sziasztok , a bejaratasra van valami tippetek ? mekkora fordulatszamig lehet terhelni ill erdemes e sokat valtoztatni a fordulatszamot v lehet egy fordulaton is gurulni vele az elso 1000 kmren
koszi
A M3-at párban kell cserélni, ahol vettem (Kékhold) ott patentül elmagyarázták, hogy miért. Kell hátra 1 200-as de nem csak a lóerő miat, hanemm a gép sulya miatt.hát a gyári gumi 6200-at futott el, erre majd kiváncsi leszek. Viszont hamarabb melexik az fix.
Nem azért kell párban cserélni, mert a gyárnak így jó :-)
Ez általános alapelv, csak a Metzeler erre külön felhívja a figyelmet. Ha sikerül előre-hátra eltérő tapadású, vízelvezető képességű stb... gumit tenni, akkor a megcsúszások kontolálhatatlanok lesznek. Egy jól tapadó hátsó M3 mellett egy gyári első nedves úton tuti életveszély. És ha a hátulja még fogja, az elejon visszajelzés nélkül fog elfogyni és az menthetetlen. Szerintem egy ilyen gépnél nem egy 30e-s első gumi árán kell spórolni.
Az M3-ból egy első simán kiszolgál két hátsót.
A hétvégén felkerült a gépre az új papucs, Metzeler Sportec M3. Na ez idáig a legjobb tuning amit feltettem a gépre. A majré csík is már max 1-1 cm, de inkább kevesebb. http://lancszett.hu/aktualis.h...
Naugye...:D
És olcsó hamis Castrot vettél, vagy drága eredetit?
Amúgy szaki szólt, hogy atom drága lett a castrol. Tavaly 2300-ért tudta adni(nekem) most 2700 alatt nem tudja. Nyár végén olajcsere, lehet veszek most...
No, köszönöm a sok jó tanácsot, természetesen Power1 került a gépbe. A váltómat, mintha kicserélték volna. Sokkal határozottabban veszi a fokozatokat, sokkal kisebb erőhatás mellett. Ennek nagyon örülök!
Felkerült egy tankpad is, nagyon kellett, mert a bőrdzsekim a tank és az ülés találkozásánál elkezdte ledörzsölni a festést.
Amargot nagyon tudom ajánlani, korrektek, vitt olaj mellett talán bruttó 8400-at fizettem (szűrőt nem vittem) - feltették a tankpadot is. Természetesen végig a motor mellett lehettem.
koszi
jelenleg mindennel együtt 140 áfával. . .
Ez általános alapelv, csak a Metzeler erre külön felhívja a figyelmet. Ha sikerül előre-hátra eltérő tapadású, vízelvezető képességű stb... gumit tenni, akkor a megcsúszások kontolálhatatlanok lesznek. Egy jól tapadó hátsó M3 mellett egy gyári első nedves úton tuti életveszély. És ha a hátulja még fogja, az elejon visszajelzés nélkül fog elfogyni és az menthetetlen. Szerintem egy ilyen gépnél nem egy 30e-s első gumi árán kell spórolni.
Az M3-ból egy első simán kiszolgál két hátsót.
azt szeretném kérdezni, hogy ez az AFR mutatvány mennyibe fájt neked?
köszi
vagy ez csak marketing?
Alapjáraton viszont kicsit több mechanikus zajt hallok.
"Hátsó gumija 200-as, hogy azt a néhány pacit oda tudja passzírozni az aszfaltra."
http://lancszett.hu/aktualis.h...
Van 10% kedvezményem náluk, igaz a munkadíj is 10%-kal több, ha Te viszed az olajat.
nekem uez 13 felett volt...
És olcsó hamis Castrot vettél, vagy drága eredetit?
Amúgy szaki szólt, hogy atom drága lett a castrol. Tavaly 2300-ért tudta adni(nekem) most 2700 alatt nem tudja. Nyár végén olajcsere, lehet veszek most...
Felkerült egy tankpad is, nagyon kellett, mert a bőrdzsekim a tank és az ülés találkozásánál elkezdte ledörzsölni a festést.
Amargot nagyon tudom ajánlani, korrektek, vitt olaj mellett talán bruttó 8400-at fizettem (szűrőt nem vittem) - feltették a tankpadot is. Természetesen végig a motor mellett lehettem.
(de azért ANNYIRA nem )