Akkor a bonus a különbség, bár nekem Allianz cascom van.
Gondoltam, hogy csak ennyit autópályáztál volna. Amúgy én mindig 811-en megyek Balaton felé, igaz ált. az északi partra tartok.
Én 15.400-et fizetek, mert már B1-ben vagyok (vagyis voltam tegnapig...) Én a Groupa-nál vagyok és ez egy elég full-os casco.
Egyébént én se az M7-en mentem, csak a "régi" 7-es fehárvári elkerülője 4-5km-t az M7-en vezet. Na akkor sikerült benyalni az esetet.
Tanulság: benzinkutak 500m-es sugarában fogozottan számítani kell elfolyt gázolajra (azóta már más fórumon is olvastam hasonlókat...)
Ha nem vagyok indiszkrét mennyit fizetsz érte.
Én vmi 17500-at, sokallom is, várom az új motoros casco konstrukciókat, amit beígértek idénre....
Lassan indulok Balcsira, egy métert sem megyek az M7-en (ezek után pláne, de amúgy sem).
Én azt se láttam hol állt meg a motor, mert olyan messzire csúszott. Ti a belső sávban mentetek?
Ha szokásos tempómban haladok a belső sávban, semmi se történ volta. De szép idő volt, ráértem, gondoltam nem tolom neki, úgyis nemsokára lemegyek a régi 7-es re.
Sose vezetek többet nyugisan...
Sokat birok inni
Hát, elég szar érzés volt látni, ahogy egy motor fekszik az M7 közepén.....álltunk is le és akkor látom hogy BK....karbon Yoshival....na mondom...keressük az embert az árokban, de szerencsére nem ott voltál. Amúgy a 9 motorból kilenc volt rendőr
Nem örülök, hogy így ismerkedtünk meg. De az, hogy segítettünk természetes. Kívánom neked, hogy soha nagyobb bajod ne legyen mint ma
Nem megalázó! Lehet 50-nél egy technikai (motor) hiba miatt is esni...
Te is tudod, hogy benne van a pakliban. És szerencsére a lehető legjobban úsztad meg!
Az a dühítő, hogy ha felelőtlenül mentem volna, akkor azt mondom OK elcsesztem. De a megengedett sebessél alatt a külső sávban tökegyenes úton hanyattesni megalázó...
Minden esetre örülök, hogy tényleg semmi bajom se lett. A mocit meg majd csak összeraják. Mire kész lesz és is újra harcra kész leszek. Csak így most ki kell hagynom a 30-i Hringet
Nem volt rajzam páncél, csak a dzsekiben volt protektor. Az egy két helyen megolvadt, de egyébként semmi. Lehet, hogy az is számított, hogy ez egy vékonyabb kordura dzseki és ezért volt alatt még egy vastagabb farmer dzsegi is. Amúgy meg farberban és térdvédőben meg csizmában voltam. A térdvédőn és a csizmán is látszik, hogy megdolgoztak az árkukért. A mentősők az mondták három napja egy kisebb esésnél a gyerek lábfeje négybe tört, mert nem volt rajta csizsma, csak sportcipő...
Kamionos persze, hogy nincs meg. DAS szerint a közútekező felelősség biztijére talán el lehet számolni a casco önrészét. Spéci biztim van, benne van a ruhakár is.
Szóval nagyon nagy mázlim volt. (körülményekhez képest)
Nem tudom mennyire látszik, de gombák nagyon faszán működtek.
Nekem volt fent degli gomba is. A bal oldali eljesen elkopott (a moto 120-130-al csúszott 2-300m-t!) és a végén letört. Az egyik csavar elpattant (csonk a blokkban), a másik csak elgörbült a bersellyel együtt (lásd előző képek). A dekli oldalán csak egy ~2-3cm kis kopás lett. Ha nem lenne casco-s az ügy, simán elég lenne lefujni.
Szóval vegyetek gombát a Sanyitól, mert fasza :-)
(Bár ezek mind "gyáriak" voltak)
A hátsó tengelyi gombámat még korábban elhagytam valahol, sajnos ez meg is látszi a hátós tengely végén és a villa sarkán. Emiatt lesz cserész az egész hátsó villa (Full-Gas szerint).
Gondoltam, hogy csak ennyit autópályáztál volna. Amúgy én mindig 811-en megyek Balaton felé, igaz ált. az északi partra tartok.