Én a mynetmoto-tól szoktam hozatni a gumikat.
Ott most egy árban van a 200 Qualifier és az M3: €~150 link
De a 190-esek sokkal olcsóbbak.
Én a harmincpárezzer már az avultatást is figyelembe vettem
Egyébként én tavaly novemberben negyven alatt vettem hátra az M3-at (igaz, hogy 8 garnitúrát vettünk és volt egy csomó kedvezmény).
Jaja... A Kékholdasok nagyon jók, ha ők azt mondják, hogy kuka , akkor tuti az. Ők beszéltek rá a metzelerre engem, sokkal jobban bejön, mint a gyári. Azokkal 6e-et tudtam elmenni a hátsó az teljesen elfogyott, az első még tuti kibirt volna még egy hátsót. Viszont a metzelert párban kell cserélni.
Nem akarom nagyon felejlegesen belepofázni a gumi témába, mert nem vagyok szakember. De én biztos nem tennék fel olyan gumit a gépre, amire egy gumis azt mondta (ráadásul eléggé elismert), hogy nem javítható. Egy harmincpárezres gumi miatt egy olyen mutatványt konckáztatni, mint amit én összeraktam szombaton, szerintem értelmetlen. És tízből egynek van olyan mázlija, mint nekem...
Nekem se akarta az egyik helyi gumis megragasztani a GSX hátsó kerekét, pedig majdnem középen volt a lyuk a futófelületen, és merőlegesen a felületre. Levittem Szexárdra, és szó nélkül megcsinálták, azóta is az van fent.
Köszi, már megtörtént a "ledobás". Nagyon rossz szögben állt benne a nagy-vastag szög. Korábban javítottak nekem a Kék Holdnál, akkor azt mondták, hogy sima ügy. Gondolom most is azt mondták volna, ha meg lehet javítani - vagy csak naiv vagyok?
Én megnéznék egy másik szakit is. Nézz be a motorosok.hu gumis topicjába, vannak páran, akik pályáznak is foltozott gumival, nehogymár ledobd. Ha 180-as lenne, mondanám, hogy dobd ki és már futnék is érte a kukába
Ma szemtanuja voltam 1 kawa eldobásnak! A Tarjáni szerpentin elején a híd előtt előzött meg engem majd 1 bringást és előszőr nem értettem, hogy ,de az árok felé ment egyenest, majd por felhőbe burkolta magát.Utóbb, szerencsére tölle hallottam ,hogy a brigás a tesója és inteni akart neki. Na ez lehetett a gond a kanyarba! Ugy tünt nem volt nagy sérülése csak a válát fájlalta és mint azt egy rendes motoros teszi elöször a motor hogyléte felől érdeklődött. Kiszedtük a vasat a bokorból és megnyugtatásul mondtam,hogy az irányjező megvan itt a kezemben. Még ide tartozik, hogy látszatra nem hajtott gyorsan.
Azt a tanuságot vontam le az esetből, hogy kanyarba ne köszöngessünk a tesónknak.
Most már egyre többen vagyunk. 1 éve az enyém a 11-12. lehetett. Nem tudom Atom-nak a sisakján rajta van-e a neve, de tesztmotorként van Békájuk.(persze bárki más is lehetett)
http://www.kekhold.hu/index.ph...