Hát nem örülök, hogy szalagkorlátos kalandja is volt a gépnek. Így azért lehet, hogy a futómű vagy a váz is kapott a csattanásnál. Most megyek a Full-Gas-hoz megbeszélni a teendőket.
Nekem is volt ilyen korábban. Én is a Kék Hold-ban javíttattam egy friss gumit és még 7-8e-t elmentem vele. Az a lényeg, hogy középen legyen (csak hátsóban szabad javítani) és ne sérüljön a szövetszerkezet. Szögnél, csavarnál ez általában javítható.
Nem engedett le, most is a King-gel vagyok a "piacon"
Középen van, de nagynak tűnik (igaz nekem a gombostű is nagynak tűnne most, jó mérges vagyok a mellettem folyó építkezésre: nem csak az utcát teszik tönkre, de szöggel is felszórják, hogy rohadjanak meg).
Nekünk jól sikerült a tegnapi 577-es túra, igaz néhol középen még volt szóróanyag(még nem takarították le mindenhol), de ha ezt megjegyezte az ember nem volt gond amire az is bizonyíték, hogy senki nem esett el.
Azért voltam Balcsin.
Mint Talma motort váltottam és a GSX-szel mentem. Nagyon érdekes volt a Király után, sosem gondoltam volna, hogy kevésnek érzem majd egyszer a GSX-et.... a fékre gondoltam, hogy drámai különbség lesz, de ekkora... basszus...
basszus! most olvastam! örülök, hogy szerencsésen megúsztad! maci meg - hát kicsi a világ!
elképzelem, hogy ott intézik szakszerűen egyből a forgalmat... az is nagy mák ám! simán lehetett volna súlyosabb az ügy!
mielőbbi újramocizást!
A belsőben, az esésed nem láttuk, de előtte érhettünk kb. oda, a motor már állt. Úgy ment el a hátulja, hogy megpattant a szalagkorlátot tartó oszlopon, füvet szedtem ki a kipuffnál.
Szerintem úgy lehetett, hogy amikor kicsúszott alólam és lecsúszott az olajos részről, akkor ott megtapadt és ez megdobhatta. Gondolom a seggére esett vissza szegény. Más tippem nincs. Nem láttam, épp mással voltam elfoglalva
Szög miatt cserélni kell a hátsómat 1400 km-nél.
Ilyen volt nekem is korábban, ezért remélem, hogy most is javítható, de majd a "szaki" megmondja - holnap.
Középen van, de nagynak tűnik (igaz nekem a gombostű is nagynak tűnne most, jó mérges vagyok a mellettem folyó építkezésre: nem csak az utcát teszik tönkre, de szöggel is felszórják, hogy rohadjanak meg).
Szög van benne....
A Kék Hold holnap du-ra vállalt, drukkoljatok, hogy addig kitartson a hátsó kerekem. Igyekszem keveset menni vele.
Ellenben a cseh fickó szépen eldobta a Pan-European-jét.
Mint Talma motort váltottam és a GSX-szel mentem. Nagyon érdekes volt a Király után, sosem gondoltam volna, hogy kevésnek érzem majd egyszer a GSX-et.... a fékre gondoltam, hogy drámai különbség lesz, de ekkora... basszus...
elképzelem, hogy ott intézik szakszerűen egyből a forgalmat... az is nagy mák ám! simán lehetett volna súlyosabb az ügy!
mielőbbi újramocizást!