Nincs sértôdés, és a kritikával sincs semmi bajom, ha valamilyen szinten konstruktív... csak ez az "egy tankkal 110 és lerakom az elejét" sztorit nem tudtam összerakni, mert ennél többnek érzem a cikkeket. De a saját "termékével" mindig elfogultabb az ember, nehezebben veszi észre a hibákat, így valóban hasznos volt, és rámegyünk a minôségibb anyagokra.
Ha pedig van egy motorod, és szereted, elégedett vagy vele, ne törôdj vele, ha bárki bármi rosszal szívja a véred.Te szereted és ennyi... Én a kuporgós Süsüvel vagyok így
freon, persze, hogy nem csak ennyi jön le a cikkekből, nem véletlenül veszem a lapot.
De a kritikát tessék meghallani
Amúgy nem kell megsértődni, te jöttél be egy BKING-es fórumba Béna Királyozni, azért hadd ne öleljünk már a kebelünkre, hogy mekkora jó fej vagy Az újság igazából az utolsó lapszámmal okozott kicsit csalódást, de tudjuk be ezt a szarul induló szezonnak.
Ja, a szexárdi a legkisebb, mintha azt hallottam volna fél füllel, hogy meg is fog szűnni. Jogsi nem gond, már több mint 21 éves, csak hát BB is elég messze van. Majd egyszer kipróbálom Sanyiét, annyira nem sürgős.
Köszi szépen a felajánlást, elmennék szívesen, de hétvégére a Zemplénbe megyek GSX-talira. Majd egyszer egy más alkalommal élnék vele inkább. Hosszú még a nyár, majd csak összefutunk még.
boglaron van biztosan , de a honlapjukon latod az elerhetosegeket , kerdezd meg telefonon. a szekszardi eleg kicsi nem biztos hogy van tesztmotor a bekabol.a teszthez jogsi kell , ha kar eri a motort akkor az onresz a tied , arkategoriankent van megadva a fizetendo km dij . a reszletek sztem a honlapon megvannak .en tavaly probaltam naluk a bekat es egy gsxrt , telefonon egyeztettunk idopontot eleg rugalmasak es a teszt nem csak egy kis kor a szalon elott , nyugodtan ki tudod probalni a motort , ha nem ismered a kornyeket akkor ajanlanak utvonalat merre erdemes probalni a gepet . a tapasztalataim a boglari full gasbol vannak rendesek voltak nagyon.
Szerintem hagyjuk ezt a "beszélgetést" mert ha te ennyit olvasol ki a cikkekbôl, akkor valami nagy baj van... ez pont a régi brigádra jellemzô szint amit írsz... de tényleg dobjuk, mert semmi értelme. Tudom, lenne még hova fejlôdni, de ennyire egyszerûek sem vagyunk.... azért köszönet a kritikáért, jó ha felnyitják néha az ember szemét.
Próbáld ki az enyémet, másnak is adtam már oda, akin látom, hogy nem állat attól nem sajnálom. Szombaton megyünk páran Soltvadkertre fagyizni és onnan még valahová, gyere velünk és kipróbálod.
Ettől kissé félek én is. Kipróbálnám, aztán megindul a vezérhangya.
De a kíváncsiság nem hagy nyugodni. Előbb utóbb csak sorrakerül.
Mindegyik full gázban lehet, vagy csak a pestiben? A szexuárdi itt van egy köpésre.
Aham.
És a Lövey megint miért szállt ki? E miatt? Azért ő elég sokat hozott a cikkeivel a lapon.
Elhiszem, hogy szar a helyzet, de ezen az alapon elég egy fordító is a lapotokba, mert a többiek csak a kenyeret pusztítják. És tudod, én vezsem a Revüt is, sokat hoztak fel magukon. Kicsit padlót fogtak, amikor a Lövey elment, eléggé esett a színvonal, ők is licensz lap, de az újság fele kb. saját cikk, saját túrák leírásával, míg nektek egy motorozás leírása ennyi: 110-et ment egy tankkal, amikor meg leraktam az első kereket.....na hagyjuk inkább. Jobb munkát.
Kedves Bear,
Azért mert 3-an vagyunk állományban, még nem jelenti azt, hogy ne tudnánk megcsinálni egy x-motoros tesztet, hiszen nem egy vagy két versenyzô szállna be szívesen a tesztbe. A tesztet úgy is egy ember írja és max. egy másik ember különvéleménye fér be... ha nem tudnád a májusi lapnak április közepéig össze kell állnia, és mivel az idô sem volt olyan kegyes, ráadásul én megsérültem nem nagyon tudtunk még rendesen dolgozni. De nem is ez a legnagyobb probléma, hanem az, hogy még az importôrök sem tudják eldönteni, hogy lehúzzák-e a rolót vagy sem. Szerinted idén hány tesztmotort állítanak majd be, amelyen még biztosítás és mûszaki is lesz... ez régen is szûk keresztmetszet volt, idén pedig még neccesebb. Én is olvasok angol magazinokat, (pl. Fast Bikes) de könyörgöm ne hasonlítsuk össze már a magyar lapokkal, lappiaci helyzettel... amíg embereknek sok a 890 forintos lapár, addig mirôl beszélünk?
Az angol cikkek fordításáról csak annyit, hogy ott legalább nincsenek ilyen bagatel problémák, mint tesztmotor hiánya és képesek összerántani egy normális tesztet. Mivel licenszlap vagyunk nem értem miért baj, ha azok a tesztek kerülnek be.... az a baj, hogy fogalmatok sincs mekkora csövesség van a háttérben.... és sajnos tényleg válság van, de leginkább szellemi, és ebbôl a kereskedôk, importôrök egy darabig nem fognak kikerülni...
