Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

á, semmi komoly. fater ráhuppant azt elbillent úgy álló helyben...
de legalább elgurult mielőtt rábillent a paripa..
mondta hogy dől, de bíztam benne hogy megtartja.mire odaértem már mindegy volt...
leraktad?
na körbe kell néznem dekli védő ügyben..úgy néz ki, hogy a gomba ellenére a dekli vagy mi tököm a jobb oldalon alul nagy fekete kör alakú leér....
ha dől a gép...
Ez az 5104 Ft sok?
Miért nem tartod jónak, távol tart a tanktól ez a lényeg, nem?
Az enyém valami angol gyártmány, de nem rossz viszont ahol a tank oldalvédőmet csinálták feleannyiba sem került volna olyan amilyet akarok.
Gyáriból csak ezt az egyfélét látom.
Én a full-gas-nál vettem B-Kingeset, de szerintem jobb mint ez és kb ennyi volt.
Van vkinek gyári rajta?
http://www.spare.suzuki.hu/kat...
TANKPAD 5104,- Ft
990D0-23H00-PAD
karbon mintás
Nem fogom megúszni a tank-padot. Sokszor szinte a tankon ülök, kicsit lejt a gép előre.
Hát, a másik szerelővel nem volt gond, ez is értette amit csinált, de ez egy marhaság volt tőle.
Lehet, hogy ők cserélték az olajat?
Ennél durvább a helyzet: nagyon egyszerű dolog olajat cserélni és ha ebben felülbírálja a leírásokat, akkor bármibe belebarmol.
Na én erre mondom, hogy a papír, meg hogy hol dolgozik valaki, nem minden...
Basszus! Asszem' nagyon-nagyon mérges lettem volna.
Ha egy ilyen egyszerű hétköznapi műveletet így csinál meg, mit kezd egy nehezebb művelettel?
Sajna a Blacknél új szerelő van, Dávid mellett. Andrásnak jhívják, és nem csak lassú, de....
De fasza! És melyik szervíz volt ez?
Alakul!
A szerelő kitalálta, hogy ugyan 3,3 liter kell bele szűrőcserével együtt, de a 4 litert belerakja, mert ő jobban tudja mint a kis japó mérnökök. Sani meglátta és mondta, hogy ő is járt már így, szétverheti a szelepszárakat.

Kb. 40 percem ment rá, először raktam bele valamennyit, motor be, felmelegít, szintnézés, utántöltés, melegítés, utántöltés
Szép lehetett töltögetni. De most már legalább jó lesz.
Hogy sikerült ennyire túltölteni?
Na, leszívni nem lehetett az olajat, úgyhogy olajleeresztő csavar le, olaj ki, bele tiszta edénybe majd a 4 literes kannába, olajleeresztő vissza, aztán trükközés az olajszinttel. Most a full alatt van, és a majdnem üres kannában egy liter körül lötyög, szóval rendesen túltöltötte.
Lehet látni, persze karcolódik egy idő után, ez két éves kb 50000km-en át volt rajta esőben-hóban-napsütésben, de még látom. Akkor még nem lajosos volt, de azóta már ott is kapni.
Sanyi!
Pont most akarok valami hasonló navigáció tartót beszerezni, mint amit nálad látok a képeken. Ez melyik? A Loius-os? Lehet látni alatta valamit (nem csillog nagyon?), vagy csak a hang alapján mész? Köszi.