Most értünk haza Anitával egy rövid kanyarból és az olajjal új tapasztalat: ha felmelegszik akkor kb olyan mint a power1, de mikor városba értünk és lassabban mentünk visszahült ebben az időben és újra csattogósabb lett a váltás. Nyáron biztos jobb lesz. Viszont valamiért, gondolom inkább a légszűrőcsere miatt a gép megvadult! Lehet, hogy régóta fojtogatta a motort a szűrő, de talán az olaj is közrejátszik mert jobban harap.
A használtat bontóban esetleg mert ami nekem van az a járműveken fityeg és csak azért, hogy Neked olcsó odaadhassam nem tépném le őket. De az új is párezer, de sokan lábtörlőből vágják ki legfeljebb felirattal befelé fordítják.
Énnekem meg a Castrol R4-el és utóbb a Power 1 Racinggal kapcsolatos tapasztalataim vannak főleg: ált ezt szoktam a motorba venni, 40000 km-nél elővigyázatosságból lecseréltettem a főtengely és hajtókarcsapágyakat( kicsit jobban igénye lehetnek véve, mint gyárilag mert akkoriban 176 paci volt keréken a motor ) de mint kiderült, teljesen feleslegesen történt mindez, mert abszolút kopásmentes volt mind. 2300-2600 ért vettem annó az olajat számla nélkül egy nagykerben...
Egyszer rápróbáltam a Motul 7100-ra , kb 1500 kilométer alatt a minimumra fogyasztotta, egyszer meg Silkolene Pro4plus 10w50-et, azt is ette. nekem és a motornak nem jönnek be az észterbázisu olajok. Persze ettől még lehet, hogy más motorba beválik. A Castrol full szintetikust meg 4500 kilométerig nem eszi, utána kezdi csipegetni. Onnan tudom, hogy cserélni kell.
Illetve ha megtanulod kezelni a féket, az is sokat segít
Minden motornak meg lehet emelni a seggét fékezéskor. A Békáé nekem sokszor akkor is feljön, ha nem akarom (gyári gumi, gyári fék). Gyakorni kéne kicsit ezt a fékezés dolgot szerintem
Ki fog bírni mert a gyári nissin azért bír többet mivel közel 2mm-el vastagabb mint a nem "gyári" nissin(megnéztük a szervízben ) Viszont a Brembo olyat fog, hogy eddig nem tudtam stoppizni, de ha veszek egy jobb gumit akkor ha akarom ha nem fogok.
Extrém esetben lehetséges, de ahhoz olyan lejtő kell amin úgysem hagynád a motort fejjel lefelé. De végülis előfordulhat. Amikor a beesést érzi először valaki akkor gondoljon arra, hogy kopott a betét, de legalábbis töltse utána a fékfolyadékot. Én most itthon cseréltem mert elfelejtettem magammal vinni és a szervízben rátöltöttek, de ahogy visszanyomtam a dugattyúkat ki kellett szuívnom fecskendővel a tartályból plusszt. Sok fér a dugattyúkba.
Én arra gondoltam, hogy lejtőn állsz, sebességben hagyod a gépet. Ráülsz, indítás előtt behúzod az első féket, kuplungolsz és hopp nem fogja semmi a mocit...
Annyira nem tudod ha rajta ülsz megdönteni lejtőn sem amennyire ahogy akkor áll, illetve igen, de akkor Te vagy a Rippel fivérek egyszemélyben és a motort a fejed fölött egyensúlyozod.
Egyszer rápróbáltam a Motul 7100-ra , kb 1500 kilométer alatt a minimumra fogyasztotta, egyszer meg Silkolene Pro4plus 10w50-et, azt is ette. nekem és a motornak nem jönnek be az észterbázisu olajok. Persze ettől még lehet, hogy más motorba beválik. A Castrol full szintetikust meg 4500 kilométerig nem eszi, utána kezdi csipegetni. Onnan tudom, hogy cserélni kell.
Bocs
Minden motornak meg lehet emelni a seggét fékezéskor. A Békáé nekem sokszor akkor is feljön, ha nem akarom (gyári gumi, gyári fék). Gyakorni kéne kicsit ezt a fékezés dolgot szerintem
Én arra gondoltam, hogy lejtőn állsz, sebességben hagyod a gépet. Ráülsz, indítás előtt behúzod az első féket, kuplungolsz és hopp nem fogja semmi a mocit...