szerintem szopat a köcsög....tegnap felhívtam és azt mondta a vidéki műhelyében csinálták meg és feladja postán.....kezd elegem lenni.... valamit csinálok, ismerek sok esztergályost, anyagot meg tudok venni külön is.....megoldom valahogy mert ez már égés.....
Ok, értem, kb. 10 mp-ről van szó, amíg oldal standerre rakom és leszállok. Addig sem szűnik meg hirtelen a kenés. De hagyjuk. Tényleg csak a kocsinál maradok ennél a módszernél, főleg, hogy le kell állítanom, mielőtt standerre rakom, a fapapucs miatt.
A turbós autónál ok, de a motornál álló helyzetben csak joban felmelegszik minden. Mivel nincs menetszél ezért felforr a víz és az olaj. Ha nem hajtottad előtte nagyon meg szerintem nem érdemes járatni.
Nagy teljesítményű kihegyezett, főleg turbós autóknál ajánlják, mert a turbó hűtése az olaj áramoltatásával van megoldva és ha leállítod az autót megszűnik a hűtés.
Nos, mivel a mi motorunk is kihegyezett, gondolom itt sem árt ez.
Ezt a leállítás előtt picit megy még miért lehet jó? Azt tudom ha felforr akkor nem állítom le rögtön, pár mp.-et járatom nehogy utánaragadjon, de normál esetben nem tudom.
Jó ötlet. Egy 20 éves rutinz kell megváltoztatnom, nem lesz egyszerű.
+ úgy gondolom, hogy jót tesz, ha leállítás előtt, megy egy picit alapjáraton a moci. Lehet, hogy a turbós autóm miatt gondolom?
Már másodszor sikerült egyesbe tennem a gépet, pedig csak az oldal standert próbáltam kitenni. Túl közel van a váltókarhoz.
Még jó hogy ilyenkor automatikusan húzom az első féket.
Na azért, már azt hittem én csinálom rosszul.
Ha kocsik között vagyok én sem váltok 2 fölé, hogy hallják, hogy ott vagyok és még így is be kellett mutatnom egy paraszt Lexusosnak.
Azt hittem már rég túl vagy rajta...