Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És BéKa volt?
Én is hiányolom a régi arcokat onnan, de mit tehetnénk?
Egyébként pont a Norbi írta - asszem a januári számban - , hogy ez a motor kurva jó és nem is érti miért nem viszik, mint a cukrot.
Úgy veszek B-Kinget, hogy még csak nem is ültem rajta soha, nem lehet befolyásolni holmi tesztekkel.. A Fast Bike-ban a K1300-as bömbit jobbnak ítélték, de olyan bizbasz dolgok mint a kis tank engem nem rettentenek el ...
Ennyiért meg aztán végképp nem.
Row, most megnéztem az újság elejét is. Két íszemélyes lap, plussz a főszerkesztő. Siralmas, hogy odaáig jutottak, hogy már egy összehasonlító tesztre sem futja, mert nincsenek annyian, hogy ráüljenek 4 motorra. Lealacsonyodott a lap az angol magazin fordítására.
Csak az 1.8-as Intruder érdekelt meg a Busa, de ezek nem voltak. Nap közbe meg chopperes barátokal csapatam Visegrád felé. A fogyasztásom kicsivel 5 l felett lehetett ekkor. Bizony volt, hogy 110-zel száguldoztunk.
Akkor még itthon voltam. A Gladiust próbáltad?
Ezt a castrollal én is átéltem. A mostani fuchs-al nincs ilyen gond, ezután is azt rakok bele.
Tsanyi!
9-re mentem. délután sikerült menni 1 VT 1500-al. Maradok a nehéz bk-nál.
megvolt a moci ezres szervize 26 e ft ot fizettem ,es castro power1 racing 4t olajat raktak bele. ma mentem kicsit tobb mint 300 kmetert es parszor elofordult hogy 4.bol 5be ill 5.bol 6.ba parszor nem valtott fel elsore a gep igaz kicsit huztam neki , de alacsonyabb fokozatoknal ezt nem tapasztaltam es az elso ezren semmi gondom nem volt a valtassal . ezt tapasztaltatok ti is vagy en benazok valamit .
...arról nem is beszélve, hogy kinek van ideje 3 másodpercig tökölni, mire százig ér a mutató... Én itt Fast Bike-ot olvasgatok (freon: ajánlom figyelmedbe Őket...újságmellékletként: maszk, matricaszett, dvd, nyomásmérő....éves előfizunál grátisz oxford nyeregtatyó...) és még egyetlen típusnál sem láttam a 2.83mp-es értéknél alacsonyabbat 0-ról 60 mérföldig, de asszem a 0-120 esetében is mindent ver az 5.55sec....És ők valamiért 160 ló körüli bélával csapatnak!
ez már a 2. hátsód?
Még ugyanaz van, ma végleg elkopik és jövőhéten(vagy később) veszek másikat.
Sanyi, végül milyen hátsót raktál fel?
Lehet, hogy hatványozódik!
ha kettőt rakunk be 300LE lesz?
Holnapután reggel megyek a gear2dash-ekért. Ha valakinek kell az szóljon addig és hozok.
Persze, csak ha provokatív vagy ne csodálkozz, ha reagálunk rá
Amúgy rajtad kívül szerinted hányan vagyunk, akik átülnek minden másnap új motorra?
4000-nél nincs gond a gátlóval, és nekem nyelezve is elment 170-et egy tankkal.
Azért a motoralakításról szóló cikkeitekben túl sok idő és energia nem fekszik, már bocs. Beraktad a fényező által készített képeket, és kommentelted. Huhh.
HH meg a motoralakításról ír két oldalt, ami megint nem egy 30 nap alatt megírható cikk. Motortesztetek egy van talán saját?
basszus én is mennék a ringre de eskembeskemre kell mennem.

mogyoródra.... ű

hollóstól 1330kor eljövök....
Még itthon lébecolok, 2 körül indulok ki a hringre, előtte ha időben elindulok lehet, hogy elnézek a campona felé.
sanyi nem jössz ki hollóshoz?
De, meg is próbálom felújítani kicsit jobb olajjal mint a gyári, az SV-nél nagyon bejött.
remélem csak a motornak lett baja...
kerekezni nem, inkább 'driftelni' szerettem vele... a qualifier nagyon szerette a végén... a legnagyobb bajom a fogyasztással volt. egy kemény lepence alatt ill. 110 km alatt benyelt egy egész tankot.... egy nap kétszer tankolni, és még pályán sem voltál, kicsit necces...
asszem én is kinézek kb 1 óra múlva...
dél körül..
Nekem nem volt gondom a gátlóval, de csak 8e-ig jutottam
Viszont nem nagyon emelgettem az orrát. Lehet, hogy az nem használ neki
erre még rá kell gyúrni, mert túl hosszú lenne
de elteszem "emlékbe"

u.i. nektek nem puhult fel a királyon a gyári kormánygátló? én már 5 ezer után azt éreztem, hogy semmit sem ér. valakinek hasonló?
Elöre is köszi