Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA, de ha megnézel egy kenési táblát, 40 fokos külső hőmérséklett felett már az 50 az ajánlott a melegoldalon.
az interneten rendeled és személyesen azonnal átveheted a szentendrei úton az oljshopnál......csak így 10%-al olcsóbb.
Kösz.
A gyári előírás: 10W-40, a Power1 10W-50, de gondolom jó lesz, nem túl rég értekeztek róla itt a srácok.
Ott nincs olaj
www.autoteka2000.hu

innen vegyél power 1-et, szentendrén van a bolt. Legalább magadban is szerpentinezhetsz egyet
Ja meg egy tankpad-et is kéne vennem, jó lenne a kettőt egy helyen (IMET-ben láttam egyet, ott milyenek az olajárak?).
Nos, holnap megyek a szervizbe, vihetek olajat...

Az internetes rendelés kilőve, tudtok abban segíteni, hogy holnap de. hol érdemes és milyen olajat vennem a B-King-be (és ha jól tudom 4L kell bele, csak nem mind, ugye thebear ?).
OK, elmentem gyúrni.
Magyarországon?
Vagy importálták ide?
Ilyen van? És használnák tovább, inkább vállalva a rengeteg gar. motorcserét?
Tegnap mi szinte végig kanyargós kis utakon jártunk. A GSX-en néha én is néztem, hogy mögöttem van-e az utasom. Tegnap az út második felében már szintén néha keresnem kellett. Az kizárt, hogy ne kapaszkodjon az utas nálam, tutti hogy elhagynám.
Hozzá kell még tennem, hogy én súlyom = 2 x utas súlya.
Inkább olcsóbban jutnak a Shell-hez, de épp ez a kettő volt amit egy üzemben hamisítottak nemrég. Lehetőleg kerülöm, főleg a hordós helyeket.
Régen tényleg Castrol volt náluk, de közben volt egy tulajdonosváltás, gondolom ez az oka.
Mondd meg az utasnak, hogy ne beléd csimpaszkodjon, hanem markolja meg a saját térdét. Csak ne húzzál túl nagy gázokat.
Viccen kívül mi így megyünk. Persze előzés előtt szoktam szólni, hogy orbitális gyorsítás jön- visszaváltás nélkül persze - akkor max öszébb szorítja a térdét Asszonyka. Kapaszkodni akkor szokott, ha szerpentinre tévedünk. De olyan szinten billegés és cibálás nélkül képes megülni hátul, hogy észre sem veszem, hogy ott van.
Utolsó garanciális látogatásomkor amargoék nekem is shellt tettek bele. Volt még egy csomó levásárlásom, tudtam, nem megyek többet, gondoltam veszek náluk olajat. Akkor nagyon meglepődtem, mert pár hónappal előtte még a Castrolt töltögették. Beletették a shellt, mondanom sem kell, semmi változást nem éreztem. Mondjuk eddig az összes olajam ilyen volt, pedig hírhedt hypochonder vagyok. Na jó, a power1-től tényleg simábban váltok de kb ennyi.
hát, magamból kiindulva a kondid a szar
Nem mondom, az első komolyabb út után izomláz volt a nyakamban, de amikor Horváthba mentünk 200-al mentem végig fehérvárig, és semmi. Igaz tartani kellett a fejem kicsit De 16 per alatt leértem.
Nekem szinte minden haverom letette a motort, akikkel régen együtt mászkáltunk szimóval. Csak egy van aki újra megy, de az meg 400-as Burgonyát vett.
Mondogatom is neki, hogy vegyen már egy normális _motort_
Néha megyünk együtt, olyankor volt pl. a banditának 5 liter körüli fogyasztása.
Na abbahagyom az offolást egyelőre.
Nagyon OFF-ok vagyunk, de az én baráti köröm a 28-68 korosztályban van és össze is járunk így. Igaz nem mindenki motorozik (még), de sokan.
Ezért mondom. Tökmindegy, hogy '69 jan. 1-én vagy dec. 31-én születtél, akkor is 40-et mutat egész évben.
Nekem is van még egy fél évem a 38-ig.
Basszus, még nem vagyok annyi!
Hova kell írnom, ki az admin?
Meg nem is vagyok egy monikashow-s típus....
Háát... 40 felett már minden nap ajándék.
Ez a gonosz fórum ráadásul felfelé kerekít. (vsz. csak az évet nézi)
Visszatérve a témára. Csak engem fáraszt jobban a Király, mint a GSX vagy egyszerűen a tavaszt kezdtem ezzel a géppel és így érzem? Vagy ennyit rohadt a kondim - ez is lehet....
Órákra....
Te vagy akkor a túl fiatal.
Ja. Túl fiatal (hozzám), akkor volt 17 asszem.
Na meg a zasszony is túl közel volt, nem tudom mit szólt volna, ha órákra eltűnök a fiatal bébivel.
Olyasmim is van (még).
Állj! Mennyire fiatal? Vigyázz!