Igen, ez igaz. Nem tudom kimotorozni ezt sem, pontosabban ezzel a motorral sokkal jobban lehet menni, mint ahogy en tudok/szoktam. De ez nem jelenti azt, hogy ne tudnam oromomet lelni egy joval erosebb motorban. Tudnam kezelni, nem felnek tole es nem vagna foldhoz.
Minden motoros elvezni akarja a motorozast, de a sajat motorjat kimotorozni csak egy szazalek tudja. Hetkoznapi motoros hulye is lenne kimotorozni, mivel egy motort "kimotorozas" kozben rendszerint szetgyilkolunk. Tehat erdemesebb erosebbre valtani, nagyobb elvezeti ertek miatt. Ebben segithetne egy tuningdob. De mivel csak nagyon kicsit segit, igy nekem penzt nem er.
eladó: enduro set fekete szinü 17"x2,75 21"x1,85 ami még a felnin van: akront e-dot spain 3g-tc-188! fék tárcsákat lánckereket adom vele! jó állapotba cagiva elephantból származik! debrecenbe van! 20-542-41-46 vagy Baleee@citromail.hu 40000 ft!
Ugyanazt a motort hasznalom aszfaltra es terepre. Aszfalton (szarazon! ) nekem gyenge, terepen meg tul eros. De terepen sem az a baj, hogy nem tudom kezelni es kimegy alolam, hanem az, hogy a annyira kell bele kapaszkodni, hogy kifaradok 3 perc alatt. Tudom, adjak kevesebb gazt, hogy ne faradjak.... esetleg szereljek be egy gyorsulasgatlo fek automatikat.
én vízen nem is merek menni slcikkel, mert az tényleg motoreldobás gyanús történet. aszfaltra 2szer ilyen erős? na neee ne nevettessünk már kolléga! maradjunk abban, hogy egy jófajta gokart pályára elegendő lenne a 2/3a is. egyenesben meg nem nagy cucc a gázt húzni. én mindenképpen azt mondom, neked, hogy menj egy gogi pályára, próbáld ki, mérettesd meg magad, aztán mehet a lóerő mizéria! elsőre nagyon elszomorító tény tud ám lenni, amikor a 80as tuningrobogókkal nem tudja tartani az ember az iramot. (én is így votam vele!)
Az, hogy aszfalton azért ne legyen erősebb, mert földön így is kipörög a kerék... a csuklód mire való? A csúszókuplungod állítólag megoldottad csuklóból, akkor ez most nem megy a kipörgésgátlóval?
Ott a pont Nalad! En sokmindent merek, de ez tegnap tullott az ingerkuszobomon. Lehetetlen, hogy vizes aszfalton egy guminak nevezett valami ennyire csusszon. Durvan 110km/h-nal adtam egy kover gazt es folyamatosan porgott a kerek, 4-500 meteren keresztul az egyenesben?!?!
Kosz, nem kell tunigdob. Terepre igy is tul eros (vizes aszfalton is), szaraz azfaltra meg ha dupla ilyen eros lenne, az is keves lenne.
Most néztem a reged: te voltál kint aut 15-én kakucson négykerékkel a motosok között?
Ha valaki tud megbízható szerelőt Bp-en vagy környékén jelezze please!
Minden motoros elvezni akarja a motorozast, de a sajat motorjat kimotorozni csak egy szazalek tudja. Hetkoznapi motoros hulye is lenne kimotorozni, mivel egy motort "kimotorozas" kozben rendszerint szetgyilkolunk. Tehat erdemesebb erosebbre valtani, nagyobb elvezeti ertek miatt. Ebben segithetne egy tuningdob. De mivel csak nagyon kicsit segit, igy nekem penzt nem er.
Kosz, nem kell tunigdob. Terepre igy is tul eros (vizes aszfalton is), szaraz azfaltra meg ha dupla ilyen eros lenne, az is keves lenne.
Amúgy én eléggé fosok vizen...
Van egy Titán Akra rendszerem a Yamahádra, nem érdekel?