Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, egyik haver a múltkor próbaképp megkérdezte, a gyári szűrő a suzuki szalonban 300 forinttal drágább, mint a hiflo
Eddig minden motoromon 2 olajcserénként cseréltem légszűrőt. A banditnak 18 van előírva, de azért megnéztem 12-nél. Nem bántam meg
Akkorra van előírva, nem foglalkoztam vele, de ezután fogok.
Én sosem várok 18 ezret a légszűrőcserével. 12 nél már olyan mocskos, hogy kihajítom.
Most értünk haza Anitával egy rövid kanyarból és az olajjal új tapasztalat: ha felmelegszik akkor kb olyan mint a power1, de mikor városba értünk és lassabban mentünk visszahült ebben az időben és újra csattogósabb lett a váltás. Nyáron biztos jobb lesz. Viszont valamiért, gondolom inkább a légszűrőcsere miatt a gép megvadult! Lehet, hogy régóta fojtogatta a motort a szűrő, de talán az olaj is közrejátszik mert jobban harap.
A használtat bontóban esetleg mert ami nekem van az a járműveken fityeg és csak azért, hogy Neked olcsó odaadhassam nem tépném le őket. De az új is párezer, de sokan lábtörlőből vágják ki legfeljebb felirattal befelé fordítják.
Nekem a használt is jó. A linket köszi, otthon megnézem, a céges filter tiltja....csak tudnám, ki a tököm néz itt ilyeneket
Én is tegnap írtam be a Power1 tapasztalatokat a kenőolajasba. Én tudok nagykerből 2300-ért hasonló konstrukcióban, én mást nem veszek.
Nem, ebből az, hogy a most belerakott eddig nem jó, de még egy kicsit bennehagyom és meglátom finomodik-e a váltás.
Új vagy használt kéne? Az új sem túl drága és itt: http://truckshop.hu/ találsz olcsón.
Még nem lehet utalni, valószinüleg a helyszinen lehet majd fizetni.
Nekem eddig nem ette egyáltalán az olajat, ezt majd meglátom.
Énnekem meg a Castrol R4-el és utóbb a Power 1 Racinggal kapcsolatos tapasztalataim vannak főleg: ált ezt szoktam a motorba venni, 40000 km-nél elővigyázatosságból lecseréltettem a főtengely és hajtókarcsapágyakat( kicsit jobban igénye lehetnek véve, mint gyárilag mert akkoriban 176 paci volt keréken a motor ) de mint kiderült, teljesen feleslegesen történt mindez, mert abszolút kopásmentes volt mind. 2300-2600 ért vettem annó az olajat számla nélkül egy nagykerben...
Egyszer rápróbáltam a Motul 7100-ra , kb 1500 kilométer alatt a minimumra fogyasztotta, egyszer meg Silkolene Pro4plus 10w50-et, azt is ette. nekem és a motornak nem jönnek be az észterbázisu olajok. Persze ettől még lehet, hogy más motorba beválik. A Castrol full szintetikust meg 4500 kilométerig nem eszi, utána kezdi csipegetni. Onnan tudom, hogy cserélni kell.
Megtaláltam (nagy nehezen) a kábelt a telóhoz...fent vannak a Szelidi képek a fotók között
Sanyi! Te tudtál már utalni a MERSZ-es csapatnak?
Sanyi! Teherautó sárfogót tudsz szerezni? A mászkálós motorra kéne gusztustalan térdvédőnek.
Ja, de van Honda olaj is : Honda Gn4. Haver most cserélt főtengelycsapágyakat egy 50 ezret futott VfrVtec-ben, új kora óta az ment bele
És mi ebből a tanulság: Hogy a Castrol szar
Bocs
Illetve ha megtanulod kezelni a féket, az is sokat segít
Minden motornak meg lehet emelni a seggét fékezéskor. A Békáé nekem sokszor akkor is feljön, ha nem akarom (gyári gumi, gyári fék). Gyakorni kéne kicsit ezt a fékezés dolgot szerintem
Ki fog bírni mert a gyári nissin azért bír többet mivel közel 2mm-el vastagabb mint a nem "gyári" nissin(megnéztük a szervízben ) Viszont a Brembo olyat fog, hogy eddig nem tudtam stoppizni, de ha veszek egy jobb gumit akkor ha akarom ha nem fogok.
Mondjuk ha nekem kibír 18.000-et egy szavam sem lesz.....
Extrém esetben lehetséges, de ahhoz olyan lejtő kell amin úgysem hagynád a motort fejjel lefelé. De végülis előfordulhat. Amikor a beesést érzi először valaki akkor gondoljon arra, hogy kopott a betét, de legalábbis töltse utána a fékfolyadékot. Én most itthon cseréltem mert elfelejtettem magammal vinni és a szervízben rátöltöttek, de ahogy visszanyomtam a dugattyúkat ki kellett szuívnom fecskendővel a tartályból plusszt. Sok fér a dugattyúkba.
Jó erőben vagyok, de annyira azért nem.

Én arra gondoltam, hogy lejtőn állsz, sebességben hagyod a gépet. Ráülsz, indítás előtt behúzod az első féket, kuplungolsz és hopp nem fogja semmi a mocit...
Annyira nem tudod ha rajta ülsz megdönteni lejtőn sem amennyire ahogy akkor áll, illetve igen, de akkor Te vagy a Rippel fivérek egyszemélyben és a motort a fejed fölött egyensúlyozod.
1mm sem volt rajta de még mindenhol a ferodol fogott. Kicsi az oldaltámasszal a dőlésszög és a kormány is sokat dönt rajta.