Úgy fest B-King-es pályafutásomnak annyi.
Szétkapták a gépet, sajnos a váz is eltört az ülés és tank találkozásánál (és egy kicsit el is ment...). Még nincs meg a végleges javítási ajánlat, de váz és munkadíj nélkül 1.3M-nál járunk. Szóval ez simán 2M felett fog megállni, ami g.t.
Ha nem tudok valamit érvényesíteni a közútkezelőn a casco miatt a eurotax-os ár 70%-át kapom. Ez saccom szerint max. 1.6M Vagyis a tavaly 3.6-ból kihozott moci (carbon dobok, PC, gombák, ledes lámpa stb...) valószínűleg megy a kukába... És most nem tudok befinanszírozni egy újat.
Még esetleg Ausztiából kérek ajánlatot az alkatrészekre (állítólag 20-30%-al olcsóbb, mint itthon) és itthon újá építem. De ebből gép már nem lesz ebben a szezonben. Nem csak a gép, én is össze vagyok törve.
vasárnap du.6.kölül találkoztam valakivel Alsónévedi határában. Dunaharaszti felől jött. Feket B-King Yoshi carbonnal, xenonnal. Először azt hittem, én vagyok .
Medve Te voltál, vagy van egy újabb utánzónk?
A szezon 8 hónap, ebből kb. 5 tök világosban reggeltől hajnalig.... Nem a spitzbergákon lakom, hanem a lakosság feléhez hasonlóan délebbre a golf mellett....
Abba is gondolj bele, hogy Norvégiában milyen hosszú lehet a szezon. Vagy ott a jegesmedve bundájából van a motorosruha?
Mottó: "Emléxem a tavalyi nyárra. Egy keddi napra esett."
ez egy full gyári moci, ami nálunk 3.2mFt...
A helyi regadó a durva, cirka 100%...
Kocsiknál nem ilyen szar a helyzet, 5 milláért már hozzádvágnak egy alap fábiát....
Ma-holnap várom a választ tűkön ülve.... Nem könnyű sajna külföldi munkáltatóval meg lakcímmel, de egy helyről kecsegtetnek valamelyest.... Minden S dílernek (39db) elküldtem levelem a problémámmal kapcsolatban, két helyről jött válasz. Egyikőjük menet közben kiszállt a versenyből, így egy kereskedés maradt sajna, aki szóba jöhet... Ha rendben lesz a dolog, természetesen megnevezem Őket, de akármi lesz is, le a kalappal előttük az eddigiekért is.
Szétkapták a gépet, sajnos a váz is eltört az ülés és tank találkozásánál (és egy kicsit el is ment...). Még nincs meg a végleges javítási ajánlat, de váz és munkadíj nélkül 1.3M-nál járunk. Szóval ez simán 2M felett fog megállni, ami g.t.
Ha nem tudok valamit érvényesíteni a közútkezelőn a casco miatt a eurotax-os ár 70%-át kapom. Ez saccom szerint max. 1.6M Vagyis a tavaly 3.6-ból kihozott moci (carbon dobok, PC, gombák, ledes lámpa stb...) valószínűleg megy a kukába... És most nem tudok befinanszírozni egy újat.
Még esetleg Ausztiából kérek ajánlatot az alkatrészekre (állítólag 20-30%-al olcsóbb, mint itthon) és itthon újá építem. De ebből gép már nem lesz ebben a szezonben. Nem csak a gép, én is össze vagyok törve.
Medve Te voltál, vagy van egy újabb utánzónk?
De azért gondolj bele, hogy ők is néha elhagyják az országukat és nem észak felé tartanak.
Mottó: "Emléxem a tavalyi nyárra. Egy keddi napra esett."
A helyi regadó a durva, cirka 100%...
Kocsiknál nem ilyen szar a helyzet, 5 milláért már hozzádvágnak egy alap fábiát....
Mi kerül ezen 8279700 HUF-ba?
www.zett.no/motorsykkel__til_s..." target="_blank">az árat kéretik mai árfolyamon 33-cal szorozni...