Hát, szerintem ha nem cserélsz olajat időben, akkor összeszed egy csomó dzsuvát. Ehhez jön, hogy ugye elméletileg télen kéthetente meg kéne mozgatni a motort, hogy olajozódjanak kicsit a szimeringek, tömítések. Valszeg szétszáradt, vagy valami szennyeződés bemarta.
Fizetnék érte, ha megtudnám, ilyen dolgok mitől történnek. Volt a totalbike-on egy tartósteszt, a csóka 138 ezret csavart egy gsx1100f-be. A gyári teleszkópszimmerring kibírta a 138 ezret...és ilyen heyeken ment, mint románia, bulgária stb...
Érdemes lecserélni a villaolajat is 18e-nél. Én lecseréltem, volt már benne spém szépen, az meg frankón eltömheti a szelepek furatat, meg valószínűleg az olaj is fárad.
Attól sem kell feltétlenül hanyatt esni. Autós szakmában gyakori, hogy a "gyári" ( azaz gyári emblémájú dobozban lévő ) alkatrész, olcsóbb mint az utángyártott.
De azt tudni kell, az anyag -itt sem- vész el. Nem véletlen, ha valami olcsóbb...
Egy garnitúrára vevő vagyok.
(DE azért majd írj egy árat ).
Nem zavar amúgy, csak kíváncsi vagyok.
Mondjuk sok 150 volt benne, de akkor is....
De azt tudni kell, az anyag -itt sem- vész el. Nem véletlen, ha valami olcsóbb...