Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az oldaltáska belső fele hengeres? Nem csak 1 sima lap?
én gumipókoztam....
Igen, a fóliát tervezem, de az oldalsókat még városi használatra nem is tenném fel.
Kösz a tanácsot, de ott pont hengeres a cucc, valahogy be kell feszíteni?
Nem az aljába hanem az oldalába ami a motor felé esik. És mindenképp fólia az idomokra mert csúnyán lehúzza már 1 használatnál.
Ilyet vettem a http://www.bazismotor.hu -n:
UNI GP-SYSTEM MOTO-DETAIL UNI GP-SYSTEM MOTO-DETAIL
2x OLDALTÁSKA
1x HENGERTÁSKA
Cikkszám Leírás Darab Ár
10025335 UNI GP-SYSTEM MOTO-DETAIL 2XOLDALTÁSKA+1XHENGERTÁSKA

Ezek szerint kell valami merevítés az aljába, én azt hittem az is része a csomagnak.
Azt vetted aminek egy lapja van és nem a hevederest? Én azt a próba után nem vettem meg, ha azt szeretnéd, hogy legyen valami tartása akkor vágj bele ha lehet lemezből egy lapot a táska belső felére.
valaki állította már a lámpa magasságát? nekem kicsit közelre világít de a használati nem túl egyértelmű hogy hogyan is kellene feljebb tekerni...
le kell szedni hozzá a fejidomot?
Viszont a Louis-os hengertáska-csomagtartóval nem nagyon boldogulok, nem tudtok tanácsot vagy linket adni a jó felszereléshez?
A lapját már rögzítettem az üléshez, de maga hengertáska nyeklik, nyaklik rajta lelóg arra az oldalra, amerrea motor dől...
Amúgy gyönyörűen muzsikált ma is a gép. 4000-es fordulatnál olyan kellemesen hörög alattam a kipuf, ahogy kell, LE-nyomaték mindig van, kanyarban is nagyon stabil a futómű. Bár én marha mentem egy Alcsút-Etyeket is, borzasztó minőségű az út, úgy pattogott rajta a gép, hogy majdnem megálltam megnézni, hogy defektem van-e.
El is hiszem, túrázni a legjobb sisak. Lejjebb kell venni a tempót vagy a fürgébb csapatásokra szerezni kell egy sportosabb sisakot.
Erre nem is gondoltam, eddig tök jó volt minden helyzetben, igaz volt szélvédőm. Van egy Nolanom is, megyek majd azzal egy kört. De a Schuberth-et nem akarom feladni, nagyon szeretem...
Akkor lehet, hogy megvan a baj forrása, a shubert inkább egy jó csendes túrasisak nem túl jó cv értékkel. Egy szélvédett gépen marha jó, de a naked-en nem annyira.
A Schuberth azért nem túl rossz márka.
Lehet a sisakkal van gond. Nekem a lazer és most a shoei is bevált, az utóbbi azért jobban....
ezért jó a rövid nyak.
Testem még csak csak bírja, de a bukómon az állandó nyomás 150-nél zavaró.
Akkor sem. Lehet, hogy áramvonalas testemről jól szakad le a szél.
Hosszú távon sem?
Nem tudom, engem nem zavar 2-ig a szél, afölött igen, de az is kibírható. Hazajöttünk, itt voltunk:
Ma is mentem egy szép kört.
Hosszútávú túrához nekem biztos kell majd plexi. Tartós 150-nél nekem sok a szél, ezt mondjuk a Balcsiig kibírom vhogy, de Olaszországig biztos nem. Lehet, hogy úgy fogom csinálni, hogy csak a nagyobb túrákra teszem fel és itthon, város körül leveszem. Viszont akkor meg fogom tartani a GSX plexijét, mert az elvileg erre is jó.
Na ma végre volt idő "szerelmeskedni"...
Állat a vas, sosem fogom kihasználni amit tud. De ma már eljutottam oda, hogy zavart, hogy 5000-nél váltanom kell.
Bp-Dobogókő-Esztergom-Visegrád-SztEndre 140 km, a Visegrád-SztEndre úton már ismertük egymást, széles volt a mosolyom....
Tudna valaki szponzorálni nekem ilyen utat? http://www.youtube.com/watch?v...
húztam áztatni a valagam túrkevére
Jártam már így, igaz autóval.
Igen, az olyannak forr fel a Pordoi-ról lefelé a fékolaj