800km-ig én is, de nem volt nehéz hisz 5000-nél 6.-ban 150-et megy. De amit 6.-ban 200 fölött 7000-es fordulat körül művel az nagyon állat még gyári állapotban is!
Tartom is.
A hétvégén mentem 250 km-et, a lehető legvegyesebb ford. számmal. Direkt lassítottam, gyorsítottam, nem váltottam gyorsan fel, de az 5000 rpm határt betartottam.
Arra viszont érdemes figyelni ami a manual-ban is benne van, hogy alacsony fordulaton ne használjuk a gépet. Én is beleestem ebbe a hibába mert az ereje alul is állat, de árt a váltónak és másnak is. mostanában csak 1-2-ben használom 3000 alatt. Ezt már az első naptól célszerü betartani.
A sorok között nagyon kell vigyázni a géppel, nagyon hamar vagyok nagy sebességen és gyorsulás közben nem túl egészséges ívet korrigálni a két sáv között.
Amúgy továbbra is nagyon széles a mosolyom menet közben.
Bekerültek a hangtompítók a Yoshikba, nagyon hangosnak találtam.....leüvöltöttem vele egy Ducati 1098-t Termingoni dobokkal
És állvahagytam vele ma egy R6-ot
Más. Próbáltam tegnap fóliázni. Háááát, nem tetszett. A térdemnél nem látszik ott fennhagytam, de megnézem majd a tiéd Sanyi, mert nekem nem jön be ahogy kinéz, de lehet a technika a rossz ahogy felraknám.
De remélem Húsvét után mehetek ezres szervizre.
A hétvégén mentem 250 km-et, a lehető legvegyesebb ford. számmal. Direkt lassítottam, gyorsítottam, nem váltottam gyorsan fel, de az 5000 rpm határt betartottam.
durva
mondjuk városban jó.
azzal simándi józsef hogy észrevesznek, tompítóval meg refin kell használjam a szenont...
az egy db tompító használatán gondolkozom...
árt az a rdsznek vajon?
Amúgy továbbra is nagyon széles a mosolyom menet közben.
És állvahagytam vele ma egy R6-ot
Más. Próbáltam tegnap fóliázni. Háááát, nem tetszett. A térdemnél nem látszik ott fennhagytam, de megnézem majd a tiéd Sanyi, mert nekem nem jön be ahogy kinéz, de lehet a technika a rossz ahogy felraknám.
Talán nem véletlenül nem kínál hozzá senki ilyet...