Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyire volt kopott az a fékbetét?
Asszem ez eldöntötte az én olajkérdésem, Fuchs kilőve, Repsol vagy R1.
Azért ez szívás, mondjuk egy lejtős úton való elindulásnál. Ilyet a GSX1200 sosem csinált.
Egy dolog amire érdemes figyelni, ha már nagyon kopott az első betét akkor oldaltámaszon képes a fék lelevegősödni felül mert a tartály jobb oldalában van a luk és ha a kormány balra van fordítva akkor nem éri el a folyadék és ha abban az állásban csak szórakozásképp behúzom levegő kerülhet a rendszerbe. Ezért volt az a furcsa jelenség nekem az utóbbi időben amit eszpeti is szóvá tett a hétvégén és én is egy ideje tapasztaltam, hogy ha balra van a kormány oldaltámaszon akkor tövig be lehet húzni a fékkart. Nem okoz igazi gondot mert ahogy ráültem és függőbe került akkor lelégtelenítette magát, de akkor is.
Majd megbeszéljük. Belekerült a gépbe a Fuchs olaj és a Brembó betét. Az olajjal eddig a tapasztalatom, hogy a motor picit csendesebb, de az lehet azért is mert új az olaj viszont a váltó csattog mert fogja a kuplungot, hidegen nagyon, melegen elviselhető. Meglátom ez menyire változik a km-ek alatt. A Brembo betét viszont hihetetlen, mintha új féket kapott volna a motor. Nagyon vigyázni kell vele, sokkal erősebb a fékhatás, meg kel szokni.
Ja igen, tegnap kiokoskodtam hogyan lehet a C710-et frissíteni, gondolom működne a tieden is.
Rólam? Azon már nem is röhögnének. A legjobb mikor vitatkoznak és lekurvázzák meg hasonlózzák egymást. Na megyek most a szervízbe.....18000 és ez nem az ára, sajnos
Félsz hogy elszóljuk magunkat mi?
...Suzuki = Motul
Kawa = Fuchs
Honda = Repsol
Yamaha = na ezt nem tom mi kellhet egy szintihez...

Yamaha = Yamalube !
Már csak azt kellene tudni, melyik tök szokványos olajat csomagolják: mer' azt ugye senki nem hiszi, hogy úgy GYÁRTJA a zongora gépsor mellett valaki ezt a kenőanyagot...
nem mesélek, de méretekről is sűrün szó esik
nekem a whiskey. sanyi mesélj miket hallasz..?
Lehet az lesz....sőtt Huhh, kezd hatni a vodka...
Most az ezresnél tegyél bele motult vagy power1-et, a legtöbb szervízben úgyis azt használják és az ára is elviselhető. A következőre már lesz tapasztalatom a fuchs-al. Busások között van aki a valvoline synpowert használja. Azt 3700-ért tudom.
Csak rohadtul drága....
... helyesen írni is megtanulok idővel
Külömben az olajok tulajdonságait nézegetve, csak egy olajnál írják hogy túl teljesíti az ilyen meg olyan normákat. Az pedig a Motul.
Suzuki = Motul
Kawa = Fuchs
Honda = Repsol
Yamaha = na ezt nem tom mi kellhet egy szintihez
a mostani olajoknak már nem sok közük van a kőolajhoz....
Hát a fossilis köolaj te!
Nagyon gondolkodom a Repsolon is. Nekem a GSR-ben már bevált.
A motul 300V-vel nem tudsz mellé nyúlni, de a power1 is jó. Én moöst próbálkozom és ha beválik akkor ezt használom majd. Végülis a dobozán angol olajként van feltüntetve.
Én egyenlőre nem tudom, de azt biztosan, melyik olaj megy bele
Holnap megejtem a 18000-es szervízt. Belekerül a Brembo betét, ma egy haver hívott aki most rakott az SV-be Brembo félsintert és csak annyit mondott sokkal jobb mint a ferodo. Na meg az új olajat is beletöltjük, ha beáll akkor kutyának lesz egy motorhibás Békája.
túlságosan is vazz, miket hallok itthon, míg nem voltak ekkora lányaim fogalmam sem volt mennyire szabadszájuak tudnak lenni a nők
Naná. Tetszeni akarnak nekünk Nem baj az, nőből vannak