ezt a hátsófék dolgot sok fórumon átbeszéltük, de a legérdekesebb talán az, hogy az igazi pályázók akik abból is élnek használják a hátsó féket a pályán.....
Azért nem véletlen, hogy az integrált fék a legjobb. Csak nehéz eltalálni azt, hogy pontosan mennyire kell nyomni a hátsót, erre való az integrált. Szerpentin, pálya és jó tiszta úton nem nagyon használom a hátsót, de általában mivel többet járok esőben és poros úton ezért mégis fogy az is. Persze a vezetéstechnika mindenkinél más, de én bár a gépem nem régi mégis alkalmazom a rég tanultakat.
Várj volt már egy-két motorom, ezért is írtam, hogy szinte nem tudom blokkolni a hátsó kereket.
Bezzeg az első, azzal meg nagyon kell vigyázni pl. poros úton. Sőt a mélygarázsban is megcsúszott az eleje, pedig igazán nem mentem 200-zal...
Gyerekek ezen a gépen nincs hátsó fék?
Amúgy nem használom túl sokat és az első super, de ma próbálgattam és a GSX hátsó féke mondjuk háromszor jobb!
Mi van nálatok?
mondjuk egyenesekben én is sokkal jobb vagyok, mint kanyarban, de mióta egészen fiatalon még kocsival elszámoltam egy kanyart, mert a murván is elcsúsztam mocival a mátrában, nos azóta nem igazán élezem a helyzetet,....
de ez leginkább a visszafordítokra igaz....
Ki ne szeretné húzogatni ? A probléma csak azzal van hogy sokan nem tudják mi is van a lábuk közt és hogy még mire is lehet használni. Pláne így tavasszal mindenki meglepődhet.
Szeretem az egyenesek Királyait ! ... de aztán jön a kanyar !
Nem azt mondom, hogy nem lehet felvenni kerékre, hanem azt, hogy ha véletlen hirtelen odacsapja a gázt (általában alacsonyabb fordulaton: kisebb vonóerő, de nagy nyomaték), akkor inkább elforog. A fordulaton ránt rá, akkor persze, hogy hanyatt esik. De ki az hülye, aki egy béka gázgarját magas fordulaton rángatja
Ez előző beszélgetéből azért elég jó szinvonalt tükröz, hogy "kerekezni, meg stopizni kell"...
Eszembe jut Hidi Miki, anno ( tizen éve) amikor az első Gixxer 1.1-et vette.
Párbeszéd ott a helyszínen, az eladóval:
- Kerekezni, stoppiezni kell a motor.
- Arra ez nem jó, nem jön fel az eleje: bármit csinálsz, a virsli hátsó gumit elforgatja mielőtt feljönne
- Megpróbálhatom ? - kérdezte Miki
- Persze.
Mondanom se kell, ment vagy egy focipályányit, első próbára, keréken...
Azért ahhoz jó gumi és aszfalt is kell. Én inkább az "eltolja a seggét" verziót tapasztalom a legtöbb esetben és nem az "emeli az orrát". Legalábbis a legtöbb szar magyar úton...
Nem a 8 alatt 200 a veszélyes, hanem az, hogy egy másodperc alatt hanyattvágod magad vele, ha ugyanolyan gázkezelést alkalmazol, mint a GS-en egy sima előzésnél...
Azért nem ugyan az 100-ról 180LE-re átülni, mint 50-ről 180-ra.
Nem rossz gép a GS, de azért messze nincs olyan dinamikája, mint egy GSR-nek.
Minden fejben dől el, de a tapasztalatokat semmilyen elgondolás nem helyettesítni. A Béka 8.1 alatt van 200-on. Ezen lehet gondolkozni, de megtapasztalni egész más
Tényleg csak próbálgattam, eddig fel sem tűnt a hiánya.
Bezzeg az első, azzal meg nagyon kell vigyázni pl. poros úton. Sőt a mélygarázsban is megcsúszott az eleje, pedig igazán nem mentem 200-zal...
Amúgy nem használom túl sokat és az első super, de ma próbálgattam és a GSX hátsó féke mondjuk háromszor jobb!
Mi van nálatok?
de ez leginkább a visszafordítokra igaz....
Szeretem az egyenesek Királyait ! ... de aztán jön a kanyar !
Ez előző beszélgetéből azért elég jó szinvonalt tükröz, hogy "kerekezni, meg stopizni kell"...
Párbeszéd ott a helyszínen, az eladóval:
- Kerekezni, stoppiezni kell a motor.
- Arra ez nem jó, nem jön fel az eleje: bármit csinálsz, a virsli hátsó gumit elforgatja mielőtt feljönne
- Megpróbálhatom ? - kérdezte Miki
- Persze.
Mondanom se kell, ment vagy egy focipályányit, első próbára, keréken...
Nem rossz gép a GS, de azért messze nincs olyan dinamikája, mint egy GSR-nek.
Minden fejben dől el, de a tapasztalatokat semmilyen elgondolás nem helyettesítni. A Béka 8.1 alatt van 200-on. Ezen lehet gondolkozni, de megtapasztalni egész más