Én is hiányolom a régi arcokat onnan, de mit tehetnénk?
Egyébként pont a Norbi írta - asszem a januári számban - , hogy ez a motor kurva jó és nem is érti miért nem viszik, mint a cukrot.
Úgy veszek B-Kinget, hogy még csak nem is ültem rajta soha, nem lehet befolyásolni holmi tesztekkel.. A Fast Bike-ban a K1300-as bömbit jobbnak ítélték, de olyan bizbasz dolgok mint a kis tank engem nem rettentenek el ...
Ennyiért meg aztán végképp nem.
Row, most megnéztem az újság elejét is. Két íszemélyes lap, plussz a főszerkesztő. Siralmas, hogy odaáig jutottak, hogy már egy összehasonlító tesztre sem futja, mert nincsenek annyian, hogy ráüljenek 4 motorra. Lealacsonyodott a lap az angol magazin fordítására.
Csak az 1.8-as Intruder érdekelt meg a Busa, de ezek nem voltak. Nap közbe meg chopperes barátokal csapatam Visegrád felé. A fogyasztásom kicsivel 5 l felett lehetett ekkor. Bizony volt, hogy 110-zel száguldoztunk.
megvolt a moci ezres szervize 26 e ft ot fizettem ,es castro power1 racing 4t olajat raktak bele. ma mentem kicsit tobb mint 300 kmetert es parszor elofordult hogy 4.bol 5be ill 5.bol 6.ba parszor nem valtott fel elsore a gep igaz kicsit huztam neki , de alacsonyabb fokozatoknal ezt nem tapasztaltam es az elso ezren semmi gondom nem volt a valtassal . ezt tapasztaltatok ti is vagy en benazok valamit .
...arról nem is beszélve, hogy kinek van ideje 3 másodpercig tökölni, mire százig ér a mutató... Én itt Fast Bike-ot olvasgatok (freon: ajánlom figyelmedbe Őket...újságmellékletként: maszk, matricaszett, dvd, nyomásmérő....éves előfizunál grátisz oxford nyeregtatyó...) és még egyetlen típusnál sem láttam a 2.83mp-es értéknél alacsonyabbat 0-ról 60 mérföldig, de asszem a 0-120 esetében is mindent ver az 5.55sec....És ők valamiért 160 ló körüli bélával csapatnak!
Persze, csak ha provokatív vagy ne csodálkozz, ha reagálunk rá
Amúgy rajtad kívül szerinted hányan vagyunk, akik átülnek minden másnap új motorra?
4000-nél nincs gond a gátlóval, és nekem nyelezve is elment 170-et egy tankkal.
Azért a motoralakításról szóló cikkeitekben túl sok idő és energia nem fekszik, már bocs. Beraktad a fényező által készített képeket, és kommentelted. Huhh.
HH meg a motoralakításról ír két oldalt, ami megint nem egy 30 nap alatt megírható cikk. Motortesztetek egy van talán saját?
remélem csak a motornak lett baja...
kerekezni nem, inkább 'driftelni' szerettem vele... a qualifier nagyon szerette a végén... a legnagyobb bajom a fogyasztással volt. egy kemény lepence alatt ill. 110 km alatt benyelt egy egész tankot.... egy nap kétszer tankolni, és még pályán sem voltál, kicsit necces...
Egyébként pont a Norbi írta - asszem a januári számban - , hogy ez a motor kurva jó és nem is érti miért nem viszik, mint a cukrot.
Úgy veszek B-Kinget, hogy még csak nem is ültem rajta soha, nem lehet befolyásolni holmi tesztekkel.. A Fast Bike-ban a K1300-as bömbit jobbnak ítélték, de olyan bizbasz dolgok mint a kis tank engem nem rettentenek el ...
Ennyiért meg aztán végképp nem.
9-re mentem. délután sikerült menni 1 VT 1500-al. Maradok a nehéz bk-nál.
Amúgy rajtad kívül szerinted hányan vagyunk, akik átülnek minden másnap új motorra?
4000-nél nincs gond a gátlóval, és nekem nyelezve is elment 170-et egy tankkal.
Azért a motoralakításról szóló cikkeitekben túl sok idő és energia nem fekszik, már bocs. Beraktad a fényező által készített képeket, és kommentelted. Huhh.
HH meg a motoralakításról ír két oldalt, ami megint nem egy 30 nap alatt megírható cikk. Motortesztetek egy van talán saját?
mogyoródra.... ű
hollóstól 1330kor eljövök....
kerekezni nem, inkább 'driftelni' szerettem vele... a qualifier nagyon szerette a végén... a legnagyobb bajom a fogyasztással volt. egy kemény lepence alatt ill. 110 km alatt benyelt egy egész tankot.... egy nap kétszer tankolni, és még pályán sem voltál, kicsit necces...
dél körül..
Viszont nem nagyon emelgettem az orrát. Lehet, hogy az nem használ neki
de elteszem "emlékbe"
u.i. nektek nem puhult fel a királyon a gyári kormánygátló? én már 5 ezer után azt éreztem, hogy semmit sem ér. valakinek hasonló?