Először is köszi a válaszokat! :) A runnerom 200as volt, előtte volt egy 172es 2t épített versenyrobogóm (~30LE), meg tesom DRZ-E-je is adott tapasztatlatot. A motor használva volt, dehát a pénzem ezt engedte meg. (persze cross szett, + 1-1 szett gumival). Motorja egyenlőre jó, szelephézagot kellene állítani rajta. Indul, nem füstöl.
Mivel vidéki vagyok, (Hévízgyörk) annyira nem nagy forgalmú közút van elég jó minőségű és tiszta. Pálya hijján marad ez gyakorolni.
Az elején érdekes (erős) volt, de pár motorozgatás után megszoktam. Mivel más most slick van rajta, bátorkodom dönteni, de akkor ezek szerint még a kanyarsebesség nem elég.
En is toltam a gyors tempot forgalomban. Le is tk z tam a motort... Egy volvo nekem jott oldalrolb70 el... Ugyhogy megfogadtam h tobbet nem limitelek napkozben , max ejjel. Engem is majdnem megolt. A tempom nem lassult semmit, de nem kockaztatok.
En swm hittem el addig, amig el nem utottek...
Arrol nem is beszelve , hogy habte hibazol meg is olhetsz masokat nem csak magad.
Tehat en maradok a limitnel a palyan. Ott nem veszelyeztet egy lokott autos.
En forgalomban tanultam mindent, kozuton. Ismert szakaszokon minden nap tavasztol oszig. Naprol napra egy lehellettel noveltem a tempot. A forgalom jo osztonzo arra, hogy nem hibazhatsz. Azt viszont nem mondtam, hogy csak igy lehet. Irtam ott a video kommentben, hogy Magyarorszagon gyer a felhozatal. De pl. pont supermoto edzotabor van Kiskulachazan, ami kigumizott, nagy kifutoteru "palya", tehat egy elkeritett resz. Ha nem versenytempoju supermotozasrol lenne szo, akkor azt mondhatnak, hogy gyakorlopalya, rutinpalya. Sajnos tenyleg keves az ilyen, de attol meg, hogy nincs, attol meg mindig ugy gondolom, hogy a versenypalyat versenyszellemben kell hasznalni. Mi magyar emberek hajlamosak vagyunk mindent felgozzel csinalni, felvallrol venni, a dolgok valodi ertekeit nem tartjuk szemelott. Egy versenypalya motorversenyzesre valo, ezert epult. Eshogy a kozut mennyire nem kulonbozik a versenypalyato?! Regen a versenyeket kozuton rendeztek es a versenyzok elozo napokban vagy heten forgalomban gyakoroltak. (Pl. a raliversenyzok ezt a mai napig igy csinaljak.) Azt vallom, hogy akinek a motor vezetessel vannak problemai, annak semmi keresnivaloja egy versenypalyan. Sajnos az emberek tobbsege maskepp gondolkodik, igy forulhat elo, hogy pl. egy magyar endurokrossz versenyen olyan versenyzok indulnak el, akik a dombon toljak a krosszmotort lefele. Ezzel a motorversenyzes egeszet gyalazzak es a szinvonalat a beka segge ala nyomjak.
Azt mondod: En nem mentem versenypalyara addig, amig nem tudtam hataron kanyarodni barmilyen sebessegnel.
ezt hol tanulod meg ha nem a palyan ? Forgalomban ? Nem epp nyero dontes, tekintve az aszfalt minoseget es a ra kerulo szennyezodeseket + a forgalom.
Akarmilyen rutinpalyan nem tanulod meg. Persze vannak olyan oktatasok amik kifejeztetten ezt tanitjak. Hol ? A versenypalyan.
Iden kaptam en is ingyenbeugrot egy ilyenre. Versenypályán mentünk.
En sem tanultam meg a susnyasban, hogy menjek egy perces korido alatt a helyi SuperCross palyan... Csak kellett 3 honap intenziv gyakorlas "palyazas" amig eljutottam oda.
A kerdesem az, hol tanulsz meg Hataron motorozni ha nem a palyan , biztonsagos forgalom es idiota mentes korulmenyek kozott?
Na, WoLfi, ezt pont "jokor" irod, lasd video kommentem. En sem palyan tanultam meg. Bar nekem lehet hogy konnyu volt, mert en mindig is tudtam, hogy hogyan kell. Valahogy ugy, ahogy irod. Menni kell, mint az allat aztan csuszik az.
Sziasztok. Kezdő SM-s vagyok egy CRF 450 R-el! Pályán még nem volt lehetőségem menni vele, de mire eljutnék oda, szeretném megtanulni hogy hogyan is kell csúsztatva kanyarodni vele. Több videót nézegettem már, de eddig nem jöttem rá. Válaszotok előre is köszönöm. Peti!
Miújság cimbora,rég hallottam felőled?!Msn-en napközben szoktam nézni fenn vagy-e,de nem szoktál lenni.Gondolom melózol mint az őrült.Jó lenne beszélgetni majd,meg ugyebár mennék fotózni is ha mész pályázni valamikor.Már csak 3hétvége és repülök is ki,szerencsére minden rendben ment
Mivel vidéki vagyok, (Hévízgyörk) annyira nem nagy forgalmú közút van elég jó minőségű és tiszta. Pálya hijján marad ez gyakorolni.
Az elején érdekes (erős) volt, de pár motorozgatás után megszoktam. Mivel más most slick van rajta, bátorkodom dönteni, de akkor ezek szerint még a kanyarsebesség nem elég.
En swm hittem el addig, amig el nem utottek...
Arrol nem is beszelve , hogy habte hibazol meg is olhetsz masokat nem csak magad.
Tehat en maradok a limitnel a palyan. Ott nem veszelyeztet egy lokott autos.
14 eve motoroztam amikor elcsapak.
Errol ennyit.
Az a fék és kuplungkar nagyon lefele néz szerintem!
A miskolci ringről még mindig le vannak tiltva a motosok?
Offcsi:
12.én kowalskyn ütközünk?
Azt mondod: En nem mentem versenypalyara addig, amig nem tudtam hataron kanyarodni barmilyen sebessegnel.
ezt hol tanulod meg ha nem a palyan ? Forgalomban ? Nem epp nyero dontes, tekintve az aszfalt minoseget es a ra kerulo szennyezodeseket + a forgalom.
Akarmilyen rutinpalyan nem tanulod meg. Persze vannak olyan oktatasok amik kifejeztetten ezt tanitjak. Hol ? A versenypalyan.
Iden kaptam en is ingyenbeugrot egy ilyenre. Versenypályán mentünk.
En sem tanultam meg a susnyasban, hogy menjek egy perces korido alatt a helyi SuperCross palyan... Csak kellett 3 honap intenziv gyakorlas "palyazas" amig eljutottam oda.
A kerdesem az, hol tanulsz meg Hataron motorozni ha nem a palyan , biztonsagos forgalom es idiota mentes korulmenyek kozott?
peace
Megis hol akarsz megtanulni , ha nem palyan?
IGEN!
Miújság cimbora,rég hallottam felőled?!Msn-en napközben szoktam nézni fenn vagy-e,de nem szoktál lenni.Gondolom melózol mint az őrült.Jó lenne beszélgetni majd,meg ugyebár mennék fotózni is ha mész pályázni valamikor.Már csak 3hétvége és repülök is ki,szerencsére minden rendben ment