Nem szívesen mondom ezt, és még sosem mondtam, de ha ennyire tré amit csinálunk, inkább olvassatok Revüt, úgy is csak az maradt vagy lehet 2 ropiért külföldi magazinokat vásárolni. Az újság hirdetési árbevételbôl mûködik, de ha szakma olyan csöves, hogy az utca túloldalára nem tud átmenni, akkor hirdetni sem fog, így viszont elég nehéz rentábilis és színvonalas magazint készíteni... ezek fényében értékeljétek a dolgot, és elhihetitek, nekünk sem könnyû.... persze nem várok együttérzést és nem is siránkozásnak szántam. a nyári hónapok jónak ígérkeznek, így mi is jobbat tudunk majd nyújtani.
A kis tank pedig nem is olyan kicsi, ha csak 130-150-el túrázol nem magas fordulaton bőven 6 alatt eszik, ha lassabban akkor 5 alá is le lehet vinni. Nekem 10,5 volt a legtöbb eddig.
Én pedig Banditért mentem a kereskedésbe, de csak Béka tesztmotorjuk volt akkor és a próba után meg is vettem. Igaz, hogy mikor megjelent már akkor azt akartam csak drágállottam ezért is gondolkodtam a Banditon ami igen jó gép egyébként, több haveromnak is az van. Ha valaki motort vesz a legkevésbé választ racionálisan, inkább az érzés miatt veszi azt amit.
Kösz.
Ha pedig van egy motorod, és szereted, elégedett vagy vele, ne törôdj vele, ha bárki bármi rosszal szívja a véred.Te szereted és ennyi... Én a kuporgós Süsüvel vagyok így
De a kritikát tessék meghallani
Amúgy nem kell megsértődni, te jöttél be egy BKING-es fórumba Béna Királyozni, azért hadd ne öleljünk már a kebelünkre, hogy mekkora jó fej vagy Az újság igazából az utolsó lapszámmal okozott kicsit csalódást, de tudjuk be ezt a szarul induló szezonnak.
De a kíváncsiság nem hagy nyugodni. Előbb utóbb csak sorrakerül.
Mindegyik full gázban lehet, vagy csak a pestiben? A szexuárdi itt van egy köpésre.
És a Lövey megint miért szállt ki? E miatt? Azért ő elég sokat hozott a cikkeivel a lapon.
Elhiszem, hogy szar a helyzet, de ezen az alapon elég egy fordító is a lapotokba, mert a többiek csak a kenyeret pusztítják. És tudod, én vezsem a Revüt is, sokat hoztak fel magukon. Kicsit padlót fogtak, amikor a Lövey elment, eléggé esett a színvonal, ők is licensz lap, de az újság fele kb. saját cikk, saját túrák leírásával, míg nektek egy motorozás leírása ennyi: 110-et ment egy tankkal, amikor meg leraktam az első kereket.....na hagyjuk inkább. Jobb munkát.
Azért mert 3-an vagyunk állományban, még nem jelenti azt, hogy ne tudnánk megcsinálni egy x-motoros tesztet, hiszen nem egy vagy két versenyzô szállna be szívesen a tesztbe. A tesztet úgy is egy ember írja és max. egy másik ember különvéleménye fér be... ha nem tudnád a májusi lapnak április közepéig össze kell állnia, és mivel az idô sem volt olyan kegyes, ráadásul én megsérültem nem nagyon tudtunk még rendesen dolgozni. De nem is ez a legnagyobb probléma, hanem az, hogy még az importôrök sem tudják eldönteni, hogy lehúzzák-e a rolót vagy sem. Szerinted idén hány tesztmotort állítanak majd be, amelyen még biztosítás és mûszaki is lesz... ez régen is szûk keresztmetszet volt, idén pedig még neccesebb. Én is olvasok angol magazinokat, (pl. Fast Bikes) de könyörgöm ne hasonlítsuk össze már a magyar lapokkal, lappiaci helyzettel... amíg embereknek sok a 890 forintos lapár, addig mirôl beszélünk?
Az angol cikkek fordításáról csak annyit, hogy ott legalább nincsenek ilyen bagatel problémák, mint tesztmotor hiánya és képesek összerántani egy normális tesztet. Mivel licenszlap vagyunk nem értem miért baj, ha azok a tesztek kerülnek be.... az a baj, hogy fogalmatok sincs mekkora csövesség van a háttérben.... és sajnos tényleg válság van, de leginkább szellemi, és ebbôl a kereskedôk, importôrök egy darabig nem fognak kikerülni...
Nem szívesen mondom ezt, és még sosem mondtam, de ha ennyire tré amit csinálunk, inkább olvassatok Revüt, úgy is csak az maradt vagy lehet 2 ropiért külföldi magazinokat vásárolni. Az újság hirdetési árbevételbôl mûködik, de ha szakma olyan csöves, hogy az utca túloldalára nem tud átmenni, akkor hirdetni sem fog, így viszont elég nehéz rentábilis és színvonalas magazint készíteni... ezek fényében értékeljétek a dolgot, és elhihetitek, nekünk sem könnyû.... persze nem várok együttérzést és nem is siránkozásnak szántam. a nyári hónapok jónak ígérkeznek, így mi is jobbat tudunk majd nyújtani.