Az internetes rendelés kilőve, tudtok abban segíteni, hogy holnap de. hol érdemes és milyen olajat vennem a B-King-be (és ha jól tudom 4L kell bele, csak nem mind, ugye thebear ?).
Tegnap mi szinte végig kanyargós kis utakon jártunk. A GSX-en néha én is néztem, hogy mögöttem van-e az utasom. Tegnap az út második felében már szintén néha keresnem kellett. Az kizárt, hogy ne kapaszkodjon az utas nálam, tutti hogy elhagynám.
Hozzá kell még tennem, hogy én súlyom = 2 x utas súlya.
Mondd meg az utasnak, hogy ne beléd csimpaszkodjon, hanem markolja meg a saját térdét. Csak ne húzzál túl nagy gázokat.
Viccen kívül mi így megyünk. Persze előzés előtt szoktam szólni, hogy orbitális gyorsítás jön- visszaváltás nélkül persze - akkor max öszébb szorítja a térdét Asszonyka. Kapaszkodni akkor szokott, ha szerpentinre tévedünk. De olyan szinten billegés és cibálás nélkül képes megülni hátul, hogy észre sem veszem, hogy ott van.
Utolsó garanciális látogatásomkor amargoék nekem is shellt tettek bele. Volt még egy csomó levásárlásom, tudtam, nem megyek többet, gondoltam veszek náluk olajat. Akkor nagyon meglepődtem, mert pár hónappal előtte még a Castrolt töltögették. Beletették a shellt, mondanom sem kell, semmi változást nem éreztem. Mondjuk eddig az összes olajam ilyen volt, pedig hírhedt hypochonder vagyok. Na jó, a power1-től tényleg simábban váltok de kb ennyi.
hát, magamból kiindulva a kondid a szar
Nem mondom, az első komolyabb út után izomláz volt a nyakamban, de amikor Horváthba mentünk 200-al mentem végig fehérvárig, és semmi. Igaz tartani kellett a fejem kicsit De 16 per alatt leértem.
Nekem szinte minden haverom letette a motort, akikkel régen együtt mászkáltunk szimóval. Csak egy van aki újra megy, de az meg 400-as Burgonyát vett.
Mondogatom is neki, hogy vegyen már egy normális _motort_
Néha megyünk együtt, olyankor volt pl. a banditának 5 liter körüli fogyasztása.
Na abbahagyom az offolást egyelőre.
Visszatérve a témára. Csak engem fáraszt jobban a Király, mint a GSX vagy egyszerűen a tavaszt kezdtem ezzel a géppel és így érzem? Vagy ennyit rohadt a kondim - ez is lehet....
A gyári előírás: 10W-40, a Power1 10W-50, de gondolom jó lesz, nem túl rég értekeztek róla itt a srácok.
innen vegyél power 1-et, szentendrén van a bolt. Legalább magadban is szerpentinezhetsz egyet
Az internetes rendelés kilőve, tudtok abban segíteni, hogy holnap de. hol érdemes és milyen olajat vennem a B-King-be (és ha jól tudom 4L kell bele, csak nem mind, ugye thebear ?).
Vagy importálták ide?
Ilyen van? És használnák tovább, inkább vállalva a rengeteg gar. motorcserét?
Hozzá kell még tennem, hogy én súlyom = 2 x utas súlya.
Viccen kívül mi így megyünk. Persze előzés előtt szoktam szólni, hogy orbitális gyorsítás jön- visszaváltás nélkül persze - akkor max öszébb szorítja a térdét Asszonyka. Kapaszkodni akkor szokott, ha szerpentinre tévedünk. De olyan szinten billegés és cibálás nélkül képes megülni hátul, hogy észre sem veszem, hogy ott van.
Nem mondom, az első komolyabb út után izomláz volt a nyakamban, de amikor Horváthba mentünk 200-al mentem végig fehérvárig, és semmi. Igaz tartani kellett a fejem kicsit De 16 per alatt leértem.
Mondogatom is neki, hogy vegyen már egy normális _motort_
Néha megyünk együtt, olyankor volt pl. a banditának 5 liter körüli fogyasztása.
Na abbahagyom az offolást egyelőre.
Nekem is van még egy fél évem a 38-ig.
Hova kell írnom, ki az admin?
Meg nem is vagyok egy monikashow-s típus....
Ez a gonosz fórum ráadásul felfelé kerekít. (vsz. csak az évet nézi)
Te vagy akkor a túl fiatal.
Na meg a zasszony is túl közel volt, nem tudom mit szólt volna, ha órákra eltűnök a fiatal bébivel.
Állj! Mennyire fiatal? Vigyázz!