á, semmi komoly. fater ráhuppant azt elbillent úgy álló helyben...
de legalább elgurult mielőtt rábillent a paripa..
mondta hogy dől, de bíztam benne hogy megtartja.mire odaértem már mindegy volt...
na körbe kell néznem dekli védő ügyben..úgy néz ki, hogy a gomba ellenére a dekli vagy mi tököm a jobb oldalon alul nagy fekete kör alakú leér....
ha dől a gép...
A szerelő kitalálta, hogy ugyan 3,3 liter kell bele szűrőcserével együtt, de a 4 litert belerakja, mert ő jobban tudja mint a kis japó mérnökök. Sani meglátta és mondta, hogy ő is járt már így, szétverheti a szelepszárakat.
Kb. 40 percem ment rá, először raktam bele valamennyit, motor be, felmelegít, szintnézés, utántöltés, melegítés, utántöltés
Na, leszívni nem lehetett az olajat, úgyhogy olajleeresztő csavar le, olaj ki, bele tiszta edénybe majd a 4 literes kannába, olajleeresztő vissza, aztán trükközés az olajszinttel. Most a full alatt van, és a majdnem üres kannában egy liter körül lötyög, szóval rendesen túltöltötte.
Lehet látni, persze karcolódik egy idő után, ez két éves kb 50000km-en át volt rajta esőben-hóban-napsütésben, de még látom. Akkor még nem lajosos volt, de azóta már ott is kapni.
Sanyi!
Pont most akarok valami hasonló navigáció tartót beszerezni, mint amit nálad látok a képeken. Ez melyik? A Loius-os? Lehet látni alatta valamit (nem csillog nagyon?), vagy csak a hang alapján mész? Köszi.
de legalább elgurult mielőtt rábillent a paripa..
mondta hogy dől, de bíztam benne hogy megtartja.mire odaértem már mindegy volt...