Az üléstől előre minden ép maradt. Egyelőre csak azokat az alkatrészeket tervezem elpasszolni, ami nem gyári. Persze ez attól is függ, hogy a roncskereskedő mennyi ért a típushoz. Ha nem, akkor mehet a gátló is
látom béna király nagyon érzékeny pont....
sajnálom, ha a szint nem üti meg a mércét... amúgy számold újra, mert csak én írtam 3-at, a Norbi 1-et, és a HH is min. 1-et. És még volt pár apró szösszenet.... Lehet, inkább tesztre gondoltál. A Lovely kilépett a rendszerbôl, a régi videóra írtam is, hogy nem vagyok büszke, ellenben jó poén volt... a gatya pedig nem snow boardos, bár lehet, az Icon hóra gyúr, nem kétkerékre... a Béla pedig akkor is nehézfejû, túlsúlyos gép a többihez képest. Ha folyamatosan azt használod semmi para vele, de amint átülsz egy másikra, sokkként ér a könnyebb kormányozhatóság és a kisebb súlya... nektek is van véleményetek, nekem is lehet.
mellesleg freon, nem lenne nagy baj, ha a következő lapszám már hozná a megszokott színvonalat, a mostaniban egy magyar cikk volt, a többi régi angol, volt amelyikben benne hagytátok a januásri tesztelés szövegét...és mi van a Löveyvel, nem látom a nevét az újságban.
Erre csak egy válasz logikus...
Sok a kiadásom, nincs annyi cash jelenleg, a szezont meg nem fogom elqrni mint az uccsó 15-16 évben...
Mielőtt matekozni kezdenél, itt 400 ft körül mozog a benya, ami ennél is fontosabb 700 ft egy doboz sör... ismerve a Liverpool ezévi remeklését, sajnos utóbbi a nagyobb érvágás..
Tudom én is, hogy jobb lenne egy külön hengerenkénti beállítás, csak most éppen nincs rá ca$h, meg aztán így is szépen működik a motor, felesleges pénzkidobásnak tartanám. 60-ról rángatás nélkül gyorsul, jelen pillanatban ez nekem elég.
Amúgy egy "meghekkelt" hengerfejhez szerintem inkább egy 4 térképes PC, mint egy egy térképes AFR állítós cucc...
Más:
lassan, ha megérkezik és itt lesz, akkor az egyik társcégünknél, akikkel nagyon szoros kapcsolatban dolgozunk lesz egy hengerfej mérő pad, ami az örvényeket, szelepeket, légáteresztő képességet és mág pár nyalánkásgot fog tudni mérni....
Finger drive
Bár ez elég morbid.
Bandito!
Érdekelne a gyári kormánylengés csillapító persze csak ha épp maradt
sajnálom, ha a szint nem üti meg a mércét... amúgy számold újra, mert csak én írtam 3-at, a Norbi 1-et, és a HH is min. 1-et. És még volt pár apró szösszenet.... Lehet, inkább tesztre gondoltál. A Lovely kilépett a rendszerbôl, a régi videóra írtam is, hogy nem vagyok büszke, ellenben jó poén volt... a gatya pedig nem snow boardos, bár lehet, az Icon hóra gyúr, nem kétkerékre... a Béla pedig akkor is nehézfejû, túlsúlyos gép a többihez képest. Ha folyamatosan azt használod semmi para vele, de amint átülsz egy másikra, sokkként ér a könnyebb kormányozhatóság és a kisebb súlya... nektek is van véleményetek, nekem is lehet.
Vazz, részvétem az ujjpercedért
Sok a kiadásom, nincs annyi cash jelenleg, a szezont meg nem fogom elqrni mint az uccsó 15-16 évben...
Mielőtt matekozni kezdenél, itt 400 ft körül mozog a benya, ami ennél is fontosabb 700 ft egy doboz sör... ismerve a Liverpool ezévi remeklését, sajnos utóbbi a nagyobb érvágás..
Párban olcsóbb lesz, mint egy akciós hátsó :-)
Én most csinálok egy 4 hengerhez való AutoTune-os AFR-es megoldást..:)
Nehogymá ne nekem legyen elsőnek..))))
Más:
lassan, ha megérkezik és itt lesz, akkor az egyik társcégünknél, akikkel nagyon szoros kapcsolatban dolgozunk lesz egy hengerfej mérő pad, ami az örvényeket, szelepeket, légáteresztő képességet és mág pár nyalánkásgot fog tudni mérni....
Bódis full rendszer rátesz mondjuk 12-14LE-t
A PC mondjuk 5LE-t
A hengerfej meló mondjuk 5LE-t
Ago: 202LE-22LE: 180LE
Jana: 215-22LE: 193LE
Mennyi a Busa gyárilag?
Amúgy semmi érdekes nincs benne, nem is oylan erős... csak 210LE