Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sanyi wazze nem nyugszol....
Amúgy, ilyen alapon a sok műa. kiegészítő is lekerülhetne. A tankon a farrészen, a hűtő környékén, stb.
Nekem (most) így tetszik, ahogy van.
Nekem sincs vele bajom, hozzá tartozik a géphez. Most épp airbrush kerül rá, kíváncsi vagyok milyen lesz.
Nekem meg pont bejön.
Igaz fura ízlésem van, nekem a Britney Spears sem tetszik.

Idővel lehet, hogy majd máshogy gondolom, de a GSX-en sem cseréltem le.
Az biztos.
Új szerkó, új bukó, új... na jó csak vicc volt.

Ezek szerint megpróbálok állítani a fékpedálon.
Nekem azzal van bajom, ahogy az a kipuff kinéz
Az többe kerül mint a motor........meg lehet szokni főleg ha nem viszem.
A benzintyúkot pedig évente.
a fékfolyadékot pedig 2 évente, persze talán ember nincs aki olyan sűrűn cseréli
Semmi gond nincs vele bár a fékcsöveket elvileg 4 évente cserélni kéne, mondjuk saját példámon okulva én is ezt preferálom.
Esetleg próbáljatok meg állítani a fékpedálon. Nekem annak idején a Banditon ez segített. Fogott a fék, csak nagyon lent és sokszor nem tudtam annyira lenyomni a lábfejemet, amennyire kellett volna. Egy kis finomhangolás elég sokat tud javítani az érzeten.
Élvezni fogod ! Iszonyt jó hangja van + kicsit durrog! Nagyon baba!
Igen, ezt utólag már én is látom, de max. a fékcsövek-gumik kora miatt szívás vagy van más is szerinted?
Mennyi volt a legolcsóbb?
Néztem az egyik kereskedésben a héten kettőt amik újak és az egyik K7 a másik K8 a fékcsövek szerint.
Az enyém is K7-es.
Nekem 31ezernél még a gyári betétek vannak hátul (valahogy ritkán jut szerephez ) de így igaz: a motor egyensúlyának jót tesz, ha egy tizedmásodperccel hamarabb nyomsz egy félerővel hátsót, és amikor ez a mozdulat kicsit összeülteti a hátulját, akkor 'harap' az első fék.
De az is igaz, hogy országúton ezt soha nem használtam, inkább a pályázáskor: egyszerűen nen volt olyan forgalmi helyzet, amiben ne lett volna bőven elég/biztonságos a szimpla első fék használata.
Nekem tökélet a gyári hátsó fékem. Igaz, nekem K7-es a gép (2008.03-i átvétel). Lehet, hogy akkor még más beszállító volt? Biztos ezzel tudtak olcsósítani, azért adják most ilyen alacsony áron


Egyébként a hátsó fék nem használat egy ostoba tévhit. Aki kicsit ismeri a járműdinamikát és a fizikát az megérti ezt a magyarázatot:
A fékezés akkor a leg hatékonyabb, ha a fékezést hátsó fékkel kezded meg. Ekkor a tehetetlenség miatt a súlypont kis mértékben előre tolódik, a motor kicsit összeül. Ha elkezdesz fékezni az elsővel is, akkor tovább terhelődik az eleje, teljese előre kerül a súlypont, az első gumi szétterül, összenyomódik és sokkal jobban fog tapadni. Nyilván a hátsó fék fokozatosan elveszti hatását, mivel csökken a rá eső nyomás (ezért csökkenteni kell a fékerőt, hogy nem blokkoljon).
Ha nem így csinálod és egyből beletépsz az elsőbe, akkor a motornak nincs ideje összeülni és sokkal inkább "stopie-s" lesz a hatás a magasabb súlypont miatt, ami nem eredményez hatékony fékezést.
Egyébként aki áldoz némi zsetont komolyabb vezetéstechnikai térningre (nem az egynapos gyorstalpalóra) és eljut a nagysebbességű vészvékezés fejezetik, ott ezt be is bizonyítják elég könnyen.
Szóval a hátsó fék nem dísznak van, csak tudni kell használni. Aki meg nem tudja mire való, ne mondja, hogy hülyeség a használata...
én meg szívok a józsival...
ha nincs benne a furulya agynyomást kapok egy túra végére, ha meg benne van a városban nem vesznek észre...
lehet, hogy az egyik csőből kiveszem
?
a pár LE hiányával?
Na azt nem érzem.
Ott nem a hanggal van a baj
Dőlnek belőlem az élmények, most, hogy végre elkezdtem használni a gépet.
Van aki sokat használja BP-n a gépet? (én fogom) Teljesen jól elférek az autók között, sőt nagyobb a tisztelete, mint a GSX-nek volt, igaz még jobban kell vigyázni vele, mert még hamarabb vagyok 100-on.
Viszont próbálgattam az A - B módot és mint ha B-ben jobb lenne a dugóban való araszoláskor. Kár hogy utána, mikor előre kerülök, nem lehet A-ba váltani, csak a köv. lámpánál.
A buszmegállókban feltűrődött aszfalton csodásan megy át, bár ijesztőbb érzés, hiszen közelebb vagyok az első futóműhöz, jobbanm előre kell dőlnöm.
Kövezettek meg, de nekem - két autó között állva - a gyári kipuf hangja tökéletes.
Na akkor hozzászólok én is . Sztem az integrál fék kicsi szűk fordulóknál hátrány legalábbis az fjr nél pláne úgy h ha keményre állítottad a futóművet. Egy jó páran betakaroztak vele.... Na a bélánál ilyen veszély nem fenyeget.
Kösz a visszajelzést, ezek szerint nem minden OK nálam (mármint a gépnél ).
Én riktán fékezek, de ha igen, akkor használom a hátsót, mivel a banditon alig van fék.
tudom, az ideális a dupla fék használata lenne. Néha azért haználom, ha nagy a gáz, de azt csak finoman....Blue, nekem sikerült blokkolnom a hátulját simán még új korában.