Nem fárad jobban kezed-vállad?
Nekem továbbra is a hüvelyk és mutatóujjam közötti rész fárad fáj - igaz ma gyakoroltam, hogy inkább a külső kézfejemre támaszkodjak.
Persze nagyon nem vagyok edzésben, ezt hozzá kell tennem.
Én többnyire annyit szólok az utashoz, hogy ne ugráljon! De különben nem zavar, hosszú utakon több utast is vittem(többnyire nőket ) és semmi gondom, igaz akkor nyilván óvatosabb vagyok.
Őszintén.
Tök igazad van, lehet, hogy megpróbálom.
De eddig teljesen jól szervizeltek nekem az amargoban, ezen nem vesznék össze velük.
Igaz a régi gép igazi igénytelen levegő-olajos 1200-es volt...
Nekem edig castrol power1 volt benne és végülis jó volt, de nyersnek éreztem a gépet valahogy, most(18000-nél) ugye a fuchs, de abból a 15W50-es ami mikor beletettem nehéz váltást eredményezett, de akkor 0°c volt, most ebben az időben teljesen jó. Legközelebb abból a 10W40 full synt.-et teszem bele, az szerintem jobb lesz.Ez nemsokára bekövetkezik mert már 22000 van benne.
Én már csak-csak tudom. Győzzél válogatni. Azután vinni.
Vonzza a szemeket a drága azért. Két csajt nem hiszem hogy hoz, de egyet előbb-utóbb
Amúgy is a Király erre nem jó.
Lehet, hogy túl sok (az egyre fiatalabb) megrendelőm....
Ettől még az olaj jó
Nekem továbbra is a hüvelyk és mutatóujjam közötti rész fárad fáj - igaz ma gyakoroltam, hogy inkább a külső kézfejemre támaszkodjak.
Persze nagyon nem vagyok edzésben, ezt hozzá kell tennem.
Ezért is kérdeztem a tempót, mert én is teljesen máshogy megyek utassal.
Ja és nem csak a nemet, de a súlyt is limitálom....
Tök igazad van, lehet, hogy megpróbálom.
De eddig teljesen jól szervizeltek nekem az amargoban, ezen nem vesznék össze velük.
Igaz a régi gép igazi igénytelen levegő-olajos 1200-es volt...
Te mit szólsz az utashoz?
Amargoba viszem, ott Shell-t használnak mostanában.
Ma sikerült 5 és 6 között üreset találnom.
Picit ragad is néha a váltóm.
Ez jobb lesz az ezres olajcsere után?