Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beállítás!?
Könnyen, már meg is beszéltük, valamelyik túrán a balaton felé megyünk, ott összefutunk és fel is szerelem.
csak maj13 tudtak szerviz idopontot adni , igy vagy nem nagyon hasznalom vagy kicsit tulfutok az 1000en.A szervizes srac mondta hogy +300km meg nem gond , emiatt kerdeztem a velemenyetek
szia , az egyik bukogomba szett erdekelne hogy tudjuk megbeszelni ?
az enyemen yoshi fem dob van , szepen szol , konnyebb mint a gyari igy a sulypont kicsit lejjebb kerult , euban hasznalhato /a kereskedo szerint itthon nem gond ha a tompitot kiveszed belole / es sztem nem nagyon melegszik a taskat elviselei .a beszer ara 220 korul van erdemes az ebayen korulnezni vagy a kereskedotol kivasalni .bekescsabai motorvilagban van meg 2 bking yoshi dobbal 2.350 az ara kp vagy hitel motorbeszamitas nelkul.
lehet venni hozza gyari tanktaskat asszem 5l urtartalma van , nekem volt a gsr ontapados tanktaska de nem fer ra normalisan vagy a gyujtaskulcs miatt , ha lejebb huzom en nem ferek a tankhoz .
van valami gyári tanktáska hozzá, ami pici, ezért nem is érdeklődtem utána, hogy mi az aára, de lehet neked elég lenne.

nekem yoshi dob van(mostanában már furulya nélkül..:) acél, és húva meleg sztem....


Bandito, te milyen nyeregtáskát használsz? be kéne egyet szereznem, de szart se akarok, meg drágát se.... :)
Kimerítő válasz, köszi!
Azt meg sem merem kérdezni, hogy a kormányt valamilyen praktikával ki lehet-e cserélni csutkára...Nem ultra hasalósra gondoltam...
Válaszod alapján egy pici mágneses tanktatyó ezekszerint felpattintható középre (apróságoknak + gps)!?
1. Ne add el a gyári dobot. Szart se kapsz érte, de ha el akarod, adni, a gépet, akkor kérni fogják. Vagy, ha úgy jársz mint, akkor jól fog jönni, hogy megvan a komplett gyári cucc. Tedd el rosszabb időkre.
2. Nincs hővédett kipufogó. Nekem Yoshi carbon dob volt, az szinte alig melegedett, simán lehet vele textil táskázni (meg a gyári dobbal is).
3. A tank középső része fém, de az oldalára rámennek a műanyag légbevezetők, ezért a tanktáska oldalsó "szárnyai" nem tudnak megtapadni. De amúgy is gáz a tanktáskázás a gyújtás kapcsoló miatt. Én megpróbáltam több típust, kisebbet, nagyobb: egyik se jött be igazán. Maradtam a nyereg táskánál. Az kurvanagy bukásnál se esik le
4. Az 1000-es szervíz ~25e körül lesz. Olaj, szűrő, munkadíj. Én mindig ott álltam a gépeim szervizelésénél és szóltam, hogy a csavarok meghúzottságát is nézzék meg (ez 1000-esnél kötelező a szervízkönyv szerint: mármint a javítási kézikönyv szerint)
Ne irigykedj...
azért, mer' az 'american-muscle-vlk' -n könnyebb szíjat cserélni, mint a Foreman-en egy izzót, attól még nem kell dicsekedni !
Szevasztok! Egyenlőre hitelelbírálás alatt van a békám, de én előre iszok thebear bőrére...
Felvetnék egy-két blőd kérdést:
- Ha meglesz a vas, azonnal cserélném rajta a 2 trombitát. Ennek megfelelően még a szalonból eladnám a gyári cuccot, illetve érdekelne milyen csöveket ajánlanátok!? Szempontok: lehetőleg valami hővédett cső érdekelne (lásd textil-nyeregtáska), ami megfelel mindenféle zaj előírásnak, mérete szolíd, hangja szintén, ára pláne...
- Nem találok arra infót, hogy a tank fémből vagy műanyagból van-e? Valami speckó tanktáska passzol csak rá (a mérete miatt), vagy rápattinthatok szinte bármit?
- Az ezres szervíz milyen tétel nagyjából anyagilag?
Hirtelen ennyi jut eszembe. Köszi a segítséget!
Jelenleg van két legyártott bukógomba szettem a Géphez. Kerékgombám több is van és az jó más típusokhoz is.
Nem véletlen: versenytechnika van a gépben. Te ki is használod.
Tavaly még még én sem éreztem ezt, de a brembo betéttel sokkal rövidebb féktávokat lehet biztonságosan venni mint a gyárival. Azt vettem észre pl., hogy a gyári pálya vagy szerpentin után meglilult míg ez a betét olyanná teszi a tárcsát mintha csiszolva lenne és nem lett lila, lehet hogy eszi a tárcsát, de még nincs válla pedig közel 4000-et már elmentem vele. Az első pár körben volt égett ferodol szag a célegyenes végén, de aztán az is elmaradt
Te magad válaszoltad meg a kérdést: "Persze a hegyesebb profillal kevesebb a felület amire felfekszik," - nem kell ahhoz full gáz, hogy meginduljon a fara, de ezt te is tudod.
Akkor használtad a féket rendesen, közúton inkább sok az alap fék, mint kevés, azaz bőven elég - nekem.
Ne hülyéskedj! Ez tapasztalat? Volt vkinek ilyen gondja?
Elvileg 10%-ot néznek el ha garis gondod lesz.
én 900 nÁl vittem be a gÉpet,1000 lesz a papÍron
Nem, gond, legfeljebb majd eladásakor.
Az 1000-est probáld meg betartani
mekkora problema ha az 1000 es szervzre csak 1300-1400 nel viszem be a motort?
Helló, azt hiszem veled futottam össze egyszer az Eringen Fr-el.
Vhogy kompenzálni kell a levitt eladási árat így hátha még 1 izzócserénél is eltörsz vmit.És ez nem vicc.
Megvolt az első idei pálya a mersz keretein belül. Nagyon jó volt a mai, kevesen voltak így sok kört tudtam egyedül megtenni. Mindkét lábtartó megkopott ami a tavalyihoz képest haladás. A Brembo betét jobb mint a gyári viszont a fék 3-as fékkar állásban tövig beesett pár kör után. Fémhálós fékcső és folyadékcsere a megoldás.
persze, vigyek magammal izzókészletet, hogy majd az út szélén cseréljek izzót..... Talpig bőrben a napon, ahogy sűrűn káromkodok......