Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért ne? 3.-ban 236-nál tilt.
Miért? Mondjuk a Szentendrei úton kifele is 3-asban mész?
Na igen, nem bírok felváltani 3-nál magasabbra városban....
Huhhh, felizgattál!
De remélem Húsvét után mehetek ezres szervizre.
800km-ig én is, de nem volt nehéz hisz 5000-nél 6.-ban 150-et megy. De amit 6.-ban 200 fölött 7000-es fordulat körül művel az nagyon állat még gyári állapotban is!
Tartom is.
A hétvégén mentem 250 km-et, a lehető legvegyesebb ford. számmal. Direkt lassítottam, gyorsítottam, nem váltottam gyorsan fel, de az 5000 rpm határt betartottam.
Arra viszont érdemes figyelni ami a manual-ban is benne van, hogy alacsony fordulaton ne használjuk a gépet. Én is beleestem ebbe a hibába mert az ereje alul is állat, de árt a váltónak és másnak is. mostanában csak 1-2-ben használom 3000 alatt. Ezt már az első naptól célszerü betartani.
Ezzel én is így vagyok, de gyári állapotban, max. 5000 fordulat/perccel.
jaa, nem is uoan hosszban nyitottak...
durva
Na most gondolj bele, hogy az enyém full nyitott, a tiéd 70%-a hosszában......tompítóval is hangos.
ugye hogy hangosak...:)
mondjuk városban jó.
azzal simándi józsef hogy észrevesznek, tompítóval meg refin kell használjam a szenont...

az egy db tompító használatán gondolkozom...
árt az a rdsznek vajon?
Én egyfolytában húzogatom, nem bírok betelni az erejével és a hanggal
A sorok között nagyon kell vigyázni a géppel, nagyon hamar vagyok nagy sebességen és gyorsulás közben nem túl egészséges ívet korrigálni a két sáv között.
Amúgy továbbra is nagyon széles a mosolyom menet közben.
Bekerültek a hangtompítók a Yoshikba, nagyon hangosnak találtam.....leüvöltöttem vele egy Ducati 1098-t Termingoni dobokkal
És állvahagytam vele ma egy R6-ot
Na, akkor váltottam 50EUR-t és 110 punát.

Más. Próbáltam tegnap fóliázni. Háááát, nem tetszett. A térdemnél nem látszik ott fennhagytam, de megnézem majd a tiéd Sanyi, mert nekem nem jön be ahogy kinéz, de lehet a technika a rossz ahogy felraknám.
Nem, csak oda-vissza 1300 és a vasárnapi motorozás jön még erre rá amit 250-300-ra tervezek.
Nem, összesen kell ennyit fizetni az előlegen felül és még plussz napi 1€ az üdülőhelyi díj.
ja igen, és akkor olyan 1000km lesz a vége?
a szállás az 22EUR/éj ugye?
Sajna már nem, csörgesd meg őket. Emlékeim szerint nem volt olcsó és hülyeséget sem akarok írni.
Semmi ilyesmi nem lesz rosszabb mint más gépen, nem karos lenne hanem olyasmi mint a monorack.
Azért, ha belegondolunk jó nagy erőkar lesz (rendesen ki kell nyúlnia hátra) és rendes hőterhelése is (oda puffog ki a moci).

Talán nem véletlenül nem kínál hozzá senki ilyet...
elfuserált....bár a le is igaz
Látom nem csak én vagyok lefuserált......gondolkoztam is, hogy be merjem-e írni a dobozt ide?
Huhhhh, ez érdekel majd!