Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemsokára nyitunk egy szervízt és most, hogy láttam leszedve a hátulját azt nézem, hogy elég olcsón ki tudok hozni egy doboztartót. Ott lesz időm ezzel buherálni.
Kunát is válts legalább a pályára valót ami 52 lesz, de inkább egy 100-ast. A szállás még 22€ lesz amit én szedek össze. A többit majd ott ATM-ből amennyi kell, kb 10-12-ért rugó a két napra.
és az árát is tudod?
Az USA ár 225USD...
Igen, hozzá alkudtam a motorhoz.
Ez egy yoshimura rtartó ami a Te féle triválhoz készül ... Különben a Corsaronál kapható.
H.zoli, te ezt a dobbl kaptad?

Sanyi, mennyi EUR-t váltsak? Kunát azt beszéltük, hogy ATM-ből.
No, nem azért költöttem el egy rakás pénzt.
Persze én is, de ha Ausztria közepe fele tartasz, csak az M1-en hagyod el az országot...
A 130-140 pedig veszélyes, vagy téged érnek mindig utol vagy nem tudsz elég határozottan előzni, ezért írtam a 150-160-at, tényleg nagy különbség van.
Még megvan a Gsx
Az autópályát kerülöm, mint a pestist, de ha az adott utat muszály autópályán megtenni, akkor inkább 130-140.
Basszus, nem lesz könnyű le-fel tenni, napi használatban. Lehet, hogy más megoldás fele kell hogy nézzek.
Nem szeretek én sem rohanni, de egy 160-as autópálya tempó igazán nem sok ha a napi penzum 500 km, nem?
Nekem is pókozni kellett.
Az lehet, ha összehasonlítom a párom Nolanjával, sokkal nagyobb a héj. És sisakilag olyan 160-ra vagyok hizelesítve hosszú távon, amit még kényelemben elviselek, de utálok rohanni Mindig naked motorom volt, az előző bukóimban üvöltött a szél 80-tól, és 120 volt a max, amit bírtam, úgyhogy nekem a schubi maga a megváltás.
Most is hátizsákolok, de én nem kedvelem ezt a módszert: ha sok ruha van rajtam, macerás a le-felvétel, ha kevés, akkor melegem van és izzadok alatta.
Hamar megszabadúlnék tőle !
MOndom, hogy vegyél egy sisakhálót és azzal rögzítsd. De városban kényelmesebb egy kis hátizsák.
Ez nem jó hír nekem, mert a városban szeretném használni, így nem mindig lenne tele.
No, ezek szerint van különbség a K7 és a K8 között.
Mert ez76 K8. Pici dolgokat változtattak rajta a szerelő szerint. Pl. a tankidom plussz tépőzátrat kapott, stb.
ja, az olyan amilyen, ki kell tömni cuccal és nem nyeklik utána
Szép.
Érdekes nekem a tankomon teljesen más gyári matricák vannak.
Hopp, én a felső hengeres táskára gondoltam...
a rendszámtartóval kell még kezdenem valamit.