kézvédőit.
Videó itt és itt.
Fekete (marhabőr, "airblade system") XXL
Ezüst (marhabőr, karbon ököl, knox protektorok) L
Ezüst (kengurubőr, knox protektorok) XXL
balazsgabor7@citromail.hu
heheheeee, igaz, bár a versenygépeken se hajló cuccok vannak, legalábbis amiket én láttam, igaz sokkal kisebbek, mint a gyári, de így már nem ér le kanyarban.... vagy csak nem tudnak rendesen kanyarodni?
na fent van hátul a 190es gumma. valóban jobban kanyarodik a gép!egész meglepő néha...
más:voltam tegnap merszen, alig voltak, nagyon jó volt, de kicsit talán még hideg lehet az aszfalt mert nem éreztem atom tapadást(igaz nem racing csak power 2ct van fent.)
azért sikerült minden kanyart bevenni, a gumikat se gyilkoltam, az első körökben szedtem le az elválasztó réteget róla, zsír újak voltak...
nem fékeztem atomokat, de a megállással sose volt baj!
néha picit megindult a segge, de kanyarban a sok lóerő az sok lóerő
Szia!
Attól függ mennyire lapolódott le illetve mennyire vékonyodott el. Ha nincs nagyon durván "lelapolódva" és nem lyukadt át, akkor szépen meg kell csiszolni, hogy egyenletes legyen a felület, aztán mehet a fényezőhöz. Hőkezeléssel normális anyaggal ~15-ért fújnak egy deklit. Én a Müheg-esekkel (www.muheg.hu) szoktam csináltatni, mert általában van műanyogos munkám is :-)
Dehogy!
Gondolod, hogy itt árolnám repedt blokkal?
A dekliből pattan le egy kisebb darab, miután 0-ig elkopott a gomba.
Én elég sokat csúsztam már el a matorjaimmal és csak a bukógomba védte meg rendesen. A bukócső egy kalap szar. Volt hogy azért buktam, mert a kanyarban leért és kiemelte az első kereket... Kavicságytól meg csak az idom véd meg (úgy ahogy).
Egy blokk alatt van a súlyont, ott érdemes alátámaszatni, mert ha pörög vagy ilyesmi, akkor ott nincs erőkar. A fix lábtarók marha könnyen letörnek. A dekli gombák direkt lapos kis csúszó felületetek, hogy ne akadjanak be semmi és lehetőleg ne törjön le, se szakadjon ki. Nekem még a felhajtható lábtartóm is letört, a dekli gomba viszont tök jól dolgozott. Ennél már csak egy jobb van. A karbon dekli kupak. De a béka nem elég elterjedt modell, én még nem láttam hozzá sehol.
Én csak azért adtam érte pénzt, mert jól esett nekem.