Ja igen. Ha elkapom azt a buzit, aki kitalálta a Bking fejét, hogy egy helyzetjelző csere miatt szét kelljen szedni a fél motort akkor eltöröm a kezeit és az arcát dugom be világítani. Fél órát szoptam a lebontással, három burkolat mögött van a helyzetjelző.
Miért menne ki hamarabb? A 200/ nem teljes felülete fekszik fel. Persze a hegyesebb profillal kevesebb a felület amire felfekszik, de ti fullgázzal jártok a sorok közt?
Kivel intettem össze a Soroksárin 3 körül? Fekete BK.
Olvastam már egy pár helyen B-King tesztet és írták hogy kell neki a 200-as hátsó,a súlya, meg a hirtelen fellépő nagy nyomaték miatt. Régen a ZX-12R-eket is 200-as hátsóval engették ki a gyárból, de az sokkal kezelhetőbb volt 190-essel.
Az előbb kimentem kajálni, és mit látok Váci úton. Mattfekete idomos sportgép veret a belső sávban , bal kormánycsutkára akasztva egy nagy fehér szatyor megpakolva,
Én még nem. Nekem egyelőre a gyári méret van fent, de nemzetközi fórumokon olvastam, hogy többen tettek fel 190/55-öst. Az egy hegyesebb profil (190-es is simán rakható 6"-os felnire), billegősebb, könnyebben fordul. Egyenes 250 fölött állítólag nem annyira stabil, mint a gyári
Nehogy már 72e volt egy hátsó gumi! M3-ból annyiért párt veszek bármikor! Azért ez elég durva árrés. Még a Pásztóynál is csak 48e, pedig ő nem legolcsőbb kereskedő. De 190/55-t már 41e-ért odaadja. Szerintem kicsit le lettél húzva.
Kivel intettem össze a Soroksárin 3 körül? Fekete BK.
Mit mondott a biztosítód?
Nagy ritkán viharlámpát akasztok a t*kömre (a la Moldova -- Parasztbácsi és az újítók).
Remélem nem veszem hasznukat, csak "díszek" lesznek.
Köszi tsanyi!
Így kicsit jobb a dolog, de csak kicsit...
Eladási ár: 54 180 Ft
Te a Lista árat nézted.