Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez hihetettlen nekem is !
Két szervízvezető ismerősöm van. Az egyik járt a suzuki gyárban és ha igaz amit mondott akkor ezek a blokkok már 0km-esen többet jártak üvegen mint azt bármelyikünk is gondolná. (ezt a K5ös gsx-r-em kapcsán mesélte). A másik ismerősöm Béláról meg az elöbbieket mondta ...
Téged merre lehet elérni ? A gyömrőin mikor vagy ott ?
Szerintem a hivatalos üzembehelyező helyezte üzembe, aki a dobozból lépett ki.
Azt nem tudom, hogy használat után eldobandó-e...
Biztos valami haverod helyezte üzembe
Köszi, de nem kávézok. Örülök, ha lent van a vérnyomásom
Az őzbarna közelebb áll ahhoz, ami az enyémből jött ki.
Rendben hívlak, marha drága lesz...
Nem kóstoltam. Elkérjem neked?
"...fekete habos valami..."
Te full extrás verziót vetted, ami kávét is tud főzni. Nem?
Sanyi!
Kicsit arrébb költöztem meló ügyileg, az Arany J.u.-i metró megálló mellett (Toldi mozi mellett). Csörögj rám mielőtt jössz, mert néha kiszaladok ezt azt intézni vagy tárgyalok.
Minden esetre előre is köszi. Mivel jövök a cuccért?
Nekem meg fekete habos valami.....mondjuk erre is azt mondták, hogy OK? ha az olaj színe nem változik akkor nem dolgozik. A Repsol 1600 után leengedve már őzbarna volt.
Nekem holnap nem OK, hétfőn napközben OK.
Nekem "szép, tiszta" olaj jött ki az ezres szervizen, meg is jegyezte a szerelő, hogy ez OK.
Különben megvannak a gombák maradéktalanul. Hol, mikor, kinek? Bandito Neked elviszem holnap vagy hétfőn a melóhelyedre.
Én úgy tudom, hogy a blokkban benne van az olaj. Nekem nem volt ilyen a számlán, nem is fizettem üzembehelyezésért, csak a papírokért.
Nem, láttam motort ládában és benne volt az olaj. Az egy igen híg féle és csak addig az ezerig jó.
Elvileg üzembe helyezésnél töltik fel olajjal. Szerintem mikor konténerben hozzák a gépet a gyárból a csont száraz (se hűtőfolyadék, se benzin, se olaj). Legalábbis én így tudom.
De lehet, hogy csak lehúzásból írják rá az olajat az üzembe helyezési számlára
Mondjuk látva mi jött ki az olajcserénél én nem bánom, hogy betartottam a bejáratási szabályokat. Nem tudom mi van benne, de hogy nem tuti olaj az biztos.
Megjegyzem a használati utasításban az is benne van, hogy ne használjuk járatás során csak alacsony fordulaton a gépet, mert az alakatrészek felülete kikeményedhet, elridekedhet. Javasolt a megadott fordulatszám határok között minden fordulaton használni a motort. Ez is tuti alaptalan hülyeség. Én még egy kereskedő haveromtól se hallottam erről
Mindenki úgy járat, ahogy akar. Minden esetre nem véletlenül adnak a járgányhoz használati útmutatót... Abban le van írva, hogy hogy kell járatni. Ezt nem kötelező betartani, csak aztán senki ne sírjon, hogy beégtek a szelepfészkek X ezernél stb...
A kereskedő haverok tuti mindig jólképzet jármű tervező mérnökök, akik biztos jobban tudják a dolgokat, mint a hülye kis japó mérnökök, akik csak azért írnak elő bejáratást, hogy szopassák az új tulajokat.
Én a ringen járattam. Célegyenesben olyan 220-240-ig húztam. A kereskedő barátom annyit mondott csak, hogy ne forgassam tiltásig. Külömben ezek a blokkok már a gyárban be vannak járatva és azért tiltanak a cibálástól, hogy ne az első kanyarban dobd el.
Én az 5000 fölé pörgetést mindenképp az első szerviz utánra tenném (tettem), de ezt mindenki maga dönti el.
csak az első 800 kmnél 5000 határ, utána 1600ig 7500.
nem árt azért néha megpörgetni szerintem, mondjuk 4-500 kmnél...
Főleg hidegen ne hajtsd, amúgy thebear utasításait tartsd be.

Ha tudod vidd el egy kanyargós kellemes szakaszra, csak arra figyelj, hogy az 5000-res határ miatt sokszor olyankor kell váltanod, amikor még nem szeretnél.

Én most vagyok túl az 1000-res szervizen, nem is volt akkora nyűg a bejáratás. mint már többször írtuk 150 km/h körül van a top speed bejáratás alatt.

Milyen színű, milyen alkut kötöttél, kép?