Jól látod. Isvánnal voltunk, csak ő kint töltötte a húsvétot barátoknál, mi meg jöttünk vissza. Tulajdon képpen csak elkisértük. És ha már arra jártunk, gondoltuk szerpentinezünk egyett. Hát nem jött össze
Szombat tartottunk egy kisebb túrát (480km) a cimborákkal Szlovákiában. Felmentünk az 577-esig. Hát még nagyon korán van . A hegyi utak kátyúsak, minden tiszta múrva, alig tudtunk néhol lemenni. Több helyen az út teljes szélessége múrvás volt, kanyarodni fékezni, alig lehetett rajta. Szóval, aki ilyesmin töri a fejét, még legalább várjon egy hónapot, mert nem lesz nagy élvezet.
Viszont egy élmény azért volt. Az 50-es autóúton Zólyom felé utolért két piros Ferrári. Kb.150-el haladtam. Szerencsére szinte senki nem volt az úton. Tartottunk egy kis nyomatékgyorsulási versenyt . 200-ig kb fej fej mellett haladtunk, aztán Bélánál megjött a kraft és elléptem. 250-ig még próbálkozott, de nem sok sikerrel. Visszalassítom ~190-ig, hogy megint utolérjen és tartottunk még egy próbát. Akkor visszaváltott egyet, de így se tudott elmenni . Aztán megint bevártam, intettem neki, hogy király volt, de a suttyója csak vágott egy pofát , én meg lejöttem a lehajtónál.
Béla az utak császára (illetve a Ferráris gyerek nem tudott vezetni, de ez most nem számít )
Ahol osztottpályás lesz és az elején van egy Shell kút, ott van a bejárat. Egyébként SV-n próbáltuk le a műszert, el tudom küldeni mail-ben az állítás egész menetét és nyomtatva is megkapja az ügyfél. Össze lehet hasonlítani a motor állapotát két mérés közt, mennyit kopott.
Egyenlőre a suzuki euro3-as motorokat nem tudjuk szinkronizálni mert ahhoz hiányzik még egy kütyü ami remélem nemsokára meglesz.(egyébként anélkül senki sem tudja)
Végülis, a cég megvan, műhely megvan, szerszámokat-gépeket most szerzem be. Már sikerült egy igen jó szinkron és szeleptesztert beszerezni amit nemrég kipróbáltam, a szelepek állapotára lehet következtetni bontás nélkül. gumizás és szervizelés és alkatrész-felszerelés eladás, használt is. Igazából a diagnosztika és gumizás amit gyorsan és jó eszközökkel igyekszünk végezni a fő csapásvonal első körben.
Szép nagy hó van még arra!
Viszont egy élmény azért volt. Az 50-es autóúton Zólyom felé utolért két piros Ferrári. Kb.150-el haladtam. Szerencsére szinte senki nem volt az úton. Tartottunk egy kis nyomatékgyorsulási versenyt . 200-ig kb fej fej mellett haladtunk, aztán Bélánál megjött a kraft és elléptem. 250-ig még próbálkozott, de nem sok sikerrel. Visszalassítom ~190-ig, hogy megint utolérjen és tartottunk még egy próbát. Akkor visszaváltott egyet, de így se tudott elmenni . Aztán megint bevártam, intettem neki, hogy király volt, de a suttyója csak vágott egy pofát , én meg lejöttem a lehajtónál.
Béla az utak császára (illetve a Ferráris gyerek nem tudott vezetni, de ez most nem számít )
Lehet erről többet tudni